Fjosok
c: Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tar sånn på vei igjen. Det står jo i første innlegg:
"dessuten har de ikke latt seg rive med av den hårreisende prisøkningen som andre AmaTour arrangører har hivd seg på".
Her kommer det vel tydelig nok frem at det er AmaTour det er snakk om, og fordi NGF har kommet med en anbefaling om å ta 900 kroner, opplever trådstarter det som "billig" at Miklagard tar 650 kroner. Spesielt fordi det også inkluderer give-aways som proV1/proV1x baller (verdi ca 180 NOK).
Vanlig pris for en en-dagers turnering på hvilken som helst bane vil jeg anta (jeg understreker "anta") ligger på 50-150 kroner i startavgift + greenfee som da er 250-500 kroner typisk). Avhengig av hvilken bane selvfølgelig.
Av den grunn kan det være at noen opplever 650 kroner for to dager på Miklagard inkludert giveaways av en verdi på ca 200 kroner, som en god deal. (Husk også at NGF skal ha 50 kroner av per startavgift). Jeg kan ikke med min beste vilje skjønne at det er noe å bli så oppskjørtet for. Trådstarter hadde en positiv opplevelse, rapporterte om det i form av rosende omtale, og du lar deg provosere. Holy macaroni! :)