Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Slått av 12 åring!

Kim

over 17 år siden

Kim

HAHA, braste ut i latter når jeg åpnet golf.no i dag å så at den norske dametrioen med Skarpnord i spissen var blitt slått av en tolvåring. Da blir jeg bare trist. Men det gjenspeiler bare mitt inntrykk av prestasjonene jeg var vitne til på Haga. Det værste jeg har sett. Summa sumarum, damegolf, og dameidrett generelt gjør meg kvalm og trist:/

Slum

over 17 år siden

Slum

Kim, du er en sørgelig fyr ass. Skjønner at du stort sett har misslyktes med alt du har prøvd på her i livet, og prøver og få opp selvtillitten din ved og snakke dritt om andre. Jeg var også på Haga og så på, og jeg syns i motsetning til deg at det absolutt var mye bra golf jeg. Kan du ikke utdype litt mer hva du syns er så dårlig? Sorry ass, men innlegget ditt er bare utrolig barnslig, og du viser alle hvilken patetisk fyr du er!

Are Larsen

over 17 år siden

Are Larsen

Til Kim: Hvorfor i alle dager dro du på Haga for og se på når damegolf og dameidrett gjør deg kvalm og trist? Du skjønner vel selv at du driter deg loddrett ut med dine utsagn?

lloyd

over 17 år siden

lloyd

slått av 12 åring? trodde det var søndag man kåret vinnere jeg?

Dr. Dyregod

over 17 år siden

Dr. Dyregod

Du er syk Kim. Søk hjelp!

He,he

over 17 år siden

He,he

Hesten min het Kim, den ble også syk..

Tom

over 17 år siden

Tom

Hadde gleden av å se den jeta spille på LPGA runden i Thailand i fjord hvor Susanne vant. Cadyen var søster som var 1 år eldre.
De kom på 1 og 2 plass i Thailan kvalikken for 1 ekstra plass.
Hun spilte (tror) det var + 7 på 4 runder og jeg spilte banen uken etter og det var greener som var skikkelige tøffe. Disse 2 søstrene kommer vi til å høre fra i framtiden. Banene er jo som norsk gul tee på de fleste baner.. Med andre ord. Noen har mer talent en andre og denne thai jenta har bøtter av det.. =;-))

bb

over 17 år siden

bb

Den er for drøy Kim. Vi har nylig avviklet OL med massevis av gode resultater. Se på Norge, vi har ikke så mange verdens stjerner. Tross alt er vi bare 4,5 mill. innbyggere og med det utgangspunktet hevder vi oss ganske bra. Ikke minst har jentene klart seg svært godt i VM og OL de siste 20 årene.

Læreren til Tom

over 17 år siden

Læreren til Tom

Huff da Tom.. Dette gikk ikke så bra. Be noen lese korrektur før du poster neste innlegg.

Tom

over 17 år siden

Tom

Jeg vet det gikk litt fort men jeg satt dessverre ikke i klassen din da jeg skrev.. Beklager så meget for dårlig norsk lærer..
Håper ikke du ble støtt.. lol..

Kim

over 17 år siden

Kim

Det jeg syns er dårlig er måten de slår ballen, den kommer jo faen ikke fremover, bare sveiping og æsj. Haga er LATTERLIG lett, og se de scorene som ble prestert er overraskende. Tror du det er tilfeldig at det blir satt opp par 5 hull på 390 meter? Det er for å få disse damene til å gå under par, for det gjør de ikke om banen ikke er en korthullsbane!

Til Are Larsen: Jeg dro opp med noen gode venner for å le litt og kose meg:)

Til bb: Jada for all del, Norge hevder seg fryktelig bra, bare florerer av gull og sølv, vi er jo oppe i alle idretter og kjemper om medalje er vi ikke? Eller har jeg missa? For vi hevder oss jo:D

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

Kim:
Så du koser deg altså når du er "kvalm og trist" ?.
Jaja - hver sin lyst .

Are Larsen

over 17 år siden

Are Larsen

Kim, skjønner at du ikke akkurat fant opp kruttet, men du stod nok antageligvis jævlig nærme når det smalt. Du virker som en bitter bitter fyr, som aldri har fått til noe her i livet. Du skrev til meg at du dro opp med gode venner for og le litt og kose deg, "tilskuer" presiserer det som de fleste ville stusset på ved den setningen, nettopp at du koser deg når du er kvalm og trist, men jeg må si jeg stusset mest over det faktum at du faktisk har gode venner, for jeg hadde aldri trodd at en så sørgelig og patetisk fyr som deg kunne ha gode venner, hmm, jaja, taperne henger vel sammen!!

