pølsa
Snakk om å tjene penger til shoppen?
Vel, de får jo det de ber om, men nøyer seg ikke med å betale i NOK, de skal gjerne betale med en bøtte verbal dritt i samme slengen
Jeg kan skrive under på at en kunde som har god tid i shoppen er mer lønnsom enn en som stresser inn å rasker med seg en pølse i brød og en cola (vi snakker kaaaaanskje hele 8,- i fortjeneste)
Jeg rekker ikke selge en 3w til en som skal på tee om 1 minutt (altså for 9 minutter siden om man skal følge normal etikette), men en som skal på rangen først og slikt, der kanskje jeg har et salg, og høyst sannsynlig en fornøyd kunde også, i.o.m at jeg kan sammen med kunden bruke litt tid på å finne kølla som passer for nettop han/henne.
"Hmmmmm...": Jeg er litt usikker på hvordan du mener shoppen skal legge til rette for at flighter starter for sent. Dette skaper jo irritasjon for de som kommer bak, og da kanskje de starter en tråd her inne om å IKKE BESØKE DEN BANEN, for der lar shoppen flightene bare gå i hytt og pine uten noen kontroll.
Mulig jeg trenger ytterligere opplæring, spesielt i tidsreiser da det for meg er uforståelig hvordan man ser for seg at man skal rekke alle disse tingene når man egentlig skulle stått på tee.