Yngve
nå må dere suppegjøker slutte med pappan-min-er-sterkere-ennpappan-din-argumenteringen!!!!
noen liker Larvik, noen liker Mikla, og noen liker begge, og NOEN liker ingen av de!
jeg blir helt flau av å lese det barnslige "Å ja? min bane er bedre enn din" fjaset deres!
Pløse med brød:
ikke vurder å late som du er så DUM at du ikke skjønner hva ullsokken mener med annet konsept!
Miklagard har en medlemsbane, og det er beskrevet så ufattelig mange ganger her inne. DET er det annerledes konseptet.
kvaliteten på banen er en blanding av layout, design og greener i verdensklasse. der har Larvik fortsatt noe å gå på, selv om kvaliteten på gresset her nede er bedre over større deler av året.
Miklagard har utfordringer som overgår Larvik mange ganger, blandt annet på grunn av valgmulighetene på tee-steder.
når det gjelder Larvik, Pregløs bane? Det kalles i så fall smak og behag. Larvik har vært på Peugeots baneguide over de beste banene i Europa i mange år, og kan neppe kalles pregløs. Det vakre brune rough-gresset i kontrast med de markante fairway og semirough-kantene er utrolig lekkert i sommersola. vinden spiller stor rolle på banen, og selv om banen ikke er særlig ondulert, så er det da utfordringer nok til at vi kan spille både challenge, P4 og andre større turneringer på Larvik også.
det er fullt av mennesker, meg selv inkludert, som er utrolig glad i å spille Larvik, og kvaliteten på gresset der nede er nærmest uovervinnelig. ok, Mikla har bedre greener når de er på sitt beste, men Larvik klarer å ha bra greener fra April til November nesten hvert eneste år, og det matches ikke av mange østlandsbaner.
Nei, spill banene dere liker, og slutt å kritisere hvordan driften er lagt opp så lenge medlemmene på banene dere kritiserer er fornøyd! Det kan vel ikke være vanskelig å skjønne at banene er laget og driftes for medlemmer, og ikke for sutrende gjester som synes ting er for dyrt og at gresset er for brunt!
pøh.... nå går jeg og legger meg og våkner like blid i mårra.... :O)