Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

TP Baller!

SuperLavHandicaper

over 17 år siden

SuperLavHandicaper

Er det noen som har teste TP Red / TP Black opp mot PRO V1 (x) !? Hva er forskjeller likheter!? Ser at det er en merkbar foskjell i prisen!?

herrtommy

over 17 år siden

herrtommy

mindre spin/mer spin... Som ProV1x og ProV1... Eller Nike ONE Black og Nike ONE Platinum

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Jeg skal slå bort noen esker TP red til helga, kan oppsummere mandag...

SuperLavHandicaper

over 17 år siden

SuperLavHandicaper

Hvem baller er det som er like hverandre? Bruker vanligvis ProV1 x nå, men kjenner det svir litt i lommeboka når det er større turneringer! går med en del baller!

sven tumba

over 17 år siden

sven tumba

var ikke du superlav handicaper?? :)

SuperLavHandicaper

over 17 år siden

SuperLavHandicaper

Jo!? har du hørt om å slå i stykker ballene? bytter ball ca hvert 6 hull fordi ballen er såpass slitt at den ikke triller rett på puttene!

East

over 17 år siden

East

TP Black ligner mest på Pro V1x. Supre baller, kjøpte flere dusin på g-sport nylig. 270,- pr dusin på salg!

Errevs

over 17 år siden

Errevs

Jeg har vel opplevd nettopp at TP ballene blir fortere slitt av wedgene en det Pro V ballene blir.

Jeg liker bruke TP baller i turneringer, for da spiller alle andre på pro v, og man slipper å gå på en smell ved å spille på feil ball.

??

over 17 år siden

??

ja, for å bruke 15 kroner på en tusj, og merke ballene ville vært utenkelig...

Bogeybjarne

over 17 år siden

Bogeybjarne

Lakeballer er også bra. Spesielt når man skal spille fra hull 12 til 15 på Losby. Disse lakeballene har jo vært i vannet før, så da mestrer de forholdene utmerket.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Fikk faktisk ikke all verdens god feel med TM TP Black i helga, men jeg skylder på spiller og balltreff som mangla.

Kjennes bra, og ok stopp på innspill. Fine baller!

Og borte ble dem...

Mister sjelden baller

over 17 år siden

Mister sjelden baller

Jeg har etterhvert en stor samling godt slitte tour-baller.
Har samme erfaring som SuperLavHandicapper. TP-baller tåler ikke særlig mange slag. I likhet med Callaway-baller. Liker Pro V1-variantene mye bedre. Titleistballene blir bare litt matte i skallet etter mange slag, mens Callaway og TylorMade slår sprekker.
Spillemessig synest jeg det er liten forskjell mellom de.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her