Skjønner ikke
Er frustrert etter å ha forsøkt å registrere runde på golfbox. Jeg hadde ikke medlems nr på markøren min, kun navn, og tenkte det da måtte være mulig å søke opp vedkommende. Det gikk ikke, og runden ble lagret med kun fornavnet til markøren. Dog fikk jeg justert hcp, men når jeg nå logger meg på får jeg beskjed om at jeg har en runde som ikke er ferdigregistrert. Ikke har jeg lyst til å justere hcp to ganger på en runde ved å legge inn scoren på ny, så da la jeg inn en runde i buffersone, da med riktig medlemsnr på min markør.
Men, fortsatt får jeg beskjed om at jeg ikke har ferdigregistrert en runde, og at jeg ikke kan registrer ny runde før det er gjort. Hvordan går jeg så fram, da jeg ikke kan se at jeg har mulighet til å redigere den første runden jeg registrerte?
Men, fortsatt får jeg beskjed om at jeg ikke har ferdigregistrert en runde, og at jeg ikke kan registrer ny runde før det er gjort. Hvordan går jeg så fram, da jeg ikke kan se at jeg har mulighet til å redigere den første runden jeg registrerte?