Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SAS Masters på Haga!

Jens

over 16 år siden

Jens

Neste uke starter damene på Haga! L.Davies er "trekkplasteret" og vi stiller med en gjeng unge jenter....

Hvem vinner og hvordan går det med de Norske??

Petrus

over 16 år siden

Petrus

Skarpnord vinner.. og blir vel med det beste norske ;)

Per A. Haugsen

over 16 år siden

Per A. Haugsen

Gleder meg til jentene skal i gang på Haga til helgen. Selv skal jeg selvfølgelig dra å se på. Har stor tro på Marianne, hun har vist stabilt spill i år, og tidvis stort spill. Kun misset en cut på 14 turneringer, det syns jeg er imponerende. Håper Lill også kan trøkke til, hun har jo også vist at hun kan innimellom. Vet ikke så mye om våre norske amatører som skal i aksjon, men hadde jo vært gøy om noen av dem klarte cutten. Personlig håper jeg de setter Marianne sammen med Laura Davies, Gladys Nocera eller noen av de andre storspillerne de to første dagene. Sees på Haga:)

Selmer

over 16 år siden

Selmer

Tipper Marianne topp 10, Lill topp 30, og en av de norske amatørene klarer cutten.

Petrus

over 16 år siden

Petrus

Hafsten blir beste amatør! men krog klarer også cuten

Golfer

over 16 år siden

Golfer

Hadde vært topp med Marianne, Laura og nybakte norgesmesteren Lene Krog i samme flight!!

kødd

over 16 år siden

kødd

enda bedre om de var i samme treerball! vi driter vel i om de er p samme fly?

Golf

over 16 år siden

Golf

Forventer vi ikke litt mye nå?

duffshank

over 16 år siden

duffshank

Vent å se til trekningen kommer ;) men 2 nordmenn i samme ball blir litt vel mye å forlange...

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Det er da forunderlig dårlig med informasjon om turneringen på turneringens nettside? Riktignok er billettprisene oppgitt, men hva med pro-am? Hvem deltar, når spilles den? Når kan vi eventuelt se damene spille inn banen? På hvilke sløyfer går turneringen? Hvem deltar?

Heldigvis er det en god oversikt på LET's nettsider over påmeldte inkl. de 10 norske.

Til sammenligning var Vestfold vedlig bra på oppdateringer med mye informasjon på nettet både før og under NM.

duffshank

over 16 år siden

duffshank

damene kan spille inn fra klokken 15 i dag... (og hele morgendagen)

Det spilles gul og rød sløyfe, fra litt mixa tee-steder.

www.ladieseuropeantour.info gir deg startlister til pro-am og turnering osv...

Fooooore

over 16 år siden

Fooooore

Enig i at det er lite info på hjemmesida, dog relativt greit å finne info for de som leter.
På Haga sin hjemmeside finner man ut hvilke sløyfer som spilles, og på LET sine sider hvem som deltar.

Dilter

over 16 år siden

Dilter

Er blitt fortalt at Haga ikke er i særlig god stand. Er f.eks. greenene gode nok for LET?

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Takk for info. Jeg har også funnet noe info på LET's sider, og det ligger åpenbart noe på Haga's sider også, men når turneringen først har sin egen nettside synes jeg allikevel det er svakt at man må lete andre steder for ønsket og relevant informasjon.

Kim

over 16 år siden

Kim

Alle greener er gode nok for LET! Nivået der er så latterlig dårlig at jeg blir kvalm!

bobo

over 16 år siden

bobo

Var på Haga og spillte der i dag via Ronald McDonald turneringen. Greene var helt topp, noe av det beste jeg har spillt i år. Noe tynn gressvekst ellers på banen. Har vært mye regn så det var bløtt her og der, tipper ballplassering hele helgen.

kødd

over 16 år siden

kødd

Kim: ta deg en tur i helgen å se.. nivået er ikke så dårlig som du tror...

Til Kim

over 16 år siden

Til Kim

Et ord til deg: TAPER

Kim

over 16 år siden

Kim

Var å så på bogstad jeg, holdt for meg=) Var bedre startfelt der enn det som er meldt på haga så tror jeg holder meg unna kødd:) Er jeg "TAPER" fordi jeg syns damegolf er like interresant å tørke meg i rævva?:)

Til Kim

over 16 år siden

Til Kim

Ja.

Til Ms Kim

over 16 år siden

Til Ms Kim

Kim
De jentene går under par fra Blå på de fleste baner. Og det vil si at de går under par fra de fleste fra gul.

Å kalle det rævva er drøyt.

Men, Kim er jo egentlig et jentenavn.
Har du blitt mobbet for navnet slik at du har komplekser for jentegolf?
;-)

k

over 16 år siden

k

er det noen som vet hva billettprisene er?

Kim et mislykket forumtroll

over 16 år siden

Kim et mislykket forumtroll

Og trolig en like usympatisk person i virkeligheten som han/hun fremstår på dette forumet. Hvis han/hun finner damegolf så interessant, så sier det vel alt om personens manglende evne til å verdsette god golf.

Jeg kommer iallefall til å reise til Haga for å se mye god golf til helgen

Kim

over 16 år siden

Kim

Klart jeg har blitt mobbet mye i oppveksten for navner kim.. Kim er jo så vanlig jentenavnt i Norge mener jeg, Asia er jo like borti veien:)

kødd

over 16 år siden

kødd

kim er vel verdens mest brukte navn...

men drit nå i kim... jeg tror uken på haga ender i en real norsk opptur!

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Til k (og alle andre som lurer)

Billetterpriser SAS Masters 2008

Fredag kr 50
Lørdag kr 50
Søndag kr 100
Ukespass kr 250

Bruk ditt SAS Eurobonus-kort og kom gratis inn alle dager !

Barn/unge under 16 år - gratis adgang

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Så foreligger startlistene, og det er morsomt å se at Marianne skal spille sammen med Laura Davies og Gwladys Nocera, mens Lill skal spille med bl.a. Sophie Sandolo.

Jeg har mest tro på Marianne av de norske. Lill har vært mer ustabil, men kan slå til med et par gode runder.

Av amatørene tror jeg mest på Lene Krogh, men Lene Hafsten-Mørch kan også bite fra seg. Hun skal visstnok ha Andreas Thorp som caddie, bra for henne.

Jeg tipper at Marianne, Lill og 2 x Lene klarer cuten, er redd resten av de norske blir for svake her. Tonje Daffinrud er kanskej unntaket, det hadde vært morsomt om hun klarte det.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Håper banen tåler alt regnet i går ettermiddag&kveld og evnt i natt.
Kjørte forbi i gå og så et antall personer som jobba med å fjerne regnvann mm, stå på Haga!

Heia norske jenter!!

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Mye vann på Haga! Hovedbanen (rød og gul sløyfe) holdes stengt i dag. Pro-am'en skal de forsøke å gjennomføre på blå + korthullsbanen. Synd for både spillere, sponsorer og medlemmer (som ikke får spilt), men klokt å la hovedbanen hvile.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her