Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fjortistråden

Medlem

over 17 år siden

Medlem

Her kan vi få lov å boltre oss framover :) Er ikke det hyggelig?

Vi fikk tillatelse av chatte-morro-politiet å ha en egen tråd så derfor lagde jeg den nå.

La meg bare få igang en skikkelig debatt her:

Gunnar Bull ER gammal, men han er ikke så rik som jeg trodde.
Kjør debatt!

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Jeg gleder meg til å se forbudet mot såkalt fjortishumor praktisert ift. alle tråder. Kan vi få et fobud mot markedsføring av egne produkter og arbeidsgivere også? Kanskje et forbud mot å mobbe Bernt Stellander? Dobbeltmoralens saltomortaler er fantastiske på dette nettstedet.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Men, burde ikke da topic vært "Hallo Chatte Politiet, ikke les denne tråden!"

Chat Noir

over 17 år siden

Chat Noir

Denne tråden er et fint tiltak.

Medlem

over 17 år siden

Medlem

Yorkie: Godt poeng. Jeg skal huske det neste gang sånn at chattepolitiet slipper å se de fæle tingene vi skriver her.

Sam: Det burde også være forbud mot sure og negative personer. Vet ikke helt hvordan vi skal opprettholde dette.

Men en ting er sikkert. Dette er den eneste tråden hvor det er lov å ha det gøy - uansett hvor barnslig man er.

c

over 17 år siden

c

Er det ikke bare litt pinlig for de impliserte (40 åringene) å holde på sånn da?????

Hva med forbilder for de virkelige fjortisene???

Meget alvorlig type

over 17 år siden

Meget alvorlig type

Jeg er ikke en av de "barnslige" her, men støtter de fullt ut. Det er lov å være humorist og i godt humør selv om man er over 40!
Hva med alle komikerne rundt i verden? Er de også barnslige? Leif Juster var barnslig helt til han var 80 (eller hva han til slutt ble)!
Tull og tøys er et flott tiltak i en ellers grå hverdag med mye alvor og faenskap. :-)

c

over 17 år siden

c

Enig i det at det må være lov å være barnslig og ha det moro, men da i en form for moro de fleste er med på og når man leser det som skjedde i den tråden som er opphav til denne så er det litt patetisk. Det var regelrett å spamme hel tråden fordi - jeg vet ikke - fordi de hadde litt tid til overs???

Roffen

over 17 år siden

Roffen

Tror godeste Leif Juster snur seg i sin grav over å bli sammenlignet med den surregjengen som holder på på dette forumet med chattingen sin.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg er dritbarnslig faktisk. Og nærmere 50 år enn 20 :-)

For øvrig er jeg villig til å vedde fjorårets lønn på at Leif Juster IKKE er i ferd med å snu seg i graven sin.

Medlem

over 17 år siden

Medlem

HOY !!! Du godeste C !!! Det er ikke lov med sure og negative innlegg her. Nå må du kutte ut ! Her skal vi ha de gøy, og le, og fortelle morsomme barnslige ting. Når dere kasta oss ut av alle trådene og sa det var greit med en egen, ja da må vi få ha den uten negative innlegg :) På forhånd takk!

Det er forresten utrolig morsomt å se hvor sutrete noen av dere er. Synes dere forumet skal fortsette å bare ha krangling og dritt slik som det har vært lenge? Etter Scangolfturneringen for 3 år siden begynte det å bli et annet community der noen kjente til hverandre. Og ja også kommenterte direkte til disse via forumet. Er det noe som er negativt? Er det farlig å le? Hvis dere synes disse innleggene ødelegger mer enn forumtrollene som bare skal provosere og være sur, ja da har dere åpenbart noen hobbyproblemer.

Spørsmål:
Hva er deres favoritt Caprinofigur?

svar: Min er Petter Stordalen.
Den syns i ale fall jeg var litt morsom!

c

over 17 år siden

c

Jammen, ha det så gøy du bare vil - det var vel ingen løfte om å ha tråden i fred... hva som er best forumtrollene eller spammerne - tja....

Meget alvorlig type

over 17 år siden

Meget alvorlig type

Jeg er enig med deg c! Å ødelegge andre tråder som er i full gang er ikke bra! Hvis noen vil fortsette off-topic, start en egen tråd så ikke den pågående dør ut.

Medlem

over 17 år siden

Medlem

Så vi er spammere nå? hehehe.
Du er morsom du. At det kommer smådrypp av morsomheter fra diverse er da vel ikke skadelig? Men når jeg tenker meg om har jeg aldri sett noen morsomme kommentarer fra deg da. Eller forsøk på å være morsom. Men jeg kan heller ikke klare å se at jeg har skrevet innlegg til deg der jeg har tatt til de grader avstand fra stilen din.

Men siden du sier at vi ikke får ha denne tråden i fred, ja da får du jaggu ikke forumet i fred :)

Jeg tror de smilende og morsomme personene kommer til å vinne krigen. De sure oppgulperne blir å sitte alene i en kald krok å banne. Det er min visjon!

Ha en videre poetisk dag du c

Meget useriøs type

over 17 år siden

Meget useriøs type

til "Meget alvorlig type": Hvis du leser den aktuelle tråden om golf betyr status eller ikke, synes du det var noe spesielt forsøk på å få den døende debatten back on track? Hva mer var det å diskutere der? Tråden i seg selv var jo sånn passe tåpelig - men kanskje du har lyst å diskutere den mer alvorlig?

Ease down folkens. Dette blir enda mer patetisk enn de visse medlemmenes barnelige humor.

Meget alvorlig type

over 17 år siden

Meget alvorlig type

Neeeeida. Jeg tenkte vel mer fremover i kommende tråder.
Ikke ta det så tungt da! Alt går bra!

L
VEL
V

Morsom fyr

over 17 år siden

Morsom fyr

promp!

Øyvind

over 17 år siden

Øyvind

Jeg slår golfballen nesten 300 meter, også minst 120 med picth. Er det normalt?

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Oj. Hvis man skal forby enhver melding som ikke er on topic så kan disse forumene bli ganske tomme. Å kritisere de som kommer med litt internhumor seg imellom er kanskje et tegn på misunnelse?

Du er hjertelig velkommen til en runde golf hr. c så kjenner du noen du også. Ta gjerne med deg din venn fra Vestlandet.

Seriøst: Poenget er ikke å utelukke noen. Se på dette som 100 mennesker på et torg - mener du at alle meldinger som flyr skal være så upersonlige at alle kan delta - eller skal de 5 som kjenner hverandre av og til få lov til å melde litt privat?

Niki

over 17 år siden

Niki

Det er ikke de som kommer med spontant (intelligent) humor, der og da som ødelegger tråder. De er etter min mening kun et morsomt innslag, som vi bør sette pris på.
Mye verre er det med de som KUN er ute etter å krangle og rakke ned på andre debattanter i ond hensikt.
De som antar de vet alt, og prøver å stille debattanter opp mot hverandre, i sin egen anonyme drakt, bør gå i seg selv.
Det var ikke G.B.& Co som vår årsaken til at golf og status tråden ble avsluttet - kanskje årsaken- (?) men ikke den utløsende faktor. Årsaken til avslutningen av denne++, er sure oppstøt fra furtne debattanter som gjemmer seg under nic bak nicet.
Temaet i nevnt tråd+ var nok utdebattert, ellers ville nok ivrige debattanter tålt, flirt og oversett litt fleip, for deretter fortsatt debatten.
Til slutt: Kan forstå folk irriterer seg over kameraderi, på godt og vondt, men ikke la de virkelig ondskapsfulle få legge en grå skygge over de "lekne"morsomme.
Skittpåsene er ikke verdt det!

Morsom fyr

over 17 år siden

Morsom fyr

Hva var egentlig årsaken sa du??

Niki

over 17 år siden

Niki

Andre, tredje og fjerde avsnitt+ avsluttning. Håper du har evne til å forstå.
"Såkalt Morsom fyr"

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg synes det er så rart å bli beskyldt for å ha "fjortishumor". Jeg antar det betyr at beskylderen anser sin humor som bedre enn vår.

Og det skal vi ikke se bort fra er riktig, heller.

Derfor oppfordrer jeg beskylderne, ved "gjengen" og "lektor tørrdal", å komme med eksempler på sin humor, slik at vi kan få vurdert kvaliteten i ro og mak.

