Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ecco Tour

Daniel

over 17 år siden

Daniel

Flott seier av Tage idag som nå da vel leder Order of Merit på Eccotouren:

http://www.eccotour.org/

Tom

over 17 år siden

Tom

Ja det var gøy. Tage er en jordnær og fin fyr. Gøy han får litt igjen.

Pølse med brød

over 17 år siden

Pølse med brød

Tage har jo også gått gradene, jf diskusjonen om Torp osv/talenter. Han var et supertalent som junior, han lykkes bra som voksen amatør før han gikk over til spill på college i 3-4 år. kvalet inn på ET og fikk mye læring og se at spillet ikke helt holdt mål. Regner med at han nå jobber hard for å rette på det som ikke holdt og resultatet i helgen tyder vel på at han har mye inne på sikt.

Har selv fulgt han noen runder i fjor og i år, og jeg må si han har en knallbra sving og mye power i spillet sitt som mange andre av de norske ikke har. Han er vel også en altletisk idretstype som også er en fordel. Slik jeg så han hadde han noen mindre tekniske feil i nærspillet, hvis han retter dette bør han ha fast ET spill inne teknisk. Spørsmålet er om han har det mentale som trengs, her virker det på meg som mange av de norske henger langt etter.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Bra Tage!! Noen som vet om de øverste plassene på order of merit på Ecco-tour kvalifiserer til mer enn deltagelse på Challengetour i Danmark til uka?

Synes å erindre at Tage gjorde det særdeles bra på ecco-tour nede i Spania i vinter også.

TageTage

over 17 år siden

TageTage

Tage har i hvert fall roen, og er cool nok. Kanskje for cool til tider?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her