Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf og solbeskyttelse

KB

over 17 år siden

KB

Været er strålende om dagen, noe vi golfere vet å sette pris på - selv om det kan bli litt i varmeste laget å spille midt på dagen. (I store deler av landet). Jeg vil oppforde alle golfere til å smøre på seg godt med solkrem og ikke glemme hals og nakke. Vi er utsatt for en ganske sterk stråling i de 4-5 timene vi er ute.
Grunnen til at jeg tar dette opp er at jeg har hørt at en del hudavdelinger på en rekke sykehus behandler en del golfere for alvorlige hudskader - spesielt i nakken.
Jeg er selv nøye med dette og smører meg inn med solfaktor, 20-30 før hver runde. Tror jeg blir like brun, men unngår å bli brent.

Google

over 17 år siden

Google

Takk for advarselen mamma!

Men

over 17 år siden

Men

Mamma glemte å fortelle oss at vi behøver Roxor solbriller så vi ikke får grå stær som gamle.

Siv Jensen

over 17 år siden

Siv Jensen

"I store deler av landet" - Dette høres ut som om det skulle dekke det meste av kongeriket, noe i stil med Frp`s "for folk flest" dvs. ca 20-30%? Lurer på hva folk som bor nord og vest for dovre mener om solfaktor 20-30 på en normal sommerdag med 15-18 grader... Kanskje på tid å løfte blikket litt og se hva "store deler av landet" egentlig betyr?

KB

over 17 år siden

KB

He-he, Siv.
Dagen innlegget ble skrevet, mener jeg å huske at det var sol i store deler av landet. Sørlandet, Østlandet, vestlandet, trøndelag. Mulig det var dårligere nord for trøndelag, men hvis du føler deg "støtt" kan jeg omformulere og skrive: "Været er strålende om dagen der hvor 98% av golfbanene i Norge befinner seg"
UNNSKYLD, SIV !

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

Jeg syns KB hadde et bra og vettugt innlegg jeg. Merkelig hvordan folk skal kjefte og syte og klage om de minste småting innpå her. Mye surpomper.

Det er bare sånn

over 17 år siden

Det er bare sånn

En del av deltakerene på forumet er noen bortskjemte små unger som - enestes korreks kommer gjennom forum på nettet og ikke av foreldre og andre. Dette er svært synd fordi de ødelegger egentlig mye.

Hva er bare sånn

over 17 år siden

Hva er bare sånn

Korreks på et på et syte og klage forum :-)
Glad jeg er gammel og født av gamle foreldre. De klaget ikke mye, med korreksen derimot....

Det

over 17 år siden

Det

Det er vel bare sånn at dersom den eneste de har fått har de fått på forumet og da kan man veil ikke regne med så mye annet enn det de presterer her

Det

over 17 år siden

Det

Det er vel bare sånn at dersom den eneste korreksen de har fått har de fått på forumet og da kan man veil ikke regne med så mye annet enn det de presterer her

Hva er bare sånn

over 17 år siden

Hva er bare sånn

Nei dette var bedrøvelig. Gud så ensporet jeg er. Hva med å koble inn barnevernsnemda? ;-)

Rizla

over 17 år siden

Rizla

Og barnevernsnemda tror jeg jaggu du har erfarnig med, "Hva er bare sånn" ! ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her