Merethe
Nei jeg tøyser ikke Koll. Dine og GolfDudes tips her i Europa virker spennende. Vi har ikke sammen reist i sør europa, så det kunne nok blitt en fin opplevelse.
I år var vi 41 personer fra byen og omegn som reiste til Malaysia. Tidligere år har vi vært i Sør-Afrika, Kenya, Tanzania, Cuba, Kina, på et par cruise i kaibia +, så Waldorfs tips kan så absolutt anbefales.
Hvert år reiser vi (det er ikke alltid de samme, men mange er gjengangere) i februar/mars. Hver og en kan komme med forslag til neste års tur. Den endelige bestemmelsen blir tatt av et "styre".
Grunnen til jeg spør, er at jeg antar at det er mange her på forumet som har gode erfaringer med en noe eksotisk ferie som inneholder mer en golf. Vi er ganske forskjellige mennesker, med en del til felles.
Rolf Åge: I utgangspunktet ressurs-sterke personer/mindre bemidlede personer noen ganger/dere.....reflekterte golfere (selv om man noen ganger kan lure:-)/ja, ukene har vært flotte, til nå ihvertfall/adjektiver eller ei.
Krissy og ursick: Spar dere, til dere kan, eller ønsker å komme med et seriøst forslag.
705: Kan du forklare litt næremere om Mauritsius?
Ellers takker jeg så mye for tips.