Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

La Fjosok dø!

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Fjosok begynte som et internett-nick, hvor hensikten var at navnet skulle være en blanding av navn og kallenavn. Navnet skulle hinte om at det dette nicket uttalte måtte tas med en klype salt.

Etterhvert som det ble mulig for enkelte å identifisere skribenten bak nicket, ble rollene blandet og et nicks uttalelser ble tatt til inntekt for noe mer enn bare et i utgangspunktet flåsete nicks uttalelser.

Den siste tid har vitnet om at nickets uttalelser fikk større påvirkning på folk enn hva man skulle tro at et tulle-nick på en internett-side skulle ha.
Folk opplevde kvalme assosiert med bestemte golfbaner, de ønsket ikke bare at han, men også hans venner holdt seg borte fra forum osv. Ekstra skremmende var det å se at noen til og med satte seg i bilen for å spille spesielle golfbaner dagen etter at Fjosok hadde omtalt banen i rosende ordelag.

Fjosok ønsket i utgangspunktet ikke å påvirke folks liv på denne måten, han hadde intet ønske om at folk skulle få assosierte fysiologiske reaksjoner jmfr Pavlovs hunder. Dette har blitt et for stort ansvar å bære for Fjosok, og han ønsker derfor å sovne stille inn for felleskapets beste.

Fjosok ønsker samtidig å takke de personer han har møtt in persona, og som mer eller mindre udelt har vært særdeles hyggelige bekjentskaper. Sikkert fordi både de og han selv har forstått at det er forskjell på et internett-nick og en virkelig person, og dermed lagt litt godvilje til.

Han ønsker også å understreke at han står for alt han har sagt, både på godt og vondt (unnskyldningene inkludert), men da innenfor den kontekst som et debattforum på internett er. Samtidig som han vil beklage for den belastning og smerte han har voldt, både sine venner og fiender.

Fjosok vil bli kremert, og som den skadefro personen han er, er hans siste ønske at asken skal bli strødd på godt sparkføre :)

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Det er godt å se at døden fortsatt kan ha en brodd...

... og du vil garantert bli savnet av meg ihvertfall.

Fjosok, jeg håper du dukker opp når vi (eller du?) minst venter det under mindre forutsigbare nick.

Og det er nok andre som burde beklage sine ord mer enn deg her inne.

Hvil i fred :-)

jesus maria

over 17 år siden

jesus maria

En av røverne i historien om Ronja Røverdatter heter Fjosok.
Uten sammenligning forøvrig.. :)

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Man ønsker og forventer utallige innspill om baner og golf fra den kanten også i framtiden!

På forhånd takk...

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Enig med GB at det er andre som burde beklage sine ord i langt større grad enn Fjosok.
Fjosok vil bli savnet, ihvertfall av meg, og jeg håper også at Fjosok dukker opp igjen under et annet nick.

Luna

over 17 år siden

Luna

RIP

R8

over 17 år siden

R8

VIF(vil i fred)

007

over 17 år siden

007

Jeg har byttet nick mange ganger.
Glemmer å skrive nekrolog hver gang.

Chatting på hjemmeblogger er kanskje noe høytidelig ?

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Det var vel en JBHLS, 007.

Hvis du virkelig leser innlegget, ser du vel at det er litt mer dybde der enn du antyder...?

007

over 17 år siden

007

GB, søkte på JBHLS, fant dette :

¡¡¡¡½­±±ºù«˿Ãñ×åÀÖÆ÷³§×øÂäÓÚÃÀÀöµÄ½­±±Ë®³Ç¡ª¡ªÁijǣ¬ÎÒ¹«Ë¾ÊÇÒ»¼ÒÉú²úºù«˿¡¢¡¡°ÍÎÚµÄרҵ³§¼Ò£¬ÎÒ¹«Ë¾ÒÔÏȽøµÄ¹¤ÒÕÓë¼¼Êõ£¬²ÉÓÃÄϱ±½áºÏ¾«ÖƳɸߡ¢ÖС¢µÍµµºù«˿ºÍ°ÍÎÚ¡£²úÆ·ÒÔÒôÖÊ×¼¡¢ÇᡢƮ¡¢ÈᣬÍâ¹ÛÐÂÓ±£¬ÉîÊܹã´ó°®ºÃÕßµÄϲ°®¡£ÎÒÃÇÒÔרҵµÄˮƽ£¬ÓÅÖʵÄÊÛºó·þÎñ£¬ºÏÀíµÄ¼Û¸ñΪºëÑïÎÒ¹úµÄÃñ×åÀÖÆ÷ÊÂÒµ¶øÔÚ×ö¹±Ï× ¡£

Hva er JBHLS ?

Jeg vet at jurister i multinasjonale konsern leser disse bloggene.
Det er allikevel mye chatting!

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hehe, JBHLS betyr Jungelball höger, leta själv.

Jeg kunne selvfølgelig brukt den enklere og mer lettforståelige OB :-)

007

over 17 år siden

007

hihi..

GB hadde en selvransaking.
Fjosok har en selvransaking.

Liker de som skaper liv jeg...

69

over 17 år siden

69

HIS (hvil i stillhet)

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Sorgfølelsen blir erstattet med glede...

Fjosok er død, lenge leve Fjosok.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her