Erin
Som mange her sier: gå 9-hulls-runder,og legg til 18p for de 9 hullene du ikke går. Du trenger over 36 poeng sammenlagt for å skrive deg ned.
Liten rettelse til Scrambler: for å få Hvitt Kort,trenger du en runde på 36 eller mer,de to andre trenger ikke være i buffersonen,de skal bare være gjennomført. Nye regler fra ifjor. Ellers tror jeg ikke det er interessant for Nicki uansett,ettersom hun tydeligvis har Hvitt Kort allerede:-)
Vet åssen du har det,Nicki - jeg jobber såpass lenge utover ettermiddagen at jeg har ikke hverken tid eller ork til å gå 18 etter jobb. Det må isåfall gjøres på helger. Men tar gjerne 9 hull,synes en to-timersrunde etter en arbeidsdag er passe og gjør godt. Jeg har også vært litt "lat" når det gjelder å ta med scorekort ut,og registrere meg. Men med det nye golfkortet må du registrere runden FØR du går ut,skal den gjelde uansett,og med et handicap på 36 har du jo ingenting å miste,ikke sant?:-) Så neste gang,bestem deg for en 9-hulls runde,få med deg en markør,registrer runden på Golfbox,og gå ut og ha det moro:-) Får du over 18p på runden-HURRA,du skriver deg ned,hvis ikke - ta det som en trenings/koserunde og fortsett å registrere hver runde du går,9 som 18 hull. God tur,og lykke til:-)