Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Demo drivere

Mr. slice

over 17 år siden

Mr. slice

Er det noen som veit hvor jeg kan få testet den nye Ping G10 driveren? Og gjerne et sted dem har mange forskjellige merker så det går an å prøve ut litt...

mr tee

over 17 år siden

mr tee

Mark på Ballerud har mange demokøller.

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

På jobben har vi en hel haug drivere i demo. Du kan se hvilke i denne linken :

http://www.golfsenteretmyrens.no/module_info/index.php?level=2&xid=74&venstreUnderMenyLink=0

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

På jobben min har vi ikke demodrivere.... men så markedsfører ikke vi oss her heller da...

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Smilende Spam (er ikke det det nye navnet ditt?)

Jeg hadde skrevet det samme enten jeg hadde jobbet på myrenssportssenter eller ikke.

Så vidt jeg vet er det ingen i oslo området som har flere demo drivere enn oss.

Jeg kunne naturligvis skrevet annonymt med annet nick for å kamuflere at jeg jobber der, men det er ikke min stil.

Mr Slice lurte på hvor man kunne få testet mange forskjellige merker av demo drivere.

Jeg svarte hvor. At jeg jobber der har ingenting med saken å gjøre.

HerrTommy

over 17 år siden

HerrTommy

Der jeg jobber kan vi også hjelpe deg med protimer dersom du slicer... Billigere enn ny Driver! Men vi har G10 også da...

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Mr Slice, forøvrig hvis det er Ping G10 du er ute etter så er det vel ingen som har flere versjoner av den driveren enn Mark i demo (loft, flex)

Han er veldig flink og kan trygt anbefales.

Mr Slice

over 17 år siden

Mr Slice

Simen, er det sånn å forstå at dere ikke har G10 drivere? Har prøvd den nye driveren til Cleveland og til King Cobra og da slicet jeg ikke, men har hørt så mye bra om G10 så må nesten prøve den også før jeg kjøper ny driver...

lurt

over 17 år siden

lurt

Mitt råd....Tester de i proshop og deretter kjøpe på net.

trul

over 17 år siden

trul

Det var skikkelig lurt. Du er nok litt av en luring.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Alternativ nicket mitt er til bruk for venner Simen - ikke for reklamesniker... :-) Spørsmålet er om du hadde lenket til konkurrenten hvis du visste at de var bedre på demokøller? og det tror jeg ikke du hadde gjort.

Å kalle utvalget på Myren for komplett (slik dere gjør på nettet) er vel å ta i når dere mangler en del merker (Wilson, Ping, Mizuno, McGregor etc). Komplett er komplett.... ikke nesten komplett....

Simen Fulland

over 17 år siden

Simen Fulland

Smilende Sam/Spam jeg vet ikke om andre med like bra utvalg i demo drivere.
Jeg er ihvertfall ikke en kamuflert reklamesnik.
Han spurte jeg svarte.

Skyt meg i mårra.......

Ok , så har vi ikke alle drivere på markedet, men med tanke på at listen fra R & A på non conforming drivers var på 48 A4 sider er jeg glad til ;-.)

Mr Slice vi har også G10, men kun i reg 10.5. Mark ( Mr Ping) har alle typer G10.

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Seamen Tulland, du markedsfører jobben din og hjemmeklubben din (den siste så mye at klubben mister greenfeegjester).... klart du er en reklamesnik.

Når noen spør - og du er i bransjen så finnes det et alternativ du har glemt; ti stille - nettopp fordi du er i bransjen og dundrende inhabil. Et unntak; hvis Myrens Verksted kommer opp for debatt....

simen fulland

over 17 år siden

simen fulland

Mr Spam, og herved utnevnt til internett politi.

I motsetning til deg skriver jeg med fullt navn og har gjort det fra dag en på dette forum. Synes du heller jeg skulle kalt meg "kalle potet" hvis jeg skulle svare på noe som toucher innom jobb/klubb?

Enten det omhandler hjemme klubben min, noe som kan vedrøre jobben. (Jeg jobber for forøvrig i resepsjonen på myrenssportssenter, og er ikke ansatt på golfsenteret, men tar meg av golfere, squashere og trenings glade.)
Eller noe golfrelatert jeg vet noe om f.eks utstyr, drivere, hvordan slå langt (og skjevt), styrke trening, grønt kort kurs m.m, svarer jeg når jeg vil og hvordan jeg vil.

Skal det at folk vet hvor jeg jobber/spiller diskriminere meg fra å delta i debatt? Eller gi råd?

Eller må jeg endre policy å gå under jorden og bli annonym som deg for å svare i tråder hvor Hakadal eller golfsenteret blir omtalt av meg eller andre?

Du velger å være annonym. Det respekterer jeg. Jeg velger å ikke være det. Det er mitt valg ikke ditt.

Dersom noen vet om noen andre steder med like mye demo utstyr fra de store enn golfsenteret, er det bare å komme med info.

Da blir sikkert Mr Slice glad for å få flere alternativer. Dette var ikke gjort for å reklamere for golfsenteret, men for å gi en person som lurte på noe et godt alternativ.

Til å ha nicket "Smilende Sam", må jeg si at du jammen er lett og irritere.....

Ta deg en pils slapp av og nyt golf sommeren ;-)

Smilende Sam

over 17 år siden

Smilende Sam

Ingen fare - irritere meg klarer ikke du. Til det er du for enkel å gjennomskue. Anonymitet er en rett - på samme måte som du er i din fulle rett til å bruke navnet ditt.

Du bør likevel merke deg at det er få her som markedsfører seg selv, sin jobb og sin klubb - og ingen gjør det i like intens grad som deg. Det påpekte jeg og du begynte å bli hissig på bittet med en gang. Det sier det meste...

Mr Slice

over 17 år siden

Mr Slice

Jeg skal ikke blande meg inn i diskusjonen deres her, men må nevne at jeg er takknemlig for rådet Simen ga meg, takker og bukker:-)

Snap Hook

over 17 år siden

Snap Hook

Jeg skjønner ikke at du SS går så hardt ut mot Simen.
Simen har etter det jeg har oppfattet opptrådt veldig ærlig i diskusjoner han har deltatt i.
Jeg oppfatter han som glødende engasjert og i tillegg så er han hjelpsom.
Jeg tror du misforstår hans agenda.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Fin info til en som spurte, klarer ikke å se hva i all verden som var galt med det.
Og ikke skjønner jeg kommentar om hjemmeklubb heller.

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Synes det er helt ok at SF "reklamerer" for hjemmebanen sin,slik alle andre her gjør,og de fleste gjør det anonymt. At han som en habil golfspiller og golfinteressert gir andre tips er helt uproblematisk også. Som sagt han kunne skrevet anonymt og anbefalt sin egen arbeidsgiver og ingen hadde sagt noe.

Prisverdig at det er folk som vil skrive under fullt navn,og som opptrer ærlig og rederlig på nett. At man er litt subjektiv i forhold til sin egen bane osv må man ta med.

Når det gjelder å svare på trådstarter,så har jeg ikke mye mer å bidra med enn det som allerede er sagt. Kommer jo litt an på hvor trådstarter bor,men Nigel Hunt på Sande GK i vestfold har mye Ping utstyr har jeg sett,kanskje kan man prøver G10 der?

Mr Slice

over 17 år siden

Mr Slice

Bor i Kongsbergsområdet så Sande passer helt fint:-)

anitspam

over 17 år siden

anitspam

Nå må du skjerpe deg da grinete S(p)am! Ta deg en vival, og slutt med å kaste deg over folk på ulike golfforum!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her