Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nye norske supertalenter

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Er det et håp for Norge som golfnasjon likevel?

http://www.golfbox.no/livescoring/leaderboard.asp?tour={F4D49D80-7E84-41CC-B36D-6809376C663A}&grp=3

Lenken prater vel egentlig for seg selv.. Bare å merke oss navnet Anders Trollerud.. 5 birdies på 9 hull.
Endelig har vi et norskt håp som leverer - ikke bare skuffer.

Jepp

over 17 år siden

Jepp

Ja, endelig! Dette må feires! Tror joggu jeg løper ut å kjøper en flaske champagne av fiineste sort med en gang før det blir tomt.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Neida, vi trenger ikke feire på forskudd.
Det er selvsagt en mulighet for at også denne mannen kan ende opp med å selge kunstsamlinger for å spille på gateway touren.

Ikke lenge til vi ser han på Europatouren, gleder meg!

M05

over 17 år siden

M05

Jeg hadde to birdies på to hull for et par år siden (det er jo 100% birdies det..), men jeg er ikke på Europatouren. :(
Hva gikk galt?
Det var nok gollfforbundet som svikta...

Bagger

over 17 år siden

Bagger

NGF's flawed støttesystem.. vi kan nok trygt skylde på det M05. Eneste de bryr seg om er bortskjemte snørrunger fra Bærum :).

Når det gjelder herr. Trollerud vil imidlertid NGF ikke spille noen rolle, han vil ikke trenge noe særlig apparat rundt; seg idet talentet innebærer et veldig lite behov for trening og i det hele tatt støtte.

ehem

over 17 år siden

ehem

Hvem er trollerud?

M05

over 17 år siden

M05

Det er jo han som gikk de første ni hullene i en eller annen lokal klubbturnering på 2 under par (et par/tre bogeys/fem birdies).

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Hvem er trollerud? ..........

5 birdies på 9 hull....

Jeg skal vurdere å få supplert dette forum med en film av svingen hans en gang i fremtiden, i det jeg har fått det privilegium av å være medlem i den samme klubben.
De 300 meter drivene er noe å hvile øynene på, det loves.

Henke

over 17 år siden

Henke

Jeg tror mange ville forstått mer av hvilket nivå de beste i verden opererer på hvis de hadde sett en toppturnering live, på banen - mistenker at ikke mange her inne har hatt den gleden.

Fem birdies på ni hull betyr ingenting. Enda mindre når du bytter inn tre av dem i bogeys. Jeg har en kompis som tok grønt kort i mai, og jeg allerede sett ham gjøre tre birdies på ni hull. Og nei, han kommer ikke til å spille på noen tour, noe sted, noen gang.

Det er langt, langt frem til de som virkelig kan dette.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Serr... hva er det du snakker om Henke.
Vi snakker ikke om 3 gullebirds her, vi snakker om 5 birds som ble laget av rutine, ikke GK flaks. Ekke ofte jeg ser gutta på touren klare 5 birds på første 9 nei.

Marius Thorp, Bjørnstad, etc. kan lett ta seg en bolle. Trollerud kommer til å grise dem.

haha...bagger

over 17 år siden

haha...bagger

enten så er du veldig morsom, eller veldig dum! jeg velger å tro at det første er tilfelle.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Hmmmm?

Jeg var der når Thorp gikk denne banen, han gikk IKKE 5 under på første 9 for å si det sånn.

Til tross for et ubeskrivelig talent håper jeg NGF for en gang skyld vil gjøre noe riktig og støtte opp rundt denne gutten/mannen; så kanskje vi kan få en norsk idrettsmann og være stolte av i fremtiden.

jesus maria

over 17 år siden

jesus maria

Snakker vi om Østmarkas første 9 hull, AKA de letteste første 9 i norsk golfhistorie?

Hvor gammel er vedkommende? Og for moro skyld.. Hvor gammel er du??

Fetter RB

over 17 år siden

Fetter RB

Eller hva med denne scoren av samme mann?

http://www.golfbox.no/livescoring/scorecard.asp?tour={3C1B880D-67BE-4BAB-9065-436F5F0302BF}&guid={DCF3C1F9-C356-49D3-8804-5DED2687B1DB}

Kanskje ikke supertalent allikevel?

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Fetter RB.. det går opp og ned i verden kan ikke bare ha godrunder.
Til og med Tiger Woods har mistet cuten noen ganger.

Når det gjelder den turneringen vet jeg ikke helt hva han drev med, var vel rett og slett en meget dårlig helg.

jesus maria: Slettes ikke de letteste første 9 i norsk golfhistorie, langt derifra.. men du er medlem på Holtsmark så der røk stemmeretten din.

jesus maria

over 17 år siden

jesus maria

Så du er altså 6 og et halvt ja. det var det jeg trodde.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Jeg er gammel nok til å vite hva slags type golfspiller som klarer seg internasjonalt ser ut.

Hva er vitsen med alle motsettelsene her? Kan vi ikke bare være enige om å støtte opp om dette talentet.. Janteloven og sjalusi står ALT for høyt i dette landet..

Knut Inge

over 17 år siden

Knut Inge

Jeg var med på premieutdelingen. Mildt sagt imponert over hvor jordnær denne personen var i det han mottok førstepremien.. Litt skuffet over mangelen på en tale men.

