Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Høst abstinenser?

Bismillah

over 17 år siden

Bismillah

Nå begynner det å gå mot høst og etterhvert kortere kvelder. En del av oss har anledning til å forlenge golf sesongen noe med en kjapp reise til spania eller andre charter turist mål.
Likevel sitter mange med ansvar langt over øra, og blir irritable fordi ferien er slutt. Golf abstinenser?; finnes de generelt, eller er det kun enkelte som reagerer atypisk, med hat og skittprat?
Vår og sommer møter man vennlige og hjelpsomme mennesker på forumet, mens det forandrer seg litt, for ikke si ekstremt, når den beste spille perioden i norge er på hell.
Nå må ikke vennlige "faste" forumbrukere ta dette som kritikk, noe dere vet ikke er nødvedig, fordi dere takler at sesongbetonte betingelser!
Hvorfor må dere som elsker å rakke ned på andre ødelegge forumet! Er misunnelsen så sterk at det er imotståelig?
Ærlig talt, tror ikke noen vil røpe seg med fast nic seg her, for det blir for flaut. Bruk heller et tilfeldig som dere pleier når misunnelsen tar overhånd!
Ellers ønskes selvsagt seriøse brukere velkommen til å si sin mening om temaet.
Takk!

Koll

over 17 år siden

Koll

Dette innlegget forstår jeg ikke noe av. Vi skriver 23.august og det er fortsatt sommer i Norge. Golfsesongen varer til slutten av oktober, ihvertfall på Østlandet - altså i to måneder til. Det er tull at humøret forandrer seg på norske golfspillere når sesongen er på hell - altså om to måneder. Det er også tull at tonen i innleggene her blir surere utpå høsten og vinteren.
Konstruert problem Bismillah!
Jeg har ennå ca. 20 gode golfrunder tilgode å spille i Norge før det er slutt, så la meg få nyte dem i fred.

Ehm

over 17 år siden

Ehm

Finne på et tilfeldig nick sånn som du Lily?

Det er vel bare de trådene du er involvert i som sklir ut og som sperres av Webmaster. På tide å gå inn i deg selv?

Lily

over 17 år siden

Lily

selvinnsikt er en dyd du mangler, Ehm. Det er jo du som krangler og er grunnen til stengte tråder.

Ehm

over 17 år siden

Ehm

Jeg? Jeg har ikke vært med på trådene. Men jeg har lest innlegg som du har skrevet før de ble slettet. Begredelig oppførsel.

Lily

over 17 år siden

Lily

Hvilke tråd har jeg skrevet begredelig på? Har ikke debattert på evigheter.

Lily

over 17 år siden

Lily

Omtrent på denne tiden av døgnet så jeg noe skikkelig ekkelt på en tråd. Det var grisette f....prat. Noe sånn som du kan spille på f..... mi,stønning noe om gaping..husker ikke helt men jeg antok at det der kom til å bli slettet så fort webmaster kom på jobb. Dagen etter så jeg ikke denne tråden og ikke husker jeg temaet heller.

Appropos tema, så er det bare Koll som har holdt seg til det her. Du ønsker kun å provosere Ehm noe du nok gjorde i den sletta tråden også. Du vil ha Lily og det kan jeg godt kalle meg nå for dette blir sikkert siste gang jeg skriver på evigheter.

Jeg spiller kun golf når jeg er hjemme på ferie og da på P&P bane med lånt utstyr uten å være medlem av noen klubb. Så interessert er jeg i golf. Leser noe og skriver av og til en kommentar.

Du Ehm, hold deg til temaet i tråder i stedet for å slenge dritt og beskyldninger om andre. Takk for meg jeg skriver aldri mer til deg og dine likesinnede forumrølper.

Ehm

over 17 år siden

Ehm

hahaha. God bedring :)

Innmari Serriøs

over 17 år siden

Innmari Serriøs

oi, litt merkelig å lese en som først kritiserer folk som blir sure på høsten, og så avslutter med det sureste innlegget jeg har sett på lenge...

lol... utrolig morsomt faktisk...

Fantastisk

over 17 år siden

Fantastisk

Det er helt utrolig at du ikke forstår at vi kjenner igjen skrivestilen din hver gang du bytter nickname.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her