Jeg venter spent, og håper det intellektuelle humornivået kan heves et par hakk. Kanskje vi andre kunne lære noe, det hadde ikke vært av veien.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jeg synes ikke bæsj og tiss er morsomt, men morer meg med at andre synes det.
jeg ergrer meg aldri på vegne av folk som har det moro, men kan bli grønn av irritasjon over surmulere som er nødt til å gulpe over alt som er positivt, enten det er innbildt glede eller fortjent feiring.

Jeg elsker å lese innlegg fra folk som gjør godartet narr av hverandre, og trives svært godt med å kjenne noen her inne såpass godt at vi kan kødde litt oss i mellom, og gjerne litt syrlig.

fjortishumor er et idiotisk ord, bare brukt av folk som mener seg bedre enn andre. de må være anonyme, så de ikke trenger å stå ansikt til ansikt med noen om sine nedlatende påstander.

jeg kan gjerne være fjortis, dersom det gleder noen å kunne kalle meg det.
er også svært gjerne seriøs når det trengs, men mener helt ærlig at en god latter, enten det er MED eller AV andres uttalelser forlenger livet.

humor er GØY!

:D

Morsom fyr

over 17 år siden

Morsom fyr

Humorforumet er den veien ------------>

c

over 17 år siden

c

Fokker hverandre litt opp nå ser jeg - blir spennende å se hvor langt dette kan gå. Ett par korte innlegg med litt stikkpiller til klanen, har forårsaket så mye oppgulp og gørr som dette?!?!?!? Dere må har en ganske sur mage etter hvert. Tror latteren til Yngve er noe han bare snakker om og har vanskelig for å gjennomføre, hva gjør du hvis noen kommenterer noe feil på golfbanen tro? Hva var det du sa: humor er GØY, din jæ..... :)

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

"Klanen" er en ganske frisk betegnelse c, invitasjonen til en runde står ved lag. Så kan du fortelle alle etterpå hvor fjortis og håpløs jeg er etterpå.

c

over 17 år siden

c

Aner vi ett lite ønske om å skape distanse til kameratene??
Klan er vel det samme som en sammensveiset gjeng, legger ikke noe mer enn det i dette. Har forøvrig ikke registrert noen form for diskusjon mellom dere hverken her i dette forumet eller enda verre på Golfs..- så dere er vel en relativt enig gjeng - eller har vært i det minste...

Din invitasjon om runde er nok uaktuell siden det er noe langt å reise for ett slikt ærende, men ellers takk, det hadde sikkert blitt en fin runde.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hva snakker du om c?

mener du seriøst at du ut ifra diverse innlegg konkluderer med at jeg er en surmaget pikk som blir sur hvis noen kommenterer noe feil på golfbanen?

artig med folk som trekker konklusjoner på mine vegne.

c

over 17 år siden

c

Det ser da vitterlig sånn ut bare se måten ditt eget spørsmål er utformet på kl 11. 42, men det var jo bare ett spørsmål da, ingen konklusjon.

Vi har jo ikke så mye annet å gå ut fra...

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Hahahahhahahha. C / cut: du er ubetalelig :) Jeg blir gjerne med på en runde golf sammen med deg og Sam så skal vi nok få deg til å le litt.
Livet er for kort til at du skal sitte å gremmes så mye som du gjør.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Ser du er i gang igjen, c. Med følgende logikk:

Hvis jeg svarer deg, så fokker jeg meg opp og er sur.
Hvis jeg IKKE svarer, så har jeg ikke noe å komme med.

Slik får du alltid rett :-)

Og det er jo søtt, for det er bare i ditt eget hode.

Og det er greit nok for meg.

PS: Jeg tror den eneste som blir fokket opp her er deg og de kameratene dine som ikke tåler at andre har det morsomt. Men det passer vel ikke inn i planen din, for da tar jo du feil. Og dét er vel ikke mulig...

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Mye enig med C se. Det skal dere vite, klan.
Geta life :)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Jeg er meget fornøyd med livet mitt :) Også er jeg kjempeglad for at jeg ikke er som C

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Fint det Gålf Åge, men C vil ikke ha chatting her...

R8

over 17 år siden

R8

Der er så kult å se GB knuser C, VÆR gang !!!!! Du er kongen GB. På lørdag skal vi knuse alle !!

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Skape distanse ? Langt derifra. Men klan er en overdrivelse. Klan er i Skottland en familiebetegnelse - så nære er vi ikke. I USA er det betegnelse på en rasistisk gjeng med pyser - det er vi heller ikke. I Norge er det navnet på VIFs tilhengere - og så samkjørte som de er - det er vi heller ikke. Det mennesket finnes ikke som jeg er enig med om alt....

Jeg aner ikke hvor du sitter i verden, men det er trist at du må bruke tiden på å snakke ned det faktum at noen her faktisk har funnet ut at det er morsomt å spille golf med hverandre. Å kalle de personene du omtaler som klan for surmagede etc er bare vittig - det stemmer ganske dårlig med virkeligheten. Men du er kanskje ikke så interessert i hva som mer virkelig når det ikke stemmer med din oppfatning?

c

over 17 år siden

c

Der kom det jo noe man kan forholde seg til SS.
Jeg tviler på at betegnelsen klan her i norge er ensbetydende med KKK i USA. Tviler også på at folk flest sammenligner med klanene i Skottland.

At Klanen i Norge (VIF) fremstår som en enhet stort sett er vel hevet over enhver tvil. De har også faste pressefolk som tar seg av kontakten utad. Tviler sterkt på at VIF klanen er enige og tro i ett og alt og sammenlignet med den klanen mener jeg at dere fremstår som en svært sammensveiset gjeng. At dere fremstår med en stemme jo ikke tilfelle, MEN dersom en av dere ønser å sette noen på plass så er dere svært enige fra hver deres innfallsvinkel. Skulle noen finne på å kritisere noen av dere så er dere svært enige i det grunnleggende - å gå mot vedkommende og som en sa om Bobby på ett annet forum mobbe ham ut av forumet en gang for alle - ...

Å forholde seg til hvordan dere er utenom forumet (i virkeligheten som du sier) er ikke så aktuellt, det er jo på forum vi alle andre kjenner dere...

--jeg kalte dere for øvrig ikke surmagede, jeg sa at dere måtte ha en ganske sur mage, det er vesensforskjell på det. Sur mage får du når du blir stresset etc...

GB er jo en som blir svært fornærmet når man overser ham så kanskje jeg skal henvende meg til ham litt senere men ikke akkurat nå, men jeg er absolutt ikke fokket, faktisk ganske rolig... ;) - Min plan???

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Venner som er enige..

Nei, nå står ikke verden til påske(!)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

jeg hører lyden av padling.....

første gangen jeg har sett den spreke individuelle "c" på defensiven.

GB blir ikke fornærmet av å bli oversett. han blir bare fornærmet når vi sier han er gammel.

du må huske på en ting kjære "c".
de fleste av oss som har blitt kjent med hverandre, har blitt det enten fordi vi har felles holdninger til ting her inne, og avtaler å treffes for å se om vi kan klikke i virkeligheten også, eller så har vi møttes på det sosiale arrangementet "Scangolf Discutational Memorial" som er vår årlige turnering.
Denne har rekruttert en haug med surmagede golfspillere, som faktisk har vist seg å være nokså hyggelige i virkeligheten, og som slettes ikke har så sure mager som du kanskje skulle tro.

nå skal det også sies, at jeg personlig mener den sureste magen er han som kritiserer andre for å danne vennskap. det høres bare bittert og misunnelig ut, og kan fort skape den stressrelaterte problematikken sur mage!

c

over 17 år siden

c

Herregud, er du virkelig så dum Yngve så skal jeg overse deg fullstendig i fremtiden.

Jeg kan IKKE se at jeg har kritisert det å danne vennskap. Det er tvert i mot svært bra.

Hvis du har oppfattet noe av det jeg har skrevet som en kritikk for å danne vennskap så er du litt latterlig. Skulle det være negativt???

Det jeg HAR sagt er når vennskapet brukes til å danne en gruppe som er sammensveiset og til tider dominerer og mobber ut andre fordi de ikke nødvendigvis har samme meninger som gruppa da blir det noe betenkelig synes jeg, OG det gjør du og dine Yngve, og du i særdeleshet med dine stadige feiltolkninger og utbrudd ....

GB kan forøvrig "snakke" for seg selv...