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Morsomt, en ukjent fyr med 8 i hcp er norsk golfs fremtid! Eneste minustegn er dårlig evne til å holde tale. Elendig score helgen før spiller selvfølgelig ingen rolle, potensialet er for alltid dokumentert ved 5 birdies på 9 hull. Hvor er NGF, hvorfor i all verden er ikke unikumet forlengst tatt ut til EM for amatører? Enig med jepp, sprett champagnen!

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Dette må være tidenes latterligste tråd.

En 8-handicapper som spilte 86 og 90 forrige helg skal være nytt norsk golf-håp? Også spilte han en tirsdagsturnering på 9 hull på -2?

hehehehe.

Morsomt dette.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Rolf Åge: Du kan komme med slike kommentarer etter at du har satt 5 BIRDIES på de første 9.. Until then, pay your respect!

Skal også sies at banen var ekstremt vanskelig den helgen (turneringssammenheng) og at en 86 runde på denne banen ikke er så værst, er jo en av norges vanskeligste baner.

Knut Inge

over 17 år siden

Knut Inge

At gutten har talent er vel utvilsomt. Men er vel kanskje litt i det drøyeste laget og trekke europatur relasjoner allerede?

jesus maria

over 17 år siden

jesus maria

Nå vet jeg at du kødder: "en 86 runde på denne banen ikke er så værst, er jo en av norges vanskeligste baner."

86 er ikke så værst om man har 12-13 i hcp.

Dersom man har 8 i hcp er 80 ikke så værst. Dersom man har internasjonale tour-interesser, så er ikke 72 så værst.

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Var ekstreme forhold den dagen + at han hadde en dårlig dag.
86 kan skje alle, men er særlig fort gjort på ØGK.

M05

over 17 år siden

M05

Bagger,
At vi prøver å få deg til å moderere deg litt i dine uttaleser har ingen ting med jantelov å gjøre.

Det er gått mulig gutten har talent, og i så tilfelle håper vi alle at han er beskyttet mot deg og dine likemenn... Du forstår sikkert ikke hva jeg mener med dette, men det gjør alle andre som leser denne tråden.

Innerst inne håper jeg fortsatt, at du er en fiktiv figur som driver gjøn med oss alle.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Veldig underholdende å lese denne tråden. Er vel mulig det er Trollerud selv som tuller med oss.
Uansett, lykke til med golfkarrieren, Trollerud. Golf-Norge trenger mange birdies fremover. Helst ikke kombinert med 86-runder!

Bagger

over 17 år siden

Bagger

Jeg skal hilse og si lykke til neste gang jeg ser han ute på ØGK, er en fryd for øye å se han smelle baller LANGT over gjerdet ute på driving rangen der ;).

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Bagger: Ja jeg har hatt 5 birdies på 9 hull. Og ja jeg har spilt under par på 18 hull og ikke bare 9. Men jeg er langt ifra noe norsk golf-håp :)

Men lykke til med 8-handicapperen din. Jeg er sikker på at han er på Europatouren snart.

kole

over 17 år siden

kole

Selv har jeg spillt ØGK et par ganger, men aldri vært i nærheten av å levere noe slikt som ble gjort tirsdag kveld. Det går fortsatt gjetord langt forbi Våg etter tirsdagens oppvisning på ØGK....
Mener også golfforbundet går se litt lenger enn til Bærum når de skal ta ut spillere til satsningsgruppene sine....

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Golfforbundet krever nok noe mer enn gode resultater fra en tirsdags-turnering. Når han viser gode resultater på Amatour eller juniortourene kan vi begynne å snakke.

Greit at han hadde 5 birdies, men han hadde 3 bogey også. Og det blir altså bare -2 :)

Gjetord langt forbi Våg? hahaha. Bønder på byen ass.

hello

over 17 år siden

hello

usmakelig at han bli diskutert her.Han her ikke uttalt seg som supertalent.

Hurra

over 17 år siden

Hurra

Jeg gikk 66 slag på Dynekilen. 2 eagler og 5 birdier. Hvor en NGF??? Tipper Bagger egentlig heter Anders Trollerud

Anders Trollerud

over 17 år siden

Anders Trollerud

haha jeg er ikke bagger foresten. Meget underholdende tråd. Golfforbundets sportssjef Frode Scheie har allerede ringt.

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Hahahahahahhaha! Jeg ler meg skakk

Thom

over 17 år siden

Thom

Bagger og alle andre:
Hvor gammel er denne gutten? Har han spilt D-tour, C-tour, TO-tour, B-tour eller kanskje Titleist tour!???

Halvparten av alle mann på dette forumet skulle slått Anders T lett i match over 18 hull..Sikkert 9 hull også;)

Agurk-tråd!!!!!!!!!!! Herregud assa...

Irritert Thom

over 17 år siden

Irritert Thom

Bare se her:

http://www.golfbox.no/livescoring/scorecard.asp?tour={0761868F-243A-4D1C-9C38-261546FCADF3}&guid={0D936D1C-3398-4DE4-B854-A1C5551E1CCC}

Hvis denne karen er god nok for NGF skal jeg melde meg på PGA tour Q-School til høsten:)

Slutt på denne tråden...

Boogey

over 17 år siden

Boogey

Vær såpass til karer at dere gir fyren kredit for det spillet han viste.
Selvfølgelig langt til å bli pro eller noe som helst, men direkte tåpelig å trekke frem dårlige runder han har spilt.
Irritert Thom; du er ikke irritert. Bare noe inn i h.... sjalu, og utrolig lite smart.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her