Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad på delt siste

Lavida

over 21 år siden

Lavida

.... foreløpig. Uansett er han 13 over for dagen. Ikke mange under par for dagen, men likevel. Hva har skjedd med supertalentet?

Bruno A.

over 21 år siden

Bruno A.

Si det? Litt trist at han ikke får ut noe i nærheten av sitt beste. Noen som vet om noen spillere - som i dag er gode - som har kommet gjennom en tilsvarende down? Problemet er jo at kortet ryker hvis han ikke finner på noe lurt snart.

På tide å finne seg en ny jobb

over 21 år siden

Herregud, han kan bare pakke sammen. Han er jo ikke engang i nærheten av å spille bra!!! det scorekortet på første dag ser jo ut som mitt og jeg har hcp 12? Ok, noe vanskeligere pinneplaseringer sikkert men han skal jo lissom leve av dette da!!!!!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Stå på Henrik. Tung bølgedal nå. Ta tak og kom deg opp igjen !!

Noken Bogey

over 21 år siden

Noken Bogey

På tide å finne seg en ny jobb?
"litt vanskeligere pinneplasseringer"

Dream on.

Henrik er i en klasse som vi andre bare kan drømme om. Tipper at du med din hcp på 12 på en god dag hadde spilt 30 over på samme bane med samme forhold og samme oppsett av banen. Og så sammenligner du deg med Henrik på en for han veldig dårlig dag

Stå på Henrik.

Northwood

over 21 år siden

Northwood

"Henrik er i en klasse som vi andre bare kan drømme om"

Det er muligt, men han er desværer ikke i samme klasse som dem han spiller imod på touren. Det er ikke ofte at du ser ikke en men to 8 på en runde.

"Og så sammenligner du deg med Henrik på en for han veldig dårlig dag"

Desværer virker det som om at han har et veldig dårligt år.

Swinger

over 21 år siden

Swinger

Er det noe vi er spesialister på i dette landet, så er det å lure oss selv.

Henrik Bjørnstad er eksempel på en virkelig ekspert.

Det er flott å ha tro på egne ferdigheter, men når det går så dårlig som med henrik, så er det på tide å finne en som kan være til hjelp. Det er faktisk mange Proer der ute som kan hjelpe med den antakelig veldig lille justeringen som skal til for at han blir stabil på det nivået som talentet tilsier.

Jeg er enig i at det blir galt å sammenligen seg med Henrik, men vi kan jo alle drømme !!

Larsen

over 21 år siden

Larsen

Han har vel bare en dårlig sesong da...
Alle har en eller to dårlige sesonger i løpet av sin kariere!!
Å si at han skal finne seg en annen jobb er jo bare tul og si... Snart er han sikkert på vei oppover igjen..
Stå på Bjørstad!!!

Pøh

over 21 år siden

Pøh

Med 13 over på én runde ville Henrik ha blitt slått av halvparten av Ama-tourfeltet.
Men en annen dag ville kanskje Henrik ha slått nest beste Ama-tourspiller med 10 slag.
Han har en dårlig dag i en dårlig sesong.
Hvem har ikke hatt det?

Tiger Woods for exempel, han lever virkelig opp til navnet sitt siden han alltid slår ballen in the wood.
Og etter å ha prøvd en NIKE Ignite driver forstår jeg hvorfor.
Gi mannen en Callaway Fusion, så sparer han sikkert 5 slag per runde. Selv sparer jeg 10...

Titleist

over 21 år siden

Titleist

Den siste(Pøh) skjønner jeg ikke helt. Du skal klippe plen, men har bare en negl saks, hvis du får sjansen bytter du til en papirsaks? Er det ikke like greit å kjøpe sitteklipper med en gang!!!!

983k
983k Brom Brom!!!
983k

over 21 år siden

Det er for dumt å prøve å leve over evne... Se bare på guttane i Finance Credit :-) Henrik må komme seg hjem på P4 Tour i Norge så har han kanskje sjanse til å få med seg en tusing eller to uten å bruke opp alle premiene i reisebudsjettet... Han er bare ikke bra nok til å leve av golfen slik det er for øyeblikket.....

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Hva med å gi litt cred for dagens runde på par? Det er bare en håndfull spillere under par etter to dager, så dagens runde var faktisk av de beste for dagen.

Noe sier meg at det foregår et eller annet med eksprimentering her...
At godt stabilt spill kanskje ligger nærme?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her