Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mørk - Ama-tour til helgen

Speedy

over 17 år siden

Speedy

Jeg er en av de med juksehandicap som skal spille på Mørk til helgen. Noen som har spilt der i det siste som kan si noe om forholdene?

Walther Q

over 17 år siden

Walther Q

Spilte Mørk i går. Banen er i normalt bra stand, men det var betydelig forskjell i hastigheten på greenene i går. Det kan muligens skyldes store nedbørsmengder siste døgnet, og problemer med klipping på noen greener. Plagsomt mye knott og innsekter på banen, så myggspray er et must.

!"#

over 17 år siden

!"#

Hadde tenkt å melde meg på, men med en avgift på 900,- PLUSS greenfee for å spille innspills-runde, ble det rett og slett for mye penger!
Synd at en dritt-bane som mørk skal utnytte muligheten for å ta så mye betalt, når ikke engang en toppbane som vestfold eller mikla gjør det samme.
Forbannet!

Stig

over 17 år siden

Stig

Er helt enig. Dette er vel den dyreste Ama-tour som har vært arrangert. Ingen som burde spilt denne. Det er 450 kr i greenfee pr runde. I helgene er vanlig greenfee 400. Helt sykt spør du meg. Greit de skal ha litt for å arrangere, men det burde vært standardisert. Skulle du spille en dårlig runde å ikke klare cut så blir det en dyr opplevelse.

haha

over 17 år siden

haha

Faktisk enig med !"#, var noe liknende et par år tilbake når jeg spilte amatour der.
I tillegg presset dem flightene ut raskere enn antatt, slik at det ble ekstremt kø ute på banen, dette for å skyve ut så mange greenfee gjester etter turneringen som overhode mulig.

En amatour skal fungere som en reklame for klubben - ikke en mulighet til å sokke middelmådige golfere for penger.

Fjosok

over 17 år siden

Fjosok

Noen baner ønsker nok å arrangere amatour for å få litt penger i kassa, og når det kommer en anbefaling fra NGF om å ta 900 kroner så kan man ikke klandre noen for å gjøre nettopp det. At baner ikke ønsker å tape inntekter er forståelig, men det burde ikke være dyrere enn normal greenfee.

Husker hvordan det var der i fjor, med overflate-vann på greenene og alle ventet at det skulle avlyses. Men tanken på å gi slipp på 50 000 kroner ble nok for tung å svelge.

Personlig ønsker jeg amatour tilbake der den var før, med cut og litt edruelige priser. Order of Merit er et fremskritt, men kan med dagens priser fort bli en ranking over norges best bemidlede, enn best bespillende...eller noe sånt

haha

over 17 år siden

haha

Quote "Husker hvordan det var der i fjor, med overflate-vann på greenene og alle ventet at det skulle avlyses. Men tanken på å gi slipp på 50 000 kroner ble nok for tung å svelge."

Med den kommentaren der fikk du meg til å le høyt på jobben :(

705

over 17 år siden

705

900,- pluss innspill. Hårreisende. Vi snakker om Mørk. Har noen andre tatt betalt for innspill iår? I tillegg kan jo 900,- kun forsvares av baner som Bjaavann, Mikla og Vestfold og der var innspill inkludert. Dette går skikkelig feil vei og takke meg til gammel ordning med cut og 400-450,- i startkontigent.

tipper

over 17 år siden

tipper

Hvem tror dere vinner da?

best

over 17 år siden

best

jeg....not...hahaha

Hvem vinner

over 17 år siden

Hvem vinner

knotten og kassereren !

Kimnering

over 17 år siden

Kimnering

Gl til dere som gidder å spille turnering på denne søplebanen!

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Kim: dersom du ikke heter Kim i virkeligheten synes jeg du burde skifte nick.

Slik det er nå blir en av områdets beste spillere sett på som en overlegen dritt.

Kim

over 17 år siden

Kim

Jeg heter Kim i virkeligheten!:)

?

over 17 år siden

?

denis må vel være favoritt

Mathias

over 17 år siden

Mathias

den Roover = Hole-in-one !!!!!11111 ONE ONE ONE

Mathias

over 17 år siden

Mathias

jeg sier som noen annen sa i den andre tråden.

Martin eller Dennis!

Tok de ikke

over 17 år siden

Tok de ikke

Greenfee for innspill på drøbak?

Tiger

over 17 år siden

Tiger

Kan noen som spilte turneringen på mørk si noe om forholdene? Vinnerscorene var det ingenting å si på i alle fall. Grattis med banerekord Daffinrud!

golfer

over 17 år siden

golfer

Veldig bra forhold!!

Koll

over 17 år siden

Koll

Hva var det jeg sa? Til tross for utallige oppfordringer til dem som hater Mørk, så har ennå ingen kunnet fortelle meg hvilke(n) bane(r) som er bedre enn Mørk p.t., når det gjelder fairways.

??

over 17 år siden

??

TIL KOLL. Liker du fairways som er 5cm lange??

?

over 17 år siden

?

oi, det var ikke lange fairwayene... Vanskelig å få høy treff-prosent da... Håper greenene var større??

??

over 17 år siden

??

HAHAHHAHA

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her