Yngve

over 17 år siden

Yngve

oi.... mener du virkelig at jeg har mobbet noen vekk fra forumet?

og, mener du virkelig at jeg er dum som misoppfatter ting på forumet?
da har du jammen misoppfattet en god del, og mener du selv er dum også.

dette er ikke mindre enn fantastisk.

kom gjerne med eksempler hvor jeg, som du sier, i særdeleshet, har dannet en gjeng som har mobbet noen ut av forumet.

dette blir spennende.

c

over 17 år siden

c

Jeg skal komme med eksempel når du forteller hvor jeg har kritisert dere for å danne vennskap og når du forteller spesifikt hvor du har grunnlag for dine kommentarer 15.56.

Det jeg har kritisert dere for er den fronten dere alltid danner - også nå hvor dere alle 5 - 6 kaster inn nye momenter basert på deres egne antakelser og unøyaktigheter i deres oppfatninger - synes jeg har fått trukket dere ett godt stykke nå så nå tar jeg middag.... ha det

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hallo....
du kom med en påstand, og jeg ber om grunnlag for den.
så sier du at du ikke vil før jeg gir deg det samme på min konklusjon.

vel, da kan jeg bare si at jeg bare tok det ut ifra luften, akkurat som jeg mener du gjør.

det beviser du jo ved å ikke gidde å gi et skikkelig svar, men heller fokuserer på å fortsette med tullpratet ditt.

vel, god middag. håper du ser dobbeltmoralen i dine beskyldninger når du har spist ferdig ørreten din.

007

over 17 år siden

007

I en opphetet debatt ble GB og jeg enige om at ingen av oss kunne golf.

GB og jeg kan litt fjortishumor ihvertfall..

Fritt for ikke å vaere på innsiden, da er du FANGE.

RegelPer

over 17 år siden

RegelPer

Jammen har gjenge funnet seg et nytt mobbeoffer.
Opplegget er helt likt det en ser i alle skolegårder. En starter så stiller resten seg i ring og sparker etter tur, eller helst samtidig.
Sannsynligvis har denne klanen vært mobbere hele livet. Det er typisk for slike at de søker tilhørighet for så å angripe enkeltpersoner.
Golgfere er stort sett hyggelige og kjekke mennesker, men mobberne har selvfølgelig funnet vegen også til disse miljøer.

c

over 17 år siden

c

Se der kastet 007 seg også inn i Debatten - var det ikke likt seg - det var egenlig bare deg som manglet. Nå tror jeg dere er fulltallige.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Nei, nå er det på tide å stenge denne tråden. Dette er jo bare tull, det grenser jo mot en seriøs debatt.

Denne tråden var ikke for chatte politiet, her skal det nemlig bare være useriøst skvalder mellom klanen, gjengen eller hva det nå kalles

Om man vil diskutere hvem som mobber hvem får man nesten starten en tråd for det!

c

over 17 år siden

c

Se denne tråden Yngve. Her er dere nå fulltallige. SS og GB er de som stort sett leder an. Du kommer som regel med en del oppfølging lik den du kommer med her nå og spør om noe totalt misforstått som vi ikke gidder å svare på og så gnager og gnager du til det kjedsommelige. Du og GB er foresten nokså like der.

Forøvrig ser jeg ditt motiv i en hærværende paralell tråd :

Yngve (10.09.08 kl. 20:46) Hcp: 8,7 Klubb: Tyrifjord Golfklubb

jeg tror ikke på ondskap.

jeg tror bare folk er nysgjerrige.
man ønsker å provosere frem det værste i folk, og måten å gjøre det på er å skrive noe dritt til de.
noen mennesker biter da på som gjedde på brasen.

Hvis du virkelig mener dette, Yngve, så mistet du all kredit om du noen gang har hatt noen.

007

over 17 år siden

007

c , det fjortistråd jo!!

c

over 17 år siden

c

Javel, 007, det er fjortistråd

wahtever

over 17 år siden

wahtever

http://www.youtube.com/watch?v=3FgMLROTqJ0

Diskutèr!

Minime

over 17 år siden

Minime

Grattis med den, c :-)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Jammen C. Det er du som mobber oss for at vi har fjortishumor. Forstår du ikke det?

c

over 17 år siden

c

En mot 7 - 8 er vel rått parti vel, Gålf... Vanskelig å mobbe med sånn overmakt og hvor det både er milionærer og advokater til stede :)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

En mot 7-8? Jeg minnes flere nick i den forrige tråden som syntes vi var så utrolig dumme som ødela tråd etter tråd. Eller kanskje det bare var samme IP?

Kan du peke til alle disse trådene som du sier vi har ødelagt da?

Sorry mac. Men når du har så veldig mange mot deg, tror du kanskje ikke det er noe galt med deg selv heller? :)

c

over 17 år siden

c

Det er det som er betegnende for dere. Dere er kamerater og samstemte. Før eller siden kommer akkurat det argumentet uten at dere sier at dere er kamerater og samstemte:

Ditt utsagn: Men når du har så veldig mange mot deg, tror du kanskje ikke det er noe galt med deg selv heller? :)

Dette kommer før eller siden i enhver debatt hvor dere engasjerer dere. Hadde dere vært vanlige debatanter uten å henge sammen hadde det argumentet vært på sin plass, men når det kommer fra en klan som deres så er det forsøk på å kneble debatten fordi flertallet skal bestemme. Holder ikke lenger det ser du...

007

over 17 år siden

007

Vi er ikke alltid samstemte, "vi i Klanen", ofte, men ikke alltid.

c , jeg tipper du selv snart vil joine denne Klanen..

c

over 17 år siden

c

Nei jeg har nok sett at dere ikke alltid er samstemte men når det tilspisser seg så komme de fleste før eller siden...

Hvis du tror jeg skal "joine them" ut fra det amerikanske ordtaket: If you can't beat them, join them :-) så tror jeg du tar feil.
Jeg har faktisk ikke så mye til overs for det som skjer om du forstår..... :)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

c,

har du ikke forstått det enda?
både du og Niki har jo bestemt at jeg er dum!

ergo er dere to en klan som nå skal mobbe meg ut, men jeg er for dum til å forstå det.

hvis du fortsatt klarer å ense at det er jeg, og ikke du(jeg ler så jeg nesten dævver) som er surmaget her, så vil jeg leke speil så du får den kommentaren rett tilbake.

fantastisk selvinnsikt.

forøvrig så aner jeg ikke hvem 007 er, så hvis vi er i en klan mot deg, så gleder jeg meg til å møte han, så jeg vet hvem jeg er på lag med.

Du virker noe paranoid når du først sier surmaget at vi som skriver litt kameratslig her inne er så surmaget, og så sier du at vi rotter oss sammen når vi da prøver å forsvare oss.

hva vil du frem til egentlig?

hvis du vil frem til at vi er surmaget og mobbere, så kommer du til å tape.
hvis du vil frem til at vi er tapere, så får du ha meningene dine så mye du ønsker, men da er du en mobber.
hvis du mener seriøst at vi er dumme, på grunnlag av ting du leser her inne..... hehehe... da er jeg ærlig talt særdeles lite bekymret.

007

over 17 år siden

007

c hygger seg.... velkommen i Klanen, c

Yngve

over 17 år siden

Yngve

forøvrig, så har du ødelagt denne morsomme fjortistråden "c".

gratulerer med det.

c

over 17 år siden

c

Yngve (10.09.08 kl. 20:46) Hcp: 8,7 Klubb: Tyrifjord Golfklubb

jeg tror ikke på ondskap.

jeg tror bare folk er nysgjerrige.
man ønsker å provosere frem det værste i folk, og måten å gjøre det på er å skrive noe dritt til de.
noen mennesker biter da på som gjedde på brasen.

Niki

over 17 år siden

Niki

Trodde du på alvor at jeg mente du var dum, Yngve? Nei og nei bare nyskjerrig og.....
En som ikke tror på ondskap.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Og velkommen ønsker vi Klanen for de Trangsynte.
Pr dato har vi følgende medlemmer: cut, Niki, Erik, Aagolf og Scott Cameron.

For en fy fy fy slem klan det er!

c

over 17 år siden

c

Bare patetisk Gålf, patetisk.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hahaha, holder dere på enda?!?

Åja, det er jo fjortistråden ja. Sorry. Keep on.

Hva er det egentlig som diskuteres her? At noen kjenner hverandre, og da mener "c" at vi konspirerer på scangolf?