Kim

over 17 år siden

Kim

Må humre av ditt engasjement Mr. Larsen:) Men om du ikke fatter hvorfor jeg skriver og hauser på dette forumet så blir jeg skremt. Velger forøvrig å ikke kommentere tidenes mest uorginale utspill angåene "Kruttet". Men før du engasjerer deg like mye i en debatt neste gang så tenk over hvorfor du blir litt rød i pappen. Vil nesten gå så langt som å kalle deg en idiot!:)

Hei Kim

over 17 år siden

Hei Kim

Hva er det som plager deg ?
Gjør det så mye at damene ikke har millimeterpresisjon på hvert eneste slag ?
Hvorfor spiller ikke du på PGA-tour, Kim ?
Er det fordi nivået er så lavt at du blir kvalm ????
Ta reisesyketabletter neste gang, så blir kvalmen mindre påtrengende.

Bin Laden

over 17 år siden

Bin Laden

Erre rart det er krig i verden?

Are Larsen

over 17 år siden

Are Larsen

Rød i pappen er faktisk meldt. Syns du skal gå og henge med de gode vennene dine, kanskje dere kan kose dere sammen ved og se en slik en kvalm/trist film eller noe. Det som er litt trist for deg her, er at alle ler av deg, men du klarer ikke helt se det selv! Eller kanskje du blir litt kvalm av det hele, og da koser du deg jo, så da skjønner jeg plutselig hva du driver med.

Mathias

over 17 år siden

Mathias

Jeg ble slått av en 13åring idag på KM.. :) Han va go

Runner up

over 17 år siden

Runner up

Ivar Hoff sa:

Damefotball, hva er det?
Ikke er det damer, og ikke er det fotball.

Jeg sier:

Damegolf, hva er det?
Mange fine damer, og mye bra golf!!!!

Venn av Kim

over 17 år siden

Venn av Kim

Sitter å ler meg grønn av alle de idiotiske folkene som lar seg provosere av innleggene på dette forumet. Dere er alle folk som ikke vet hva Golf dreier seg om og hva som er bra.. For hvis dere synes nivået på den ræva damegolfen som var på haga er bra så må dere være idioter som aldri sett hva som er bra golf LIVE. De får jo ikke ballen i lufta. Men dere er jo en gjeng med hackere alle sammen som aldri har sett 70 tallet.. Men for all del, vi arrangerer ny let neste år:) G

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Tror heller folk blir kvalme av blærete drittunger uten folkeskikk.

Grøss&gru om jeg var i slekt med noen slike, her har foreldre gjort en dårlig jobb.

Kim Il Sung?

over 17 år siden

Kim Il Sung?

Morsomt at "Venn av Kim" skriver akkurat likedan som Kim.

Kim

over 17 år siden

Kim

Ivar Hoff sa:

Damefotball, hva er det?
Ikke er det damer, og ikke er det fotball.

Jeg sier:

Damegolf, hva er det?
Mange fine damer, og mye bra golf!!!!

Må jo bare henger meg på her. Utsagnet til Ivar er jo helt glimrende, får ikke sagt det bedre selv. Og DAMEGOLF, hva er det?

Damegolfen har en fin, og det ert Gulbis, og mye dårlig golf!!!!

kverulanten

over 17 år siden

kverulanten

Nå hevder Ivar Hoff selv at det IKKE er han som har æren for dette "damefotball-sitatet".
Uansett; morsomt er det.
Men etter å ha sett noen av damekampene i fotball under OL, må jeg nok si at dette sitatet bare er halvveis riktig:
Ikke er det fotball, men det var faktisk mange flotte damer der!
(Riktignok ikke særlig mange på det norske laget...)

peer

over 17 år siden

peer

Er det flere Kim'er her?
"Kim" starter tråden med å rakke ned på kvinnelige golfere, og følger kl. 13:01 i dag opp med å skrive: Damegolf ... er mange fine damer, og mye bra golf!!!!
Bestem deg, dust!

Apropos

over 17 år siden

Apropos

peer, du må få med deg noen sammenhenger, Kim har vært litt kjapp/uoversiktlig med klipp&lim, og supplert med egen vurdering.

peer

over 17 år siden

peer

Jada, jeg leste faktisk hele innlegget, men han presterer jo å ha to vidt forskjellige meninger i samme innlegg.
Er det bare jeg som leser igjennom hva som er skrevet før jeg poster?

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Han har klippa inn fra "Runner up" 11:26, og så kommer han med egen mening uten å skille mellom det som er limt inn, og sin egen mening.

Så om du legger inn en smule godvilje så skjønner du at han faktisk kun har en mening. Det er ikke antall motstridende meninger som er det håpløse.

Are Larsen

over 17 år siden

Are Larsen

Til venn av Kim: hva vet du om hva vi vet om bra golf og ikke?? Får ikke ballen i lufta? Vet ikke hvem du har fulgt med på, men det må ha vært ballen med de tre jentene som slår kortest eller noe, for de jeg så på fikk fint ballen opp i luften. Så på Marianne, Davies og Nocera på fredagen, og de spilte alle sammen veldig god golf. Marianne spilte faktisk veldig bra, og hvis du mener at disse spillerne er rævva og ikke får ballen opp i luften så er du bare like dum som du høres ut som!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her