Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tips om Bjørnstad?

Koll

over 17 år siden

Koll

Henrik Bjørnstad er nå nr. 45 på NW-listen. De 25 beste får spille på PGA neste år. Han mangler $ 42 000 dit. Det er 7 turneringer igjen for HB, etter at han har vært i Sverige for å spille.
Spørsmål: hvordan vil det gå med HB ved sesongsutt? Det finnes tre alternativer:
1) Han blir blant de 25 beste på NW
2) Han må kvale inn til PGA, og klarer det
3) Han må kvale inn til PGA, og klarer det ikke

Noen som tør å tippe? Personlig tror jeg på alt. 3. Forøvrig tror jeg det er mye vanskeligere å bli blant de 20 beste i kvalet til PGA i november, enn det er å bli blant de 10 beste i en hvilken som helst NW-turnering.

Dersom HB ikke klarer å komme på PGA neste år, så tipper jeg at det er stor sjanse for at han trekker seg fra videre spill på NW, og vender nesa hjemover til Norge.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Jeg tør å tippe; alternativ 1.

Go Henrik!!

Hvorfor

over 17 år siden

Hvorfor

Nok en idiotisk tippekonk

Asss

over 17 år siden

Asss

Jeg tror det samme som TS. Hvis han ikke klarer top 25, og deretter ikke klarer å kvalle gjennom kvalikturneringen tror jeg han gir opp golfen.

Er veldig synd at det har gått litt nedover i det siste, han lå jo godt ann en stund, hadde vært utrolig gøy om han kunne smelt til med en seier i NW i en kommende helg.

Hmmm

over 17 år siden

Hmmm

Gi opp golfen? Det er da et greit liv med 45 plass på Nationwide og en ny sesong til neste år?

800.000 i inntekter er jo en grei årslønn, i tillegg til sponsorinntekter

t

over 17 år siden

t

Håper han blir topp 25. Hvis ikke har jeg et budskap til dere pessimister angående kvalikken: Han har klart det før!!! Go Henrik. Kos med misnøye-sutrekopper på scangolf går det tolv på dusinet av, men det er bare en Henrik Bjørnstad!!!

!!!

over 17 år siden

!!!

Henrik Bjørnstad står på deltagerlista til denne ukens SAS Masters i Sverige!

Tips

over 17 år siden

Tips

Han blir topp 10, kan spille neste turnering,blir topp 10, vinner den tredje osv

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her