Yngve Johannessen
Jeg registrerer at Leadtape igjen er på plass og provoserer massene, samtidig som han innbiller seg at når han pisker opp temperaturen, så kommer det konstruktive ting ut av debatten.
jeg synes det er helt utrolig at du sier du savner ydmykhet fra Brian, som faktisk er den eneste i denne diskusjonen som har noe som helst kompetanse å vise til, i tillegg til at han ble invitert til å svare på innlegget.
på ingen tidspunkt har han skrytt av sin kompetanse eller vist dårlig moral eller lite ydmykhet, men derimot kun gitt svar på et spørsmål fra en som engasjerte seg for golfklubben sin.
du sier videre at andre spruter edder og galle inn i et forum som du kun ønsker å trekke frem synspunkter fra.
Men, selv ser du tydeligvis ikke at du i de fleste tilfellene kun starter debatt i debatten, hvor det handler om deg i stedet for temaet som ble sendt inn.
se for eksempel på det jeg skriver nå.... har ingen ting med greengresset på evje å gjøre, kun med deg som useriøs kverulant å gjøre.
Merkelig å observere at det som oftest dukker opp sitroner som forsurer noe som kunne vært trivelige og interessante debatter.
Kom gjerne med et velformulert og gjennomtenkt svar, hvor du rakker ned på både norsken, min manglende interesse for temaet og hva du måtte komme på av kritikk, siden du kjenner meg så godt, og savner ydmykhet fra meg, men kjenner jeg svarmetodikken din nå, så kommer du ikke engang til å svare....
God helg, spill og vær glad...