Og jeg som trodde forumet var ufarlig underholdning!

Niki

over 17 år siden

Niki

Gålf, du skal liksom minne I.S på hva han gjemmer. Hvem glemmer du?
Er du ikke litt trang i hodet ditt, eller er det bare øynene som sitter altforfor tett??

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

hahahaha. Her skriver jeg med DIN stil Mr C, også kaller du meg patetisk? hahaha.

Du har mye selvinnsikt du :)

c

over 17 år siden

c

Min stil er stort sett mer enn to - tre linjer med enstavelsesord, Gålf.

Hvis du ikke har sett det, må du sette deg ned og stave deg igjennom noen flere innlegg om det er aldri så kjedelig.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Du er litt av en tulling du :)

c

over 17 år siden

c

Takker, det tar jeg som ett kompliment når det kommer fra deg :)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Fortsett sånn så går det nok bra med deg i livet skal du se ;)

Du fikk i alle fall litt fart på forumet med å sutre. Det var jo litt stille her noen dager.

Ræga

over 17 år siden

Ræga

RegelPer = Aagolf.

007

over 17 år siden

007

Halleluja med GB.

Og vi som trodde forumet var ufarlig underholdning!

Yngve

over 17 år siden

Yngve

av frykt for å bli identifisert som en surmaget kompis av Golf Åge så skal jeg si meg veldig uenig med deg!!!!
c er ingen tulling.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Det ern vel det!

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Tulling er ikke c men han liker ikke meningene mine så da er han vel en "uening"?

Få høre c - hva har jeg sagt som du kan oppfatte som mobbing?

Yngve

over 17 år siden

Yngve

han er bitter, og en tulling er ikke bitter.

c

over 17 år siden

c

Ett siste fra meg i dag, takker forøvrig for en underholdende laaaaang arbeidsdag med små gode og nødvendige avbrudd.

Yngve, nei, jeg er ikke blitt sett på som noen tulling før nå her på nettet, av en som selv ikke liker å bli bedømt kun av innlegg på forumet. :-)

Er en del uenig av SS som vel dekker begge SSnickene. Noen ganger er vi enige og andre ganger er vi ueninge og det er bra.

Det er ikke mobbing når du debatterer noe med en annen, SS.

Mobbing er det når en av dere i gjengen (merk Gjengen er litt forsonenede siden det er sent på kvelden og vi skal alle legge oss snart)
- en av dere i gjengen kommer med ett argument / er uening med en annen debattant OG ALLE de andre 5 - 6 blander seg inn i debatten og istemmer med at det den ene har sagt og ment er riktig og korrekt og derfor er motdebatanten en idiot dersom han ikke skjønner dette og dere til dels kommer med argumentasjon som ikke henger på greip / er tatt ut av luften. Da grenser det til mobbing og meningsterror. .

Han (jeg) er slett ikke bitter, Yngve, han må ha litt fart for å holde seg våken en lang dag på jobben...

007

over 17 år siden

007

Herlig c, din første setning sier alt.

Grei erfaring å¨ha, å ha stått alene en gang. Følt seg alene kanskje ?

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Når mørket nå endelig ser ut til å ha senket seg over fjortisforumet, vil jeg gjerne få opplyse om at jeg - fra nå av - primært ikke er enig med noen som helst på Scangolf.

Skulle det mot formodning likevel se ut som om jeg har meninger og/eller ytringer som kan virke sammenfattende med noen andres, er dette ikke tilsiktet, og sikkert ikke tilfelle heller.

I denne viktige ytringsfrihets stund fraskriver jeg meg også ethvert nært vennskap jeg måtte ha opparbeidet meg i løpet av et langt (ikke så veldig langt) liv, i forsøk på å beholde min nettforumsintegritets standard på et så høyt nivå som overhodet mulig.

Jeg ber om støtte for mine tiltak, og oppfordrer alle andre forvillede sjeler om å gå gjennom den samme renselsesprosessen som jeg nå har avsluttet på en særdeles vellykket måte.

Vh Gunnar Bull
omvendt meningsterrorist og mobber (grensetilfelle)

007

over 17 år siden

007

Smach med serveracketen, GB!

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

GB: Jeg kommer til å fotfølge deg uansett. Jeg kommer alltid til å være uenig med deg, og jeg kommer alltid til å hoppe inn i tråder å forsvare deg mot de idiotene som måtte være uenig med deg. Har du vært i gjengen/klanen en gang, vil du alltid være det.

t

over 17 år siden

t

Jeg humrer mye over chattinga til GB og co, men c har et poeng når det gjelder flokkens hang til å hive seg over spesielle debbatanter her inne,

Golf Åge

over 17 år siden

Golf Åge

Ops. Jeg kommer alltid til å være ENIG med deg. Småtrøtt nå etter noe filmtitting.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Nei, det er jeg IKKE enig i 007. Den gikk rett i nettet!

:-)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

t: Men du må jo forstå at vi sliter med å identifisere denne andre klanen som er ute etter oss. Dere kaller dere jo bare for små bokstaver eller annet tull og tøys. Vi har jo nicknames som vi tar vare på, men dere har det ikke. Hvordan skal vi danne oss et bilde over motpartens klan da?

Fra nå av skal jeg bare omtale dere som Det Onde Alfabetet.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Haha Gålf Åge. "Det Onde Alfabetet" var dritbra.

Men jeg er IKKE enig da!

t

over 17 år siden

t

Jeg har vel ikke sett Gålf Åge nicket her så lenge, men det er jo et utrolig morsomt nick.
Dere er tross alt noen orntlige tøysekopper da

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Hahaha!

.......

over 17 år siden

.......

jøss GB, har du drukket eller blitt revet med av all ondskapen?

tipper du er blitt tvangsadoptert av mobbeklanen enn frivillig slått deg sammen med mørkemennene.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Men Rolf Åge har du vel sett?

Masse punktumer. Enkeltbokstaver. Festlig. Det onde alfabet forsetter sitt korstog.

t

over 17 år siden

t

Rolf Åge har vel heller ikke eksistert her så lenge.
Skikkelig tøysete nick det også.

.......

over 17 år siden

.......

ja se på det, ja. masse komma i tråden unna. skal si denne ondskapen brer om seg..........av mobbeklanen.

t

over 17 år siden

t

La oss med små-bokstaver-nick forenes mot mobbeklanen med de ustyrtelige morsomme nickene.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

t: Du henger ikke helt med nei :)

Altså. Det er dere som er den onde mobbeklanen. Vi er bare snille og morsomme.

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Du sier ovenfor at jeg og noen andre mobber. Du sier videre at det skjer når

"en av dere i gjengen kommer med ett argument / er uening med en annen debattant OG ALLE de andre 5 - 6 blander seg inn i debatten og istemmer med at det den ene har sagt og ment er riktig og korrekt og derfor er motdebatanten en idiot dersom han ikke skjønner dette og dere til dels kommer med argumentasjon som ikke henger på greip / er tatt ut av luften. Da grenser det til mobbing og meningsterror."

Hvor har jeg sagt at noen er en idiot? Er det mobbing at mer enn en person mener at andre tar feil? I så fall mobbes jeg av de 33 % av nordmenn som stemmer FrP.

Mobbing er en øvelse der man benytter seg av en overmaktsposisjon og offeret ikke kan forsvare seg. Jeg finner meg ikke i å bli kalt mobber fordi jeg mener noe. Igjen - kom med litt dekning for utsagnet og beskyldningene. Mener du at når du, Aagolf og RegelPer er enige med hverandre og uenige med meg så mobber dere meg? Det er ikke mobbing - det er ytringsfrihet og jeg har ikke tenkt å ta den fra dere.

Yssen

over 17 år siden

Yssen

Om det er mobbing eller ikke er vel uansett ikke opp til "mobberen" å avgjøre.

RegelPer

over 17 år siden

RegelPer

Du har et stort poeng der Yssen.
Jeg har aldri truffet på en mobber eller en advokat som forstår dette.
Og når en er begge deler......

RegelPål og c og b.....

over 17 år siden

RegelPål og c og b.....

Hvem og hva var det som startet dette hysteriet egentlig? Kanskje vi skal gå tilbake dit?

