Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tutta nr. 2 i verden!

Espen

over 21 år siden

Espen

I hvertfall var det bare Brendie Burton som med sine 66 slag var bedre enn Tutta på delt annenplass (68 slag) på den siste runden i Wegman s Rochester LPGA.

Og fikk da i følge leaderboard totalt delt syvende plass, (og ikke 8. som angitt på golferen.no).

Johann

over 21 år siden

Johann

Bra runde

birdiemann

over 21 år siden

birdiemann

...og jeg hadde tap-in birdie på hull 13 på Bogstad for et par uker siden. Det gjør vel meg til en av de bedre golfspillerene uansett kjønn akkurat da...

Espen

over 21 år siden

Espen

Rolig, nå. Jeg skrev jo ikke at Tutta var nr 1 i verden da hun på den foregånde runden fikk en HIO, da.

Men jeg skjønner at du var litt stolt over den birdien og hadde lyst til å fortelle om den. Det får sikkert jeg også lyst til når jeg engang klarer min første birdie.....
I mellomtiden synes jeg det er flott at Tutta øyensynlig har kommet litt opp av bølgedalen og klinte til med en strålende rund. Så får vi med spenning se hva det blir til i Open. Kryss fingrene!

birdiemann

over 21 år siden

birdiemann

Nei Espen, du skrev ikke at hun var nr. 1, du skrev at hun var nr. 2.

Og jeg bare kødda litt med deg, sjønneru´ (birdien var på hull 14)

Litt tidlig å si om Tutta bare er oppe å hiver etter pusten eller om hun har noe på gang.

Her kan du følge med på utviklingen live dersom du ikke har Viasat Sport eller kona/dama bestemmer over fjernkontrollen...

http://www.uswomensopen.com/scoring/alllb.htm

birdiemann

over 21 år siden

birdiemann

her er´a, åpna med en bogey...

http://www.uswomensopen.com/scoring/card/128.htm

Short Stack

over 21 år siden

Short Stack

Annika begynte med birdie-par-par

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her