Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lag NM - 5 divisjon

Damn!!!

over 17 år siden

Damn!!!

Har kikket litt på resultatene fra de forskjellige divisjonene for Lag-NM. 5 div gikk på Holtsmark og jeg pleier ikke si noe om resultater for andre, for alle kan ha en dårlig dag. Men en runde står ut som noe for seg selv:

01 3 Lillestrøm GK Front 58 Back 111 Total 169

111 slag på siste 9 gir 12.3 i snitt pr hull. Godt det var fint vær!!!!

Bamse

over 17 år siden

Bamse

Hadde han tellende score for laget?

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Det kan være at han la igjen 10 baller han ikke fant i skråninga til høyre på hull 13, der lå det mange....

Og Holtsmark i grisevær - som det vel var på søndag(?) - fra hvit er helt sikkert en utfordring!

What?

over 17 år siden

What?

For øvrig en jevn og fin konkurranse, der både Kragerø og Haga (hva gjør disse i 5.divisjon forresten?) slo Lillestrøm med over 200 slag...

Lillestrøm

over 17 år siden

Lillestrøm

Hmmm... Lillestrøm stilte med spillere med hcp anitt på over 20. Han som fikk veldig mange slag er en eldre herremann... De har aldri deltatt i forbundsturneringer før, men har tenkt til å trene masse til neste år og eventuelt høre med bedre spillere i klubben.

Truls

over 17 år siden

Truls

All respekt til Lillestrøm Gk!
Lykke til neste år!

hei

over 17 år siden

hei

82 år og mye regn!

What?

over 17 år siden

What?

Bare for å understreke det, så er det ikke denne ene personen jeg reagerte på, men at det er så stor forskjell mellom lagene. Men på den annen side så satt jeg med en øl i hånda og så molde-brann i går, og de er jo i samme divisjon de også...

Amici Sumus

over 17 år siden

Amici Sumus

Ja Molde var dårlige ikke sant!

nye lag

over 17 år siden

nye lag

Disse lag er nye og starter i div 5. Mange skulle sikkert spilt i div 1 eller NM.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her