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg utenfor denne debatten da jeg vet hvor irriterende dere synes det er at det er noen i landet som kan finne på å påstå at den private småpludringen på diverse tråder ikke er det mest interessante på forumet her. Men denne utalelsen SS klarer jeg bare ikke å la være å kommentere:
"Mobbing er en øvelse der man benytter seg av en overmaktsposisjon og offeret ikke kan forsvare seg."
Jeg er ganske enig i denne definisjonen, og derfor humrer jeg litt når det tidligere er påstått at Aagolf klarer å mobbe hele østlandet.
På forhånd - "Unnskyld".

Mobbebølle

over 17 år siden

Mobbebølle

Fjortistråden er den raskest voksende tråden noen gang på dette forumet. Forteller ikke så rent lite om debattantene, ho ho ho ho ho!!!!

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

tilskuer: Det er da vitterlig ganske så sjelden vi kjører noen interne kommentarer som kommer 3-4-5 på rad. Kan du peke til andre tråder vi liksom skulle ha ødelagt med vår fæle interne kødding?

Det er bare helt utrolig at dere ikke takler dette :) Og det er jammen ikke ofte det skjer heller.

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Selvsagt er det ikke mobberen som avgjør RegelPer/Yssen - derfor ba jeg høflig om at c viste til hvor jeg mobbet ham. Skulle vært artig å visst hvilken advokat RegelPer viser til som også er mobber? Er det advokaten til Valla? Har Gålf Åge tatt advokatkappe på ? Yngve? Men ingen av de siste er jo mobbere....

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hihi, dette er jo latterlig.

Nå er jo ikke jeg enig med noen her lenger. For hvis jeg - hypotetisk sett - er enig med c's definisjon på en mobber, blir jeg jo en mobber selv.

For ordens skyld, her er c's definisjon (kopi av tekst c (11.09.08 kl. 22:32) er forkortet og objektivisert):

"Mobbing er det når en kommer med ett argument / er uening med en annen debattant flere andre blander seg inn i debatten og istemmer med at det den ene har sagt og ment er riktig og korrekt.... Da grenser det til mobbing og meningsterror."

Med andre ord - hvis a sier at b, c og d er teit, og b, c og d er så slemme at de er uenige med a, så kan de likevel besvare a.

For da grenser de fort til mobbing og meningsterror.

Her må vi rett og slett alle være uenige, det er det eneste moralsk riktige :-)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Gikk litt fort :-) Tredje siste avsnitt skal være: ... så kan de likevel IKKE besvare a.

Nå kommer vel snart c inn og påstår seg feilsitert. Det er jeg nå programforpliktet til å være uenig i.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Jeg er helt enig med deg Gunnar!! 100%

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

NEI! DU MÅ IKKE VÆRE ENIG MED MEG!!!

En til nå, så er vi definert som en mobbegjeng...

Sam, 007, Yngve - hold dere unna :-)

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Dette føles som å sitte med atomknappen - er jeg enig så er det mobbing - er jeg uenig blir det ikke mobbing. Min barnslighet er under press, jeg virrer med skallen og ser enda dummere ut enn jeg gjør med en wedge i hånda, lillehjenren er under press..... Tror jaggu jeg må stemme blankt før jeg får mental overload....

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Mr Spam: Du så dummere ut på hull 13 med putteren i hånda når du selv innså at ballen ikke rullet bortover greenen, og at puttestroket var fullført :)

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Gålf Åge - det vet du strengt tatt lite om - siden du var opptatt med andre ting og ikke så episoden. Men rett skal være rett - jeg så ganske sinnsykt dum ut akkurat da. Fornøyd nå - såret er revet opp igjen?

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Siden c,t,aagolf (regeper)..,,, for øyeblikket er fraværende i debatten (siste 9 innlegg fra klanen), bedrives det nå ikke mobbing, men rett og slett simpel baksnakking..

Innmari Serriøs

over 17 år siden

Innmari Serriøs

hmmm.... det begynner å bli vanskelig å delta på dette forumet med alle reglene som noen nå legger opp til barce.

kan vi ikke bare være venner alle sammen? slå ring om hverandre og kose litt?

.......

over 17 år siden

.......

skuffet over Gunnar Bull nå, du er jo så absolutt en av de ikke lenger så morsjomme.

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Dette blir verre og verre. Jeg har blitt del av en klan, jeg mobber, baksnakker og er en fjortis. For ikke lenge siden var jeg en fredelig småbarnsfar med trygg jobb. Nå føler jeg at hvis c, t og RegelPer-Aage har rett så er jeg er på vei ut på et skråplan der kontrollen er tapt. Jeg får søke profesjonell hjelp snarest eller frivillig gå til grunne.

På toppen av det det hele kommer det påstander om at GB ikke er mosjom - men DET bare må være feil.

.......

over 17 år siden

.......

G.B er en av DE som ikke lengre er så morsomme. bøllen selv kommer med noen ufivillig? morsomme innleg, men resten.....

ikke dumt å frivillig søke hjelp, om kontrollen er tapt :-)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Sam: Sorry. Men den pegga du opp til meg :) og jeg SÅ faktisk uttrykket ditt etterpå. Men jeg måtte jo få forklart hva som virkelig skjedde. Hehe.

Beklager så meget å måtte ripe opp i sårene dine. Du kan trøste deg med at du reparerte det "overraskede" blikket ditt med din fantastiske humor og gledesspredning gjennom runden :)

God helg Sam :)

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Takk for trøstens ord Golf Åge. Den var selvsagt kraftig pegget opp ... og sårene var ikke så dype :-)

God helg.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg er ikke enig i at jeg ikke lenger er så mosjom!

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Gunnar: helt enig!

Fy faen. Jeg er så stolt av mitt skaperverk. Denne tråden har jeg skapt, og den har vokst fra 0 til 120 innlegg på to dager!!!

Fabelaktig!

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Dessuten skal jeg snart på golfbanen og velte noen pensjonister.

.......

over 17 år siden

.......

så vidt jeg husker var det en Færevåg (kan ta feil) som "ringet" inn en gruppe han mente var en del av hans store forumfamilie.

igjen kun etter hukommelsem var det G.B, Yngve, tildels Smilende Sam og noen andre.

det jeg ikke husker er at denne I.S en eller G(R)ålf Åge eller wahtever skulle være en av dere.

men vesnene er nok velkommne..

.......

over 17 år siden

.......

ikke anse deg som medlem, enda, gålf Åge. få tillatele av pappa først!

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Jeg har neppe blitt anerkjent som familie av the great Færevåg of Mæland. Jeg tror..... blander.

Gålf Åge har spilt for mye Spore og tror nå han skaper noe hele tiden.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg er IKKE enig i at du har skapt denne tråden.

Denne tråden har viklet seg rundt ondskapens akse og vokst seg stadig sterkere i et bokstav- og ordspill om mobbing og terror som mangler sidestykke i norsk golfforums historie.

HVOR SKAL DETTE ENDE?!? VIL FJORTISTRÅDEN NOEN GANG KUNNE VOKSE FRA SEG? ER DET I SÅ TILFELLE FORTSATT EN FJORTISTRÅD? ELLER MÅ DEN BYTTE NAVN?!?

Forvirra? Alt dette og meire til får dykk vite i neste episode av Fore-viklingar :-)

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Det var da voldsomt til nedlatende prat. Hehehe. Er det vi i klanen som nå er nedlatende mobbere? Eller er det Det Onde Alfabet, eventuelt De Onde ASCII-vesner?

Sam: Jeg lagde en Spore som ligner på Gunnar. Men han er ikke enig i at det ligner da. Noe jeg selvsagt støtter oppunder.

Til SS

over 17 år siden

Til SS

Sam hva har skjedd med deg.
Hvor er det blitt av den gamle gode reflekterte, fornuftige Sam?

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Axis of evil ASCII's kunne nesten vært navnet på en klan i Conan.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Kjære punktumpunktumpunktumpunktumpunktumpunktumpunktum,

dette utarter seg i retning av grunnløse påstander.
Henrik Færevåg og jeg har stort sett aldri vært enige om noe som helst, med unntak av at vi begge liker grandiøse golfbaner med flott natur.

vi har stort sett vært uenige om det meste, med respekt, og jeg har aldri vært under noen færevågvinge, og ei heller i noen forumfamilie med den mannen.

jeg lurer på EN ting.

hva vil du frem til?
samme spørsmålet er sendt i retning av en bokstav nr. 3 i alfabetet!

Morsom fyr

over 17 år siden

Morsom fyr

Dette har faen ta meg blitt tråden fra helvete. Mod hvor er du??

