Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Klubbmesterskap

Duf

over 17 år siden

Duf

Østmarka GK har i år klubbmesterskap over 2 helger.
Dette synes jeg er helt feil.
Noen andre som har det samme, eller er det bare ØGK som har funnet på dette.
Damer herrer juniorer, alle spiller i sammen, cut etter første helg, så cut etter lørdag , finale søndag.....
Synes dette er litt drøyt, man må da sette av 2 helger for å være med å spille klubbmesterskap.
Håper mange på ØGK sender mail til klubben å ber om at dette er første og siste gang det er klubbmesterskap over 2 helger.

DUF

enig!

over 17 år siden

enig!

det hørtes helt sykt ut!

glad jeg ikke er medlem der..

Positiv

over 17 år siden

Positiv

Jeg synest det er flott. Et klubbmesterskap bør være en full 72-hulls turnering. Eksempel til etterfølgelse

Yngve

over 17 år siden

Yngve

hvorfor det?

East

over 17 år siden

East

medlem på østmarka og er enig med trådstarter. har sendt mail... er dog for 72 hull, men ser ikke problemet med å gå 72 hull på to dager

Positiv

over 17 år siden

Positiv

Fordi, Yngve, en seriøs golfturnering spilles over 72 hull, og det er altfor mange jojo-spillere som ikke fortjener gode plasseringer fordi de ikke orker en så omfattende golfturnering.
Etter 72 hull har de fleste "tilfeldigheter" jevnet seg ut og man får en fortjent vinner

tja

over 17 år siden

tja

72 hull er bra det men ikke over to helger!!?!?!¤"%&"¤6

ser på terminlisten dems at de faktisk spiller turneringer der i mellomtiden for medlemmene...!

er ikke akkurat turnering da.. De fleste klubber spiller 3 runder og det holder i massevis for å få bort tilfeldighetene så beste mann/kvinne vinner!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her