Stoon
Jeg har i den senere tid oppdaget at min bedre halvdel gjennomskuer mine oppgitte årsaker for å få spille golf. Bla. er nå følgende årsaker oppbrukt: 1: En kamerat ville gjerne ha meg med på golfbanen. 2: Golf gjør meg bedre fysisk skolert til å tilfredsstille deg. 3: Kanskje jeg blir så god at jeg kan tjene mye penger på golfen (denne gjennomskues imidlertid enkelt da jeg er 43 år og har 28 i hcp). 4: Jeg har kjøpt en ny kølle jeg må prøve. 5: Humøret mitt blir bedre etter en runde golf (dette stemmer heller ikke da jeg ofte er småsur og irritabel etter en frustrerende golfrunde).
Bottom line: Kan forumets eminente tenkere gi meg noen nye og slående argumenter for å få spille golf? Argumentene må være så gode at den bedre halvdel med opplagt forståelse skjønner at golfrunden går foran kone, barn, hus, hage og "venner". På forhånd takk :-)
Bottom line: Kan forumets eminente tenkere gi meg noen nye og slående argumenter for å få spille golf? Argumentene må være så gode at den bedre halvdel med opplagt forståelse skjønner at golfrunden går foran kone, barn, hus, hage og "venner". På forhånd takk :-)