Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bane tilstand til Holtsmark i Drammen?

Happy Gilmore

over 17 år siden

Happy Gilmore

Noen som vet hvordan denne er om dagen?

Koll

over 17 år siden

Koll

Banen har tidligere i år hatt store problemer med å ta unna nedbør, man har vasset i vann på fairwayer. Etter alt regnet de siste dagene vil det være viktig å høre hvordan stoda er på Holtsmark.

Engström

over 17 år siden

Engström

Spilte der i går, og det var ganske så bra. Var ballplassering, men lite behov for det!
Gresset var grønt, også i fairway. Eneste minuset var at det var litt trege greener, men etter noen hull blir man jo vant til det.

Alt i alt en flott opplevelse og skjønner egentlig ikke alle som er så negative til denne banen. Men dem om det! Smaken er som baken osv.

Kommer ihvertfall til å ta både en og to turer hit igjen i sommer.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Tror det eneste negative folk har å si om banen er kvaliteten på spillfeltet som har vært under pari første halvår.

Fint at kvalitet nå tilsynelatende er bra igjen, da blir det et besøk!

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Etter å ha betalt kr 500 for å spille på gjørmejorder i slutten av april skal det mye til før jeg prøver meg på Holtsmark igjen, men hvis det etterhvert kommer mange meldinger fra ikke-medlemmer om tett og fin gressvekst på fairwayer skal jeg vurdere å prøve meg igjen om noen uker. Hvis Holtsmark i tillegg sørger for å ha noen høflige og normalt hyggelige mennesker bak disken blir det enda mer sannsynlig. (Per G var dessverre ikke der da jeg hadde mitt gjestebesøk.)

Drilloen

over 17 år siden

Drilloen

Geografileksjon: Hvis man vil spille i Drammen, drar man til Skoger. Hvis man skal spille i Lier derimot, drar man til Holtsmark.

Sylling

over 17 år siden

Sylling

Spilte Holtsmark i går.. Greenene vil jeg si at var perfekte. Fairwayene var litt ujevne, men med fridropp var det aldri vanskelig å finne et bra sted innenfor 50 cm. Var min første runde på denne banen og jeg skal definitivt tilbake dit i sommer. 200,- for Greenfee var absolutt verdt pengene.

Matthias

over 17 år siden

Matthias

Det er ca 2 personer ansatte i proshopen.
Jeg som pleier å vare så hygglig :(((

Ikke Medlem

over 17 år siden

Ikke Medlem

Holtsmark har blitt betraktelig bedre enn den var i vår, men fremdeles mangler noe synes jeg. Rundt greenene er det litt svakt med gress fremdeles, samt at greenene var veldig trege forrige uke (håper disse er klipt i mellomtiden). Om man er usikker, så er det jo halv greenfee i Juli, noe som man vanligvis villig betaler for å spille en nihullsbane over 18 hull. Anbefaler turen jeg!

Megaslice

over 17 år siden

Megaslice

Har aldri hatt noe å utsette på de som jobber bak disken på Holtsmark.

Håper å rekke en runde der i løpet av juli - men først står noen runder i Spania for tur! Varmt? Ja jøss!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her