Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bunkertrøbbel på Evje

CC

over 17 år siden

CC

Jeg digger Evje Golfpark og spiller der ofte. Nå skal de snart arrangere Challenge Tour og banen skal sikkert trimmes skikkelig.

Mitt problem er Evje sine bunkere. Det er de verste bunkerne jeg noen gang har spilt fra. Det er tykk leire i bunn. I flere bunkere er det en masse små steiner. Det er mye sand i kantene, men ikke sand i det hele tatt i bunnen av bunkerne.

Deler dere min oppfatning? Er det noen som har noe info om det er planlagt forbedringer på bunkerne på Evje før Challenge Touren?

Løsningsorientert

over 17 år siden

Løsningsorientert

Foreslår at du ikke legger slagene dine til disse bunkerne.

?

over 17 år siden

?

Føler ofte at bunkerne ikke får like stor oppmerksomhet når det gjelder vedlikehold. gress klippes hele tiden, men skjelden en ser noen ruffser i bunkerne. ofte lite sand og en hard pakket overflate. bunkerne på Losby skal få kjemperos, den sanden som de har blir ikke like hard som over alt andre steder.

TT

over 17 år siden

TT

På Miklagard er det værre. Der er det lassevis i fairwaybunkerne og pukkstein så det holder. Noen av greenbunkeren har like lite sand som på Evje.

Miklagard Norges beste, ha ha, NOT.

BB

over 17 år siden

BB

Men hvis du ser rundt deg TT så er det fire mann som jobber med alle bunkerne på Miklagard om dagen nettopp for å rette på dette. Hvorfor du synes dette er festlig vet jeg ikke.

Håper Evje gjør det samme.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Samme hos oss også. vår nye venn Lucky jobber på spreng med å forbedre bunkerne våre, og vi får en masse skryt for kvaliteten og ikke minst det estetiske ved bunkerne våre i år.

Bengi

over 17 år siden

Bengi

Ta en tur til Stiklestad golfklubb... De har ikke sand i bunkerene på de siste 9 hullene... hehe

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her