noob
Er student så jeg vil ikke investere for mye før jeg vet at kommer til å fortsette en stund, og hvis man blir hektet så går vel handikappet så fort ned at man trenger et nytt og dyrere sett innen et par år.
Har derfor satt en grense på ca 2500kr. Går ut i fra et sett til denne prisen er ok, mens når man går mye under 2000 så er de ubrukelige?
Hvordan er prisforskjellen på norske og utenlandske nettbutikker?
Har prøvd å finne litt info på nettet, men på tross av at det er så mange golfspillere i Norge og resten av verden er det overraskende
hvor vanskelig det er å finne sider med god info. Noen som har noen gode linker?
Har funnet et par helsett på norske nettbutikker som ligger fra 2k-2.7k:
Olyo Innovation
Wilson Ultra 432
Wilson Ultra (usikker om noen spesiel type Ultra - golfstore.no)
Vantage
Noen som har erfaring med disse? Ifølge den lille infoen jeg har funnet er alle ment for nybegynnere og er
derfor "snille". Er de ok til mitt formål? Noen andre forslag?
Har begynt å lete litt etter brukte sett, men er en smule skeptisk til å kjøpe brukt ettersom jeg er helt grønn på kvalitet og hvor mye de dermed er verdt.
Går ut i fra et forslag vil være å gå innom en pro-shop, men har på følelsen at disse shopene fungerer veldig likt
dykkebutikkene i Norge, få flest mulig til å ta et kurs, som gjennomføres fortest mulig, og så prøve å selge en
overpriset startpakke til flest mulig av deltakere. Men kanskje jeg tar feil?