.......

over 17 år siden

.......

da må jeg bare vise til at det var så vidt jeg husket. har åpenbart tatt feil. sorry!

fram til... en gang nevnte henrikf noen han mente var i samme forumfamilie.

men det er nå forstått, at det ikke var snakk om denne gjengen, nei.

.......

over 17 år siden

.......

tråd fra hank til helvette skremmer neppe moderator. han blir vel mer skremt av hvordan en gjeng klikker seg sammen for å mobbe enkeltindivider..

fint at "c"tar til motmæle, så tenker kanskje og bare kanskje mobben seg et par ganger om før de fyrer løs som Amerikanske guttunger i Afganistan.

am-taktikk skyt først, spør etterpå. eller den omvendte, i og med mobben ikke har sjans til å treffe målet uten å oppføre seg fjortis.

og det er det denne tråden handler om, du j... morsomme fyr

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Til "Til SS":

Når SS ble kjeftet opp av c og Aagolf/RegelPer bare han mente noe og ble kalt mobber uten at de kan vise til en mobbe uttalelse så ble han til SSp. SS gadd ikke ta all dritten som kom uten at det ble dokumentert noe som helst når man spurte om det. En gang i tiden - utrolig nok - var både Gålf Åge, GB og andre seriøse hele tiden, men sur-dinosaurene har rett og slett forgiftet vannet. Dette er de selvsagt ikke enige i - men du spurte og dette er mitt svar :-)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Til .....

Denne tråden heter "fjortistråden" fordi to-tre stykker ble irriterte over fjortishumoren her inne, og ga beskjed til fjortisene om at de fikk starte sin egen tråd.

Dette gjorde fjortisene. Dette var tydeligvis ikke bra nok, for fortsatt kom det kritikk fra de irriterte.

Dermed har situasjonen tilspisset seg og ført til påstander om mobbing og ondskap. For meg er dette uforståelig, latterlig, og så overdrevet at det grenser til idioti.

Sam og Yngve har etterlyst konkrete eksempler på mobbing og ondskap, men selvfølgelig uten å ha fått et svar.

Jeg vil minne deg som faktisk bruker dette ordet her inne om at dette er et forum som brukes som underholdning og tidsfordriv av anonyme mennesker. Når noen anklages for å rotte seg sammen og mobbe enkeltindivider, så er det så langt inni gamperaua overdrevet at jeg finner ikke ord for det.

Hvorfor fikk vi ikke ha fjortistråden vår i fred? Hvorfor blir vi beskyldt for å angripe når vi beviselig kun forsvarer oss?

Les gjennom tråden og kutt ut konspirasjonteoriene og tullpratet.

Eller kom dere ut av fjortistråden.

Ha en fin helg :-)

.......

over 17 år siden

.......

Det blir litt sånn som at når noen blir konfrontert med sitt sårbare jeg, skifter de fra jeg til mer generelt. dette blir lettere å hanskes med

så ble han(jeg) til SSP. gjelder dette også (Rolf) Gålf Åge?

ingen av dere i tillegg til G.B, har TIDLIGERE vist noen umoralsk ånd.

det begynte jo med uskyldig chattehumor som utviklet seg til de mer ondskapsfulle angrep som enkelte står bak.

de som hiver seg innpå "mobbesida", sier mer om seg selv en det "c" og andre ytrer.

helt mulig at du SS er snill og ikke ønsker å mobbe noen, men hvorfor hive seg på mobbesida?

følte du deg kallet, identifiserte deg, eller ble du innvolvert grunnet du oppførte deg slemt?

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

.......: hva er det som er mobbing her ? er det å være uenig? vis meg de "slemme" meldingene jeg skal ha lagt inn her? jeg er intet perfekt menneske - men jeg misliker å bli kalt slem, mobber og ond - skal jeg ikke få argumentere mot slike beskyldninger ?

(javisst biter jeg på kroken du hiver ut og det er sikkert morsomt for deg....)

Forøvrig - bra innlegg GB :-)

.......

over 17 år siden

.......

Yngve far fått svar på tiltale flere ganger.

om dette ikke blir oppfattet av klanen sier igjen mer om viljen til å oppfatte, enn hva som til tider virkelig sjer.

Yngve er i hvertfall åpen om den omvendte am-taktikken, men mener seg ikke ond, bare at de som troskyldig biter på får tåle en kilevink.

rett eller (ond) smålig tankegang??

.......

over 17 år siden

.......

les igjen SSP. uttalelsen min var utformet som et spørsmål!

jeg vet ikke hvorfor du kastet inn, som en av de som blir tatt for mobbere. visst maser du.., er du kansje en gjeddefisker? :-)

007

over 17 år siden

007

GB:
Det med terror må du nesten ta på alvor!!
Min latter har flere ganger vekket familien.
Drit drit sure kan de bli.

.......

over 17 år siden

.......

snålt og sikkert flaut for G.B at så mange mobbere har trykket den konfliktskye bullen til sitt bryst, i en etterhvert åpenbar konflikt. sier mer om den virkelige mobben enn Gunnar!

skal denne mannen måtte stå som et levende skjold mot dere mer feige mobbere/terrorister. han har selv dummer seg litt, i stømmen av medgang og følelse av inkludering, som desverre neppe betyr mer enn et skjold av stål?

gull(bull)kornene fra den kanten, har INTET med skolegårdsmobben å gjøre.

de som benytter seg av diverse triks og massiv forfølgelse fra "klanens" side, for å prøve å knekke det enkeltes rett til yttringsfrihet hvis den avviker fra de små som føler seg store, er svært kritikkverdig!

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Nå ble det vel en dram for mye kanskje?

007

over 17 år siden

007

Helten fra VG-reklamen "Stille i fjøset" er Lyn-supporter.
Ikke alle har fått med seg det.

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Enkelte er ikke helt på nett her inne.

Hahaha.

This is KREISITOWN.

R.:::Å Eilertsen

over 17 år siden

Prøver du også å være morsom.
Misslykket :-D

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Jeg konstaterer bare det faktum at enkelte medlemmer av Axis of evil ASCII's har en evne til å formulere seg på en måte som får meg til å betvile deres kognitive funksjoner.

En eller annen person her inne er garantert rape gal, sitter innelåst på ei glattcelle i et eller annet asyl og slikker seg på blodige, skitne fingernegler etter å ha rablet kreisitalk på forumet her.

Jeg bare vet det.

007

over 17 år siden

007

Sjekk baksiden på siste "Norsk golf", alle sammen.

Ræga

over 17 år siden

Ræga

Hæ? hva mente du nå wahtever? .......er jo krystallkroneklar?

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Det handler ikke om det siste innlegget til prikkene, er bare et inntrykk jeg har etter jeg bestemte meg for henge her på scangolf igjen for noen dager siden.

En eller annen person her inne er nuts.

Står så ufattelig mye rart i enkelte av trådene her, men det er vanskelig å pinpointe - folk skifter nick her inne som prostituerte (forhåpentligvis) skifter undertøy.

:)

over 17 år siden

Innelåst på ei glattcelle med PC? Hvem er garantert rapende gal her wahtever? Du?

Du mener at de som misliker mobb, er onde og bør sperres inne. Vel hva med de frekke/"onde" som deg? Se og Hør neste stopp?

Lykke til i din fiksjonsverden!!

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Kan vi bare slenge ut tilfeldige påstander om folk her inne uten å backe det opp på noen måte....

Festlig :)

Føler en plutselig sympati med Sam.

Smilende Spam

over 17 år siden

Smilende Spam

Takk. Jeg skjønner riktignok ikke helt hvem du mener er gal ?

(Prostituerte skifter trolig ikke undertøy så ofte, men hva vet vel jeg om det :-) )

.......

over 17 år siden

.......

les mitt inlegg kl.17:52 igjen wahtever. et spm er noe annet enn en tilfeldig påstand.

mente du noe annet bør du pressisere, så folk forstår deg!

