Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Butikk i Strømstad

Lurer

over 17 år siden

Lurer

Hallo !!

Jeg har blitt fortalt at det ligger en butikk på vei inn til Strømstad i Sverige, hvor man kan få kjøpt billig og bra golfutstyr. Kan noen være behjelpelig med å fortelle hva denne butikken heter, og om den ev. har en nettadresse ??

På forhånd takk !

tertit

over 17 år siden

tertit

Hei, butikken heter Team Sportia og ligger på høyre hånd etter første lyskryss (mulig det er omgjort til rundkjøring).

Tja

over 17 år siden

Tja

Billig, men bra ??? tja...

Lurer

over 17 år siden

Lurer

Takk tertit !
Tja.... bra kontra ikke bra kan man jo diskutere i månedsvis, spesielt på forumet her. De har ihvertfall CLICGEAR golftralle, og den vet jeg er bra !!

Vet noen om en god pris på CLICGEAR andre steder ??

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Intersport på Nordby-senteret har også golfutstyr. Og når du er i nærheten burde du kanskje ta en tur innom proshop på Strømstad golfbane og se om de har startet salget der

Stian

over 17 år siden

Stian

team Sportia er bedre enn en hvilken som helst golfsjappe i Norge mtp på mengde utstyr, det er det liten tvil om.

Tom

over 17 år siden

Tom

Butikken inne i Strømstad er bra men ikke så billig.
Er innom på harry turene men det er kun på salg jeg kjøpte et par sko der for noen år siden. Har de startet salget der har de nok bra priser også. Holder også med om proshoppen på Strømstad golfbane.. Den er nesten bedre med tanke på utvalget.. Spess bagger.. Om du ikke må ha noe nå så vent noen uker til salget starter der også..

Lurer

over 17 år siden

Lurer

Takk for alle svar !

Tendenza

over 17 år siden

Tendenza

Spurte de om pris på X-20 settet i Strømstad på vei hjem fra ferie i Gøteborg. De klarte det ikke rimeligere enn 5000 SEK, mens jeg svingte innom XXL i Sarpsborg, fortalte selgeren meg at de har settet til 3699,- nå! Tok det med meg jeg.. Var for godt til å være sant, så tok jeg også med Pro-V1x til under 400,-! Trodde jeg var i et annet land!

Vestfoldboer

Hobbygolfer

over 17 år siden

Hobbygolfer

Har kjøpt 2 Clicgear traller herfra. Ca 1-2 ukers levering.

http://www.golfonline.co.uk/clicgear-3wheel-trolley-cart-airless-tyres-2008-p-4028.html

Lurer

over 17 år siden

Lurer

Takk "Hobbygolfer" !!
Kjøpte Clicgear 2 fra golfbidder.com for 3 uker siden, 4 pund dyrere enn fra golfonline.
Tralla er bra !!

caddy

over 16 år siden

caddy

Du kan jo sjekke trallen til eagle-golfing.com
Seriøs forhandler ved Bergen

Golf

over 16 år siden

Golf

Flott den hjemmesiden til eagle-golfing.com forresten. Får golfsiden.com til å virke superavansert.

Dessuten liker jeg sider som selger merker som INGEN noensinne har hørt om.

Humbug!!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her