Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Registrering av runde

Skjønner ikke

over 17 år siden

Skjønner ikke

Er frustrert etter å ha forsøkt å registrere runde på golfbox. Jeg hadde ikke medlems nr på markøren min, kun navn, og tenkte det da måtte være mulig å søke opp vedkommende. Det gikk ikke, og runden ble lagret med kun fornavnet til markøren. Dog fikk jeg justert hcp, men når jeg nå logger meg på får jeg beskjed om at jeg har en runde som ikke er ferdigregistrert. Ikke har jeg lyst til å justere hcp to ganger på en runde ved å legge inn scoren på ny, så da la jeg inn en runde i buffersone, da med riktig medlemsnr på min markør.

Men, fortsatt får jeg beskjed om at jeg ikke har ferdigregistrert en runde, og at jeg ikke kan registrer ny runde før det er gjort. Hvordan går jeg så fram, da jeg ikke kan se at jeg har mulighet til å redigere den første runden jeg registrerte?

Gitt opp

over 17 år siden

Gitt opp

Jeg har et halvregistrert score i min golfbox og den går ikke bort. Har fått mail fra klubben om at de ikke er med i golfbox og derfor må alt gjøres manuelt, og jeg må få de til å sende en ny mail til de som redigerer i golfbox slik at de kan slette den som sperrer.

Ikke før det er gjort kan klubben regitrere mitt score, og neste gnag er det samme leksa igjen. Herregud sier jeg.....

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Lever inn et gammelt godt scorekort så slipper dere barnesykdommene. Lykke til:-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Dette er en barnesykdom som er i ferd med å draes langt ut i tenårene

Henke

over 17 år siden

Henke

Merethe, hva skulle det hjelpe å levere scorekort? La noen andre ta problemet? Og for oss som spiller flere ganger i uka, gjerne mye utenfor normal kontortid, blir det mye problemer.

elg

over 17 år siden

elg

Jeg også har dette problemet, men jeg gidder simpelthen ikke å gjøre noe med det. Den får bare ligge der i løse luften.

terje t

over 17 år siden

terje t

Skjønner ikke. Har hatt samme problem. Markør må godkjenne score og det gjør han ved å inn i Golfbox, gå til: levere inn score, gå til: til godkjenning. Der må han godkjenne din score.Håper du ble noe klokere.

...

over 17 år siden

...

Ta kontakt med klubben din. De hjelper deg.

Erik____

over 17 år siden

Erik____

På meg går det å legge inn resultater uten markør, og jeg hcp får justert på 1 sekund.

slicemaster

over 17 år siden

slicemaster

Samme her. Har justert både opp og ned i sommer. Har sjekket med markøren om han har fått runden min til godkjenning i sin golfbox, men det har aldri skjedd. Og hcp'et mitt justeres umiddelbart etter innlegging av runde.

Men opplevde også at da jeg for en gangs skyld forhåndsregistrerte en runde på en sånn terminal fikk jeg ikke hcp-justering da jeg la inn resultatet etterpå. Og markøren fikk ingen runde til godkjenning.

Tydelig at systemet bare delvis virker som det er tenkt og at det fortsatt er mye bugs i det. Merkelig at klubbene/forbundet tydelig aksepterer at det er så mye krøll med dette systemet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her