Vibeke
Jeg har med spenning sittet og lest diskusjonene om golfklær og spesielt det som omhandler barna. Og jeg tar nå sjansen på å presentere meg selv og mitt konsept i håp om å få tilbakemeldinger på hva dere tenker om - almost a tiger - barnas egen golfkolleksjon.
Vi starter altså Skandinavias aller første kolleksjon golfklær og tilbehør for barn i alderen 5-12 år. Kolleksjonen er et eget klesmerke/design og varemerket er altså almost a tiger. Vårt nettsted er under utarbeidelse og adressen er www.almostatiger.no.
Våre produkter er som følger: golfskjorter for jenter, golfskjorter for gutter, skorts (skjørt/shorts), shorts, caps, hansker, håndklær, hatclips med ballmarkør, golfballer, golfpegger, greengafler.
Vi vil tilby moderne, behagelige, kvalitetssterke og morsomme golfklær designet spesielt for barn. Og ikke minst vil dette være et godt og rimelig alternativ til mange andre leverandører av sportsklær, være seg sportsbutikker eller vanlige klesbutikker.
Klærne vil være i 100% bomull og kan like gjerne benyttes til hverdags som på golfbanen.
Dette ble veldig kort fortalt, men gir et lite innblikk i hva vi starter med.
Jeg kaster meg ut i det og ønsker veldig gjerne tilbakemelding på hva dere tenker om konseptet.
Vi er fullstendig klar over at det er et forholdsvis lite marked vi går inn i, men ser at barnas interesse for sporten vokser kraftig.
Håper mange tar seg litt tid til å dele sine tanker om dette.
mvh Vibeke A. Johansen