Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Banetilstand høst 2007

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Byneset - strålende layout, litt skuffende kvalitet fairway og greener.
Trysil - veldig bra!
Stjørdal - beste banen ift kvalitet spilleflate jeg har spilt i Norge i år!

On the side: Idre - svensk bane - var praktfull forrige uke!

!??

over 17 år siden

!??

Hvorfor i alle dager gidder jeg å lese om hva du syntes om banene på høsten i fjor...?

!??

over 17 år siden

!??

;) og det skulle være med en slik en på slutten der da... skjønner jo at du bommet på tallet.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

He-he, jeg lever tydeligvis i fortida!!

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

Jeg må få skryte av Nes igjen jeg da (og jeg er ikke medlem der), men det er jaggu de beste fairwayene jeg har spilt på i Norge noen gang, sånn som de fremstår i år. Fortsatt veldig bra.

Koll

over 17 år siden

Koll

Enig om Nes, praktfulle fairways. De beste av de ca. 10 baner jeg har spilt på i Norge i sommer.

Kevin

over 17 år siden

Kevin

For meg blir det helt feil å kalle august høst:-) Men når man ser ut så ser det jammen slik ut,dessverre.
- Begge banene på Borre har hatt utrolig fine forhold i det siste,med veldig flotte fairways og tette/fine greener. Hadde vært optimale forhold under Amatour sist helg,hadde det ikke regnet i perioder lørdag og store deler av søndag. litt bløtt ble det.
Så er det jo kjempetrist at en idiot på en stjålet ATV ødela greenen på hull 14 natt til mandag. Det kreves mye arbeid å få fikset den. Trøsten får være at det skjedde etter at Amatour ble arrangert.

- Sande i vestfold,fine forhold i går. litt langhårete greener for dem til å være. Bra fairways.

Dogleg

over 17 år siden

Dogleg

Nes er bare helt rått !!! Både greener og fairwayer er nydelige. Jeg har spilt flere baner nedover i Sverige i sommer, og flere av banene der greier ikke å matche Nes !! Stå på Nes !!

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Hvordan er det på Miklagard nå? Har hørt litt vekslende rapporter om forholdene i sommer. Tenkte jeg skulle ta en tur til uka om det er bra. Noen som har spilt der de siste dagene?

79

over 17 år siden

79

Spilt der nå i kveld. Banen bærer preg av at det har kommet mye vann i det siste. Kommer det noen oppholdsdager så er den tilbake der den bør være.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Miklagard er i rimelig god stand nå. Alt er ikke helt på topp ennå, og blir det kanskje ikke denne sesongen. Men fairwayene er greie og greenene har endelig begynt å bli morsomme å spille på.

Neste helg er det klubbmesterskap, jeg tipper greenene blir helt friskmeldt til da.

Runner

over 17 år siden

Runner

Spilte Miklagard i dag og nå begynner det å bli veldig bra. Greenene er snart helt topp og de fleste fairwayene er veldig bra.

Men enig i alt det positive som blir sagt om Nes. Der har det vært svært bra i år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her