Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NM junior

perry

over 17 år siden

perry

Gratulerer Elias, dette fortjente du. Fantastisk med fugl på siste hullet da.

bra

over 17 år siden

bra

Elias og Anders(Kristiansen) er norges største framtidige golfhåp. Sykt talent Elias har

Jepp

over 17 år siden

Jepp

Helt enig!

De siste 2-3 år har Norge produsert de beste junorene i verden. Må være fint for de som kommer etter. De vil ha en helt annen forhold til forventet prestasjonsnivå enn de for 20 år siden. Nå er det "helt normalt" at Norge er verdensmestere

Veldg bra jobbet av Niklas og forbundet!

haha

over 17 år siden

haha

Smart å skryte av Niklas og forbundet fordi gutta er gode...

snappy

over 17 år siden

snappy

En takk til deres trener team i hjem klubben, foreldre og klubb hörer vel mer hjemme mener jeg...

smart

over 17 år siden

smart

smart og si at Niklas og forbundet ikke har noe med dette og gjøre!!
HAHA---HAHA

hahahaha

over 17 år siden

hahahaha

Helt enig med haha her. Latterlig å gi all creds til Niklas for at vi har bra juniorspillere i Norge. Det er et resultat av bra og riktig arbeid i klubbene, og da blir det helt FEIL å gi landslagscoachen all ære.

aha

over 17 år siden

aha

Det er altså de bak spillerene som skal ha cred!

Det spillerene og foreldrene som skal ha cred

Kim

over 17 år siden

Kim

Henger meg på her jeg også. Å gi Niklas noe som helst creds her er bare på trynet, disse gutta er gode pga sine trenere utenom landslaget, og for sin treningsiver.

Forøvrig så mener jeg av hele mitt hjerte at Anders er det største talentet vi har, og er en systematisk, og ikke minst en bra person, med bena godt plantet på jorda! Amen.

Elias B og Are F

over 17 år siden

Elias B og Are F

Synes egentlig forbundet skal ha en del cred for de resultatene de får fram vi da men....

Javel

over 17 år siden

Javel

Men hvem skal egentlig ha æren? Er det Diethelm eller forbundets lommebok som gjør turneringer og treningsleire mulig?

Elias B og Are F

over 17 år siden

Elias B og Are F

En lett kombinasjon...

er det mulig

over 17 år siden

er det mulig

å krangle om noe sånt! Godt vi ikke har større problemer i Norge.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her