Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvilke nettbutikker har best pris?

KapteinHook

over 21 år siden

KapteinHook

Hei
Beklager hvis dette spørsmålet har blitt tatt opp tidligere, men jeg kunne ikke finne noen tråd...

Hvilke nettbutikker har dere god erfaring med når det gjelder pris, kvalitet, leveranse etc?

Jeg er blant annet på jakt etter et reisetrekk/reisebag og regner med at dette kanskje er billigst på en eller annen side i US?

På forhånd takk for tips og erfaringer!

Frode

over 21 år siden

Frode

http://proshopwarehouse.com/
Har god erfaring med Proshpwarehouse. Utvalget varierer mye og ofte. Rimeligeste jeg har sett.

ole gregert terjesen

over 21 år siden

ole gregert terjesen

hei

prøv www.ebay.com

tintin

over 21 år siden

tintin

sier det igjen; på pris kan ingen konkurrere med Ebay....

Silencio

over 21 år siden

Silencio

Hvorfor betale store summer i frakt fra US for en transportbag, minst 43$,i tillegg til prisen. Hos Nettogolf koster den 750 kr. På Golfsiden. koster den 849. Det er sikkert andre som selger den billigere enn det prisen pluss frakt blir. Det er ikke alltid det er billigere over der.
Det man også bør tenke på når det gjelder bager, er at det av og til beregnes volumfrakt. Det er dritt det. Kostet meg nesten 650 kr for en bærebag fra Ohio. Uten returrett.

Gunnar S

over 21 år siden

Gunnar S

Om du bor i Oslo bør du gå innom golfsenteret på Torshov/Sandaker. Der kjøpte jeg min reisebag for ca 700,- for en tid tilbake.

Prøv også Douglas Golf Shop i en sidegate til Bogstadveien (vis i vis SATS), han er alltid hjelpsom..

atk

over 21 år siden

atk

Golfstore.no har reisetrekk fra Olyo som fungerer helt utmerket til det behovet man som regel har. Prisen er ca 400-500.

Silencio

over 21 år siden

Silencio

Atk>>>helt nøyaktig, ca. 498

tintin

over 21 år siden

tintin

hvis det er bare en reisebag du er på jakt etter så kan like gjerne stikke innom sportshuset... der har de mye billig.

silencio, jeg tenkte ikke spesifikt på en bærebag, eller en hanske, eller en peg. Det sier seg vel selv at alt som ikke koster mer enn noen hundrelapper ikke er verdt å frakte over atlanteren.

Øivind

over 21 år siden

Øivind

Pass på at leverandører fra USA sender bager til Europa!

Kjøpte akkurat nytt golfsett fra gigagolf.com - jern, wood, driver og putter - og er fornøyd med køllene. Dessverre tror jeg aldri jeg får bagen jeg bestilte og betalte for. Gigagolf.com sender ikke bager over Atlanteren, noe jeg oppdaget etter noe for sent å ha lest shipping info: "Due to the high cost of shipping large packages internationally GigaGolf cannot ship golf club bags out of the US"

Men var ellers fornøyd med leveransen: bestilte torsdag formiddag og fikk golfkøllene levert på døra mandag morgen (40 USD i fraktomkostninger)

gunnar

over 21 år siden

gunnar

www.rockbottomgolf.com og www.3balls.com er begge seriøse som har noen meget gode tilbud. Dog ikke det største utvalget. Har fått varene etter et par dager.

Callaway selger også brukt utstyr til en "rimelig" penge:
http://www.callawaygolfpreowned.com

bra nettbutikk

over 21 år siden

bra nettbutikk

Edwin watts store!
edwinwatts.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her