RegelPer

over 17 år siden

RegelPer

Det er herligt å se at klanen/mobbegjengen eller hvem det nå er endelig har funnet en streng hvor de kan utfolde alle sine innestengte behov.
Når nå også SS/SSP eller lignende har kommet til den entydige slutning at han både er gal og at han kan for lite om dameundertøy så kan alle vi normale gå til ro med fred i sinnet.
At han lever i den villfarelse at han som småbarnspappa må tilbringe døgnet på diverse chattesider er en sak mellom han og barnets mor.
Om de snakker sammen, eller kommuniserer på chattesider er ikke av interesse for oss andre.
Jeg trekker den slutning at livet er ikke det verste en har og håper at vi en gang i fremtiden også kan diskutere golf i fred en plass på nettet.
Unnskyld innblandingen.

c

over 17 år siden

c

Hvorfor er dere så selvhøytidelige og i forsvarsposisjon, er det fordi dere ikke er trygge på dere selv tro???

007

over 17 år siden

007

Mobbet Lyn-supporteren ?

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

RegelPer, at du takker for deg som Aagolf, for så timen senere lage et nytt nick, får bli en sak mellom deg og ... deg. For øvrig er din siste post rimelig lavmål. På kanten å indirekte påstå at noen ikke stiller opp for familien ved å skrive litt aktivt på forumet.

Forskjellen mellom "klanen" og "ascii & Aagolf (RegelPer) ++" er åpenbart evnen til å forstå sine egne begrensninger.

Niki

over 17 år siden

Niki

Hvordan kan du, barcentrale, påstå at Aagolf og RegelPer er en og samme person?
En ny hersketeknikk?
Ellers så "spytter" RegelPer deg og såkalt dine, deg rett i ansiktet.
Om det blir et så stort rom, at barnevernet burde vært kallt inn på teppet er en annen sak.
Evnen til å forstå behøver nok du m.fler hjelp til, i forhold til visse andre.

007

over 17 år siden

007

Mobbet Lyn-supporteren ?

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Igjen skriver du for vanskelig Niki. Det blir surr i setningene, som står til regelrett stryk. Mulig det er sinnet som forkludrer.

Lett å "spytte" når man trekker inn barn og familie. At du gjør det samme er skuffende.

Niki

over 17 år siden

Niki

Trekker din manglende evne til å forstå norsk i tvil, desverre. Prøver å skrive tydelig, men du vil, eller kan ikke forstå. Er ikke pedagog så andre får hjelpe deg!
Hva gjør jeg nå, da du tydelig forstår, men nekter å erkjenne dette faktum.
Bevege meg ned på ditt stadie..nope!
At du forstod ordet "barnevern" i de såkalt "forvirrende" setninger, viser jo at RegelPer traff deg midt i hjertet.
Er omskjæring av jentebarn like om hjørnet, eller forståtr du norsk NÅ!!!

BARCENTRALE

Til SS

over 17 år siden

Til SS

Det jeg mener Sam, er hvorfor du har blitt med i denne barnslige chattegjengen, du som stort sett har kommet med fornuftige og innsiktsfulle innlegg.
Jeg forstår at det er fristende å gå i barndommen igjen, men jeg likte deg bedre før da du var både saklig og morsom.
Gamle Sam KOM TILBAKE!!!!

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg vil gjerne be webmaster om å gå gjennom denne tråden og foreta en skjønnsmessig vurdering av oppførselen til de som har deltatt.

Jeg synes grensen for hva som anses som "god underholdning" er strekt ganske langt.

c

over 17 år siden

c

Det kan godt hende GB og du er nok ikke helt uten glass so singler rundt deg du heller, her er de fleste og det er helt gjennomgående at ingen tar selvkritikk i det hele tatt.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Det vet du veldig godt, c, at jeg har tatt selvkritikk flere ganger både på dette og naboforumet.

I denne saken har jeg prøvd å gå gjennom hele tråden, fra slutten på en annen tråd som førte til denne, og jeg ser absolutt ingen grunn for meg til å ta selvkritikk i det hele tatt.

Slik jeg ser det, er det først og fremst to, kanskje tre personer som elsker konspirasjonsteorier og som trolig lider av paranoia som står bak hele driten.

Jeg har en sterk følelse av at du/dere står bak nesten alle nickene her og prøver å gi inntrykk av å være mobbeoffer, mens sannheten er stikk motsatt.

Hvorfor dere ikke tåler at andre har det moro sammen er for meg en gåte. Jeg antar det er det for dere også.

Jeg ber igjen webmaster om å gå gjennom tråden, og eventuelt stenge ute oppviglere som kun er ute etter å lage bråk.

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Niki, jeg vil ikke komme med flere kommentarer til hvordan du skriftelig fremstiller dine meninger. Jeg får heller anstrenge meg ytterligere med å forstå..

Enig Bull.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

At RegelPer er Aagolf er utvilsomt.

Å dra følgende setning:

"At han lever i den villfarelse at han som småbarnspappa må tilbringe døgnet på diverse chattesider er en sak mellom han og barnets mor."

sier mest om avgiver av utsagnet.

Igjen vil jeg be RegelAagolf og c om et eneste eksempel på mobbing fra min side.

Til "Til SS": Takk.

Niki

over 17 år siden

Niki

Til SS: Forstår deg så godt som det er mulig for et menneske på mitt lusne stadie ;-)
Uforståelig at SS har latt seg bli dratt ned på zeronivå, likesom G.B. Nå hyler G.B etter webmasteres hjelp, for at en fjortistråd skal bli stoppes.

Du her hele tiden vært inneforstått med at dette er en tråd for fjortiser i alle aldre, G.B!

Respekter dette, selv om du blir dratt inn både positivt og negativt. Det er prisen alle må betale for å delta som aktive debattanter. Mulig det er derfor det dannes såkalte "klikker"

Du har muligens passivt sett på at andre er blitt hundset grunnet meninger om kjære Mikla, eller annet dine såkalte venner har sterke meninger om.

"c" - det ble litt vanskelig å forstå ditt siste innlegg, men om jeg gjetter rett, har du helt rett!

Stå på!!

Til SS

over 17 år siden

Til SS

Jeg forstår bare ikke at gode gamle Sam har sunket ned på nivå med mannen med munndiare, skrivediare Tiger mc Yngve, morroklumpen fra Mikla GB, mannen med det kule nicket Rolf Åge og det forstyrrede dophodet 007.
La oss slutte tråden her.

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Problemet til apekattene på forumet er at de ikke kunne la oss få ha denne tråden i fred. Jeg siterer oppvigleren som kalte seg "gjengen":

"- lag dere en egen streng så kan dere leke så mye dere orker"

Vi lagde egen tråd, men der fikk vi ikke lov å leke.

C poengeterte også: "Jammen, ha det så gøy du bare vil - det var vel ingen løfte om å ha tråden i fred"

Så fint. Hvem er det altså som øedelegger forumet for tiden? Vi som hadde noen uskyldige interne spøker i en tråd som var på vei til å ebbe ut, eller de som skaper en utrolig negativ debatt rundt en vennegjeng som slenger hverandre noen kommentarer?

Kan dere snart komme med beviser som peker til tråder vi har ødelagt? Kan dere snart komme med beviser på mobbing? Det er virkelig ikke hold i det dere skriver. Cut/c og Niki som begge holder til i Kvinesdal har virkelig rotta seg sammen for å skape bråk på forumet.

Nå skal jeg humre meg til sengs, for dette er fantastisk humoristisk.

M.E.D

over 17 år siden

M.E.D

Nå er det på tide at du beviser, Gålf Åge!! (alias .....)

Du debatterere som den ungen du absolutt er!

For tiden er jeg på besøk hos min frende, og har aldri debattert på forumet før nå.

Derimot har jeg hørt mye negativt om deg R-G Å og ...........

I kraftt av min posisjon i en klubb, vil jeg aldi mer taste mer med noen.

Likevel dersom hovne østlendinger følerer dere truet av folk fra sørvestlandet, er det på tide med en selvransakelse.

Vi har flotte baner med topp banepleie - noe du må se laaangt etter på østlandet, desverre

Misunnelse og kjønnsdrift er de sterkeste primitive instinkter for dyr og enkelte mennesker.

Velkommen efter, og god bedring MOBB!!

Gålf Åge

over 17 år siden

Gålf Åge

Punkt 1: Det er dere som beskylder oss for å ødelegge tråder og mobbe. Hvor kan du peke til dette i tidligere debatter? Hvor mange ganger må vi spørre om eksempler?

Punkt 2: Hvor har du hørt så mye negativt om meg? Jeg tør vedde på at du tilbringer kvelden med Niki, eventuelt at du er en av hennes personligheter.

Punkt 3: I kraft av din posisjon i en klubb så? Bommet du kanskje litt på setningen din? Når du skriver "I kraft av min posisjon .. " så forventer jeg at det er noe du vil gjøre?

