Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

det måtte jo skje!

lloyd

over 17 år siden

lloyd

det er den travleste helgen i golfnorge... så det måtte jo bare skje... golfbox er nede og alle vi som spiller klubbmesterskap landet rundt vet ikke når vi skal ut i morgen... hehe

er det mulig?

?????

over 17 år siden

?????

JA....er det mulig

JA

over 17 år siden

JA

Det er dessverre det. Og det er dessverre ikke noen bombe.

Prosjekt Ajour my ass!

Dette holder rett og slett ikke mål.

WiBo

over 17 år siden

WiBo

Har vært inne på golfbox lenge jeg nå. Gikk riktignok litt tregt her i sted, men har normal hastighet igjen nå.

elg

over 17 år siden

elg

Funker igjen nå...

AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ AV PÅ

Nå skal jeg FORTE meg å finne starttiden min!!

elg

over 17 år siden

elg

Sjekk forresten hvem som har de fire øverste plassene på KM på Østmarka Gk!

Hansen

over 17 år siden

Hansen

Hansen Hansen Hansen Hansen....

Isaac Newton

over 17 år siden

Isaac Newton

Fatter ikke at dette er et problem.
Bruk et regneark og post evt starttider på klubbsidene.

elg

over 17 år siden

elg

Mange klubber tar utskrifter av starttider og resultater for å være sikre på at de har oversikt i tilfelle golfbox skulle gå ned (som den jo gjør rett som det er).

østbørst

over 17 år siden

østbørst

han ene Hansen gikk på en tjernesmell i siste runde av KM på Østmarka...

Newton????

over 17 år siden

Newton????

Det er jo heller ikke et problem hvis bilen står det er jo bare å sykle!!

Hvis man har et system så er du for å slippe alle mulige reserveløsninger.

Isaac Newton

over 17 år siden

Isaac Newton

Du får ikke med deg tralle og bag på sykkelen, men det går taxi.
Beste måten å unngå golfbox-problemene på er å slutte å bruke golfbox. Når en tafatt gjeng idioter (NGF) skal sikre seg hjelp og tjenester fra en annen tafatt gjeng idioter (Golfbox) må du ikke forvente at det skjer noe som helst. Golfbox er et hjemmesnekra lavbudsjettsystem komponert av en wannabee nerd. I systemverden er dette et knøtteprogram bestående av enkle funksjoner. Men NGF skjønenr ikke hva som kreves, og Golfbox skjønner heller ikke hva som kreves. Dermed sitter golfklubbene i Norge med et ubrukelig datasystem. Stakkars dem som har gjort seg avhengig av det.

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Og når systemet igjen skal være hjelpemiddel for en gruppe som har en ekstrem mengde brukerfeil, så må resultatet bli ikke-optimalt...

Newton????

over 17 år siden

Newton????

Da er vi egentlig enig.

Jeg mener at det er enten eller. Enten får man lage et bra system som alle bruker, eller så må man skrote hele greia.

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Problemene fortsetter!

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load file or assembly 'n3sport.ServerControls, Version=2.0.21.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=f344ebc9e6e063ab' or one of its dependencies. The located assembly's manifest definition does not match the assembly reference. (Exception from HRESULT: 0x80131040)

Source Error:

Line 1: <%@ Page enableEventValidation="false" Language="vb" AutoEventWireup="false" Codebehind="login.aspx.vb" Inherits="n3sport.PersonalProfile.GUI.login" %>
Line 2: <%@ Register TagPrefix="uc" tagname="footer" src="footer.ascx"%>
Line 3: <%@ Register TagPrefix="uc" tagname="header" src="header.ascx"%>

Helvetes dritt....

Azazel

over 17 år siden

Azazel

@Apropos.
Å skylde på brukerne blir for dumt.
En svært viktig del av programutvikling er brukervennlighet, en del av dette er å finne ut hvem som er brukerne av systemet og tilpasse seg dette. Muligheter for å gjøre feil eller at feil i det hele tatt kan oppstå burde vært luket ut nå...
Forøvrig viser måten de håndterer feil, som i forrige innlegg, det meste om deres kunnskaper.

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Tja, på grunnlag av alle misfornøyde innspill basert på null tålmodighet og frykt for data her inne(dette er selvsagt "fri" tolkning fra min side), tror jeg faktisk at brukermassen er med på å gjøre dette til en relativt bratt motbakke.

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Apropos: Null tålmodighet? Frykt for data? Hvor tar du dette fra?? Personlig mener jeg at jeg har hatt lang tålmodighet med dette systemet, og har ingen frykt for data.

Når systemet tas ned midt i "prime time" for oppgradering, så viser det med full tydelighet at de som server systemet er relativt fjerne fra ordet "brukervennlighet".

Selv jeg innser at system må vedlikeholdes, og til tider også tas ned - men det finnes tider på døgnet hvor dette er mer riktig - og mer brukervennlig - enn andre. Og i dette tilfellet bør det være brukerne som burde "bestemme" dette. Prøving - og feiling - av et system som nå har vært på lufta i lang tid viser at man har forhastet seg en smule i denne saken.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her