Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf på Malta

JVS

over 17 år siden

JVS

Vi reiser til Malta på ferie og de har en golfbane der. Har noen spilt banen og er det bryet verdt å ta med golfutstyret?

JEB

over 17 år siden

JEB

Spilte banen for ca 4 år siden, og den var helt grei. Ok lengde og layout, etter det jeg husker også forholdsvis bra greener og fairways.

Olle

over 17 år siden

Olle

Har spilt banen og den er OK, ikke noe mer. Tror ikke jeg hadde tatt meg bryet med å ta med utstyr, men det kommer jo ann på hvor lenge du har tenkt til å være der.

KD

over 17 år siden

KD

Banen, The Royal Golf Club of Malta, er en gammel bane. Egentlig ikke spesielt god, men fullt spillbar. To av hullene krysser hverandre (Ett par 4 krysses 90 grader av et par 3. Her er det lurt å være forsiktig.)

olemartin

over 17 år siden

olemartin

Spilte banen forrige uke og jeg var ikke spesielt imponert. Veldig mange hull som gikk på kryss og tvers. F.eks. så slår man på hull 9 over fairwayen til hull 8.. Mener det var 4-5 andre eksempler på det samme.
Hullene var også generellt korte og enkle.

PS: Banen er særs vanskelige å finne dersom du kommer nordfra. Ignorer alle skilt med "golfer" på og kjør helt til du finner skiltet som det står navnet på golfbanen. Da blir det fort mye enklere. Banen ligger vest for motorveien.

JVS

over 17 år siden

JVS

Tilbake fra Malta. Vi leide golfsett en dag og spilte en runde der. Altfor varmt, 35 grader, men banen var overraskende grønn tross hetevarme der nede. Bra greener og ett par flotte hull. Ellers ingen bane å rope hurra for. Altså, ingen bane å legge golfturen til, men er dere på Malta så anbefales 1 runde bare for å prøve banen. Banen var flat, litt trange fairways og litt mange banearbeidere som dukket opp i buskene. Nå blir det golf i Norge, gleder meg...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her