Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utenfor spesielt golf interessertes områ

`39

over 17 år siden

`39

Denne er for rå til at jeg forventer at wemmaster godkjenner flausen, da dette er et golf-forum. Likevel antar jeg noen kjenner til en corvetter 56 mod. Mitt bud på bilen er 235 000. Bilen er eller i topp stand. Den er brukt til mang en golftur:-)

Noen som anbefaler meg å by mer for en striglet 56 mod. chevy corvette?

Olle

over 17 år siden

Olle

Kjenner ikke så mye til biler, men for 235' så kan du få en nesten helt ny Polo.

Mye bedre kjøp.

`39

over 17 år siden

`39

Bedrer forslag enn en billg, kljip polo??

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Bilen er jo veldig mye morsommere enn en Polo da, men det kommer jo også an på hva du skal bruke den til og hvor mye penger du klan spnadere på en slik hobby.
Om prisen på 235.-000 er en ok pris eller ikke aner jeg ikke, men bilen er spennende, ihvertfall hvis den er i ok stand.

Yankee

over 17 år siden

Yankee

Dersom bilen er original og i topp stand er NOK 235.000 billig!!!

Olle

over 17 år siden

Olle

Fra spøk til revolver....

Hvorfor by mer før du har fått avslag. Uansett en fin bil er det, og siden den er veteran kan du hente den veldig billig inn i landet selv hvis du gidder å ta jobben, men hvis dette er en bil du kjenner så er jo det verdt litt bare det å slippe risikoen.

Personlig så synes jeg 235.000 virker veeeeldig billig, tror ikke han har noe problem med å selge den for 100.000 ekstra hvis den er strøken.

Personlig så hadde jeg heller kikket over til England for å finne meg en veteran, men det er bare min smak.

`39

over 17 år siden

`39

Olle, litt klossete formulert i starten:-) Jeg har lagt inn et bud på 235 000. Spørsmålet var ment slik: Bør jeg by mer på den hvis jeg blir overbudt?

Truls

over 17 år siden

Truls

En Corvette fra 56-57 ligger på $90-100000. Får du en strøken utgave for 235.000 bør du ta deg tid til en baklengs salto i lykkerus.

Truls

over 17 år siden

Truls

Er den så fin som denne?
http://www.vettefinders.com/index.cfm/fuseaction/corvette.cardetail/g/1/id/13766/1956-corvette-for-sale.htm

`39

over 17 år siden

`39

Hei Truls, bilen på linken du har lagt ut er svært lik den jeg har bydd på, men det er litt vanskelig å vite om den er like strøken, da det er 2 år siden jeg har sett den. (den er i familien, så jeg la inn et "lite" bud da jeg hørte den var til salgs, siden jeg regnet med den er en del mer verd uansett.)
Siden har den stått på et verksted i 2 år, grunnet sykdom, er neppe motoren så skinnende. Utenpå er den like fin, men jeg husker ikke om interiøret var sååå fint, men fint var/er det iallefall :-)
Tusen takk for opplysningene du har gitt. I neste uke skal jeg reise bort å se nøyere på den, selv om den nok er slik jeg husker. Regner med å bli overbudt av familie, men må tenke over hvor langt jeg kan følge...

`39

over 17 år siden

`39

Nå har en person til sett på bilen og vurderer den omtrent like fin som den du viste oss, men toppakningen bør skiftes. 500+ litt arbeid er ikke mye penger :-)

Personen som vil ha den for 225 000 er blitt overbydt av meg, og vil nok prøve å avetere den på mest mulig ufordeligaktig måte fordi hin tjener på det - men fint for meg ;-)
Bilen vant andreplass på en stort veteranstevne med over 400 biler. Det beste man kan se av RR, Bentley, GB, MB, Ford, mm. var utstillt.
Igjen takk for din hjelp og at du har gjort meg oppmerksom på søkested(er) jeg kan bruke videre.

Truls

over 17 år siden

Truls

Har drømt om en slik selv i mange år. Helst en 58-modell da. Uansett så får jeg nesten lyst å by på den selv :-). Får følge med på annonsene og ikke minst bankkontoen.... ;-)

`39

over 17 år siden

`39

Hei igjen Truls.

Prøvde å sende mail til deg, men passordet ble galt..? Tør likevel plage deg på "direkten", da det hadde vært fint å høre om hva du syntes om Corvetten som nå ligger ute på FINN.
Byr du også, forventer jeg selvsagt ikke svar ang. din vurdering av pris på objektet, men ellers ville jeg blitt glad for svar. Er det noe spesielt du mener drar ned antatt normalpris?
Uansett håper jeg du får en skikklig god ferie uansett golf eller ei :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her