Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bushnell Pinseeker 1500

Entusiast

over 17 år siden

Entusiast

Hei.
Jeg har akkurat kjøpt meg overnevnte produkt, men da jeg forsøkte den på banen så fikk jeg ikke til å bruke den. Jeg målte avstanden til flagget på hull en, og den fungerte fint. Når jeg skulle måle igjen på neste hull så fikk jeg imidlertid ikke til å nullstille den selv om jeg trykte på knappen på venstre side (av og på knappen). Er det noen andre brukere av dette produktet som har noen tips om hva man skal gjøre?

slope

over 17 år siden

slope

Knappen på siden er vel Mode knappen, den store brede oppå Pinseekeren er on off samt måleknappen.
Trykk meny knappen til du får opp flagg i venstre nedside. skyt så mot flagget og du er i gang

Entusiast

over 17 år siden

Entusiast

Hei. Takk for rask tilbakemelding. I følge brukerveiledningen (http://www.fixya.com/support/p26051-bushnell_pinseeker_1500_20_5103/manual-17975/page-3) er powerknappen den store knappen på venstre siden, mens modeknappen er den lille knappen under "siktet". Det var derfor jeg ikke skjønner at det fungerer. Får forsøke igjen i ettermiddag.

Apestrek

over 17 år siden

Apestrek

Det er 2 knapper på verktøyet. Hvis du ikke får til å bruke den kan jeg ikke se noe annen grunn enn at det er defekt :)

Du peker på målet ditt, og holder inne den rektangulære knappen. Ikke bare trykk den ned, men hold den inne.

Entusiast

over 17 år siden

Entusiast

Hei Apestrek. Byttet batteri (selv om jeg vitterlig pakket det ut av plasten for tre dager siden), og da fungerte den utmerket. Takker for innspill!

Apestrek

over 17 år siden

Apestrek

Very good!! Hadde vært rimelig kjipt om den var defekt og du måtte ha reklamert. Men det er jo også fort gjort å ikke holde inne knappenog bare trykke en gang. Da er den vanskelig å bruke. Jeg trengte å bli fortalt at jeg måtte holde inne knappen :)

Kos deg med Pinseeker. Den er utrolig digg når du spiller nye baner og trenger å vite hvor langt unna hinderne er.

Drulle

over 17 år siden

Drulle

Vad koster en pinseeker og er den `bra?
Hva finnes det for andre modeller og hva koster de?

Entusiast

over 17 år siden

Entusiast

Hei.
Jeg har nå brukt pinseekeren på en del runder, og jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøpte min gjennom Edwin Watts i USA, og betalte vel rundt 2000 kroner. Årsaken til at jeg valgte akkurat den var at jeg hadde lest mange gode tester av den, og at andre på både dette forumet og andre forum anbefalte den

Drulle

over 17 år siden

Drulle

With or without slope?

Whats the difference?

veggiss

over 17 år siden

veggiss

den med slope har slope, den uten har det ikke.........

Nikon

over 17 år siden

Nikon

Bruker Nikon Rangefinder. Er liten og lett å bruke. Kostet meg ca $200 i USA.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her