Punkt 4: Jeg har aldri følt meg truet av noe stigmatisert forhold mellom hvor folk kommer fra i Norge.

Punkt 5: Jeg har bodd på sørlandet og jeg vet hvordan standarden er på banene der. Vi har mange glimrende baner på østlandet og flere er i god stand. Av de banene jeg har spilt i Norges land er det på østlandet jeg har spilt på best overflate. Det er dog min erfaring, og jeg forstår ikke hvorfor du dro dette med i debatten.

Punkt 6: Du debatterer med nøyaktig samme stil som Niki / Åse / Merethe / Me rotary / Tigerlily / xerxes ++++++++++++++

Antimobb+

over 17 år siden

Antimobb+

SSP har absolutt mistet traaen.
Ved nærmere ettertanke kan det jo være at familiefaren med drink, fuck and fight prøver å forklare hendelsforløpet i mobberes parforhold?

Hurra

over 17 år siden

Hurra

Hurra for tilbakekomsten til Hissige Merethe!

Gålf Måge

over 17 år siden

Gålf Måge

Er det anre enn Rolf.:::Å Eilertsen som føler seg truffet?

Dolph Måke

over 17 år siden

Dolph Måke

Ha ha he he ho - de gærne har det godt.

007

over 17 år siden

007

Jepp !

De som ikke har ledd i denne tråden har grunn til fortvilelse og misunnelse.

De evner ikke å ha det skøy eller lage skøy for andre.

Mobbet Lyn-supporteren ?

wahtever

over 17 år siden

wahtever

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2651334.ece

Kanskje den artikkelen her kan forklare enkelte mindre sobre utspill!

det forstyrrede dophodet 007

over 17 år siden

..omgang med Baerumssossen avsluttes herved..

Dr. Dyregod

over 17 år siden

Dr. Dyregod

For en syk forsamling!

barcentrale

over 17 år siden

barcentrale

Artig hvordan folk fra sørvest-landet innbiller seg at østlendinger er misunnet og/eller føler seg truet av dem. Hahahah..

Hvis det gir dere bedre selvfølelse, så vær så god.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

lol....

"Til SS (13.09.08 kl. 00:50) Rapportere innlegg til Webmaster
Jeg forstår bare ikke at gode gamle Sam har sunket ned på nivå med mannen med munndiare, skrivediare Tiger mc Yngve, morroklumpen fra Mikla GB, mannen med det kule nicket Rolf Åge og det forstyrrede dophodet 007.
La oss slutte tråden her."

dette sitatet sier alt for meg.

først slenger man ut et agn i form av en haug med dritt, og så avslutter man med å forlange at tråden stopper...

hahahahaha....

I rest my case. ganske tydelig at jeg er en mobber med skrivediare ja...

Til Yngve

over 17 år siden

Til Yngve

ooiii så sår da Yngve.
Jeg synes karakteristikkene var gode jeg.

over 17 år siden

Til: Til Yngve

Enig!

... håper morroklumpen fra Mikla GB er uenig...

Yngve

over 17 år siden

Yngve

til Til Yngve,

nope. jeg er ikke sår.
jeg presiserer det faktisk også flere ganger.

det kjente internettspråket l33t inneholder blandt annet:
1. lol
2. hahahahaha...

Hilsen Skrivediare mobbende Yngve

Til Yngve

over 17 år siden

Til Yngve

Javel ja.
Du innrømmer omsider at du er en mobber med skrivediare.
Neste!!

C-Hehe

over 17 år siden

C-Hehe

fFer en jeg som likte at selveste storgjedda beit på agnet spesialdesignet for han?

Hannibal

over 17 år siden

Hannibal

Okeiedok, (glefs)!

At såkalte (ettrer sin egen mening) oppadgående personer biter så lett på det miste avvvik fra antatt normalen, sier litt om gjennomsnittspersoner.

"c" vi fullførte krigen uten tap!!

Gratulerer og smask!!

Relativt Seriøs

over 17 år siden

Relativt Seriøs

Hannibal Åse Merethe Niki Taylor Lecter,

den fikk du ikke klem på.... selv etter 12 Valium klokken 0248....

Mobben

over 17 år siden

Mobben

Jeg er enig med Hannibal. Dette var definitivt en lagseier.

Niki (aka Hannibal, Antimobb, M.E.D, R..Å Eilertesen, minime, prikkene m.fl) + c (aka cut, b, gjengen, til Yngve, til SS m.fl) vant krigen mot seg selv.

Det skulle jo også bare mangle, med 10 mot 2 var det rått parti.

Aril Edvardsen

over 17 år siden

Aril Edvardsen

Uden Herren kommer dere uansett ikke til himmelen. Men dere er hjertelig velkommen til Sarons Dal G.K. For nå kjøber vi hele perlen i Kvinsheiane og gjørr den til Norges første frelste golfklubb. Det blir mobbeforbud på banen og Merethe blir æresmedlem. Pris herren i tungetale og du får HiO, kollekt på hull 9 og velsignelse på hvert einaste ti-sted.

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

Etter å ha finlest tråden har jeg etter nøye vurdering kommet til at den mest fabelaktige meldinga falt 13/9 02:42 (ingen premie for å gjette hvem som skrev den)

"For tiden er jeg på besøk hos min frende, og har aldri debattert på forumet før nå. Derimot har jeg hørt mye negativt om deg R-G Å og ..........."

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hehe, ja den er rett og slett brilliant :-)

Yorkie

over 17 år siden

Yorkie

betyr det nå at vi er frender GB?!?

"c"

over 17 år siden

"c"

Fortsatt like lett å misbruke forumet og de gamle fjortisene sluker agnet, som forventet!

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Agn er en fin måte å bli mett på c. Også er det jo hyggelig å leve opp til noens forventninger.

"c"

over 17 år siden

"c"

Takk for det SS. De gamle blir uansett aldri mette, så noen må jo fore dem.

Ikke glem å be for maten :-D

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Jeg ber vel mer for at du skal bli frisk fra den multiple schizofrenien din, enn jeg gjør for maten

"c"

over 17 år siden

"c"

Synd og skam SS.

Du kommer nok til å be på dine knær når hungeren setter inn for fullt.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

"c": Jeg sier med en kjent professor på UiO når han under muntlig eksamen ble litt obsternasig og sensor spurte om han var klar over at det kunne føre til at de strøk ham:

Neppe.

"c"

over 17 år siden

"c"

Er du så obsternasig at du strøk. Synd og skam igjen :-D

c.

over 17 år siden

c.

Er det c? Det tror jeg ikke. Men er det så farlig da?

Nattevakten

over 17 år siden

Nattevakten

Ja, salige er dere når de for min skyld håner og forfølger dere, lyver og snakker ondt om dere på alle vis.

"c"

over 17 år siden

"c"

Det er c :)

c

over 17 år siden

c

Noen har nok forsøkt å bruke bare c som jeg gjorde tidligere. Den har jeg lagt inn med Nick-ID ganske kjapt nå "beklagelsen" kom. Det som skjer nå er bare noen som lager kvalm på vegne av undertegnede. Anbefaler å la dem holde på. Det kommer sikkert en del flere nå etter dette. Spesielt i denne tråden har jeg kun brukt C og ingen ting annet unsett hva noen måtte tro.

Til SS

over 17 år siden

Til SS

Det jeg skriver over er selvfølgelig ikke sant. Det er jeg som står for de fleste duste-innleggene her inne. Så mange duster finnes det ikke i denne verden, ikke en gang her i Kvinesdal.

Hilsen c

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Her har jeg bare en kommentar; bla bla bla.

wahtever

over 17 år siden

wahtever

Og jeg mener fortsatt noen ikke er helt 100% i topplokket.

Det onde alfabet

over 17 år siden

Det onde alfabet

At jeg står her som en soldat som midlertidig har forlatt slagmarken for å forklare - det kan virke merklig at det må forklares - hvordan en forumkrig fortoner seg når borgerkrigen blir utkjempet av det onde alfabet. Jeg er ikke bare en soldat som midlertidig er borte fra slagmarken; jeg er her - og det tror jeg - er det underligste ved at jeg kommet hit - jeg er en person som ifølge klanen i mitt eget land ikke har noen som helst verdi på forumet; og på grunn av min virksomhet her er jeg blitt karakterisert som farlig og dømt av mobben.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her