Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Farlig på Golfbanen

Hans Olav Husa

over 23 år siden

Hans Olav Husa

En venn av meg hadde en meget uhyggelig opplevelse på Golfbanen her om dagen.Han spilte klubbmesterskap nå på Lørdag i sammen med to andre spillere.Den ene spilleren av disse to er en junior.Det er junioren dette handler om.
Fra første hull og utover klaget junioren hele tiden over dårlig spill,sitt eget spill . Har sjøl godt i sammen med sånne folk,de spiller aldri godt nok.Etter noen hull da junioren hadde fått en bogey på ett par fire hull sprakk det litt for han,så putteren suste gjennom luften rett forbi sine medspiller som var på vei til neste tee. Han ble da tilsnakket av sine medspillere.
Men hjalp det,nei.På det 17 hullet fikk han igjen bogey. Ja tenk det,bogey det må jo ha vert en katastrofe for den stakkars gutten.Han tok da ballen og kastet den med full kraft rett i ansiktet på min kamerat....ja nesten ikke til å tro.Ingen tror at dette var med overlegg,men KAN dette tolereres på en golfbane.
Turneringen var over for min kamerat,mens ungutten gikk løs på neste runde,enda turneringsk. ble orientert om saken.Om han blir straffet for dette vet jeg ikke.Etter min mening burde gutten blitt tatt av banen med en gang.
Heldigvis er denne spilleren i mindretall for sin aldersgruppe.
Vi kommer nok aldri til å spille golf i sammen!
Hilsen Hans Olav Husa

Hilsen

Ørjan Macfarlane

over 23 år siden

Ørjan Macfarlane

Ja uten tvil skulle junioren pakket sakene å dratt hjem. Slik oppførsel er HELT uakseptabel og burde ført til umiddelbar diskvalifikasjon. Høylytt banning i kampens hete burde være det ytterste av hva som er tillat, når sinnet tar fysisk manifest burde vedkommende påkke sakene.

Jarle M

over 23 år siden

Jarle M

Om man volder skade på medspillere som følge av sinnesutbrudd, er dette så ekstremt at det burde føre til umiddelbar diskvalifikasjon og helst karantene i noen turneringer! Klubben burde i hvert fall ta affære og diskutere problemet med vedkommende.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her