Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sportsjef!?

Kongen!

over 17 år siden

Kongen!

Er det noe som vet hva denne mannen driver med om dagen? Eneste han har gjort siste mnd`ene er å hylle VM-gullet i Nettavisen og VG! Han var ikke tilstede når noen av våre beste spillere var på Hauger i helgen! Savner Aalbu, han var der ute blant spillerne hver eneste uke...Det kallers jeg oppfølging! Frode: Skjerp deg!!!!!

janice

over 17 år siden

janice

for meg virker det som om han er mer opptatt av å være sidekommentator i diverse håndball kamper/turneringer enn sportssjef... det er mulig han gjør en ok jobb, men det blir litt lite synlig, selv for meg som jeg vil definere som over gjennomsnittet interessert i det som skjer i norsk golf

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Var vel på en eller annen sportsending i går informasjon om at sportssjefen skal over til USA denne uka,for å følge Tutta som spiller US Open. Hva han gjør ellers vet jeg ikke,kanskje litt tidlig å si.

Han er vel litt mer synlig enn Kjetil-Andre Aamodt som også er med i det teamet. Han har vel holdt et foredrag eller to,og vært ambassadør for en veldedighetsturnering.

Men enig,de er ganske usynlige. Kanskje gjør de en god jobb,men spesielt synlige er de ikke

Kongen!

over 17 år siden

Kongen!

Hvorfor skal sportsjefen til US Open? Hva nytte gjør han der? Gratis ferie kaller jeg det... Han trengs heller her hjemme, eller på CT i Skottland!?

tilskuer

over 17 år siden

tilskuer

Han skal vel til The Open for å være mer synlig. Hva er det som er så viktig hjemme denne helga?. Misunnelse er ikke en egenskap "konger" verdig.

ha ha

over 17 år siden

ha ha

Nei si det du!

han duger ikke - bare se på gutta i VM forrige uka........burde gå av synes jeg...........vant både lag og individuelt, men hva med festen, vant de denne? tror ikke det.....skandale :-p

Kim

over 17 år siden

Kim

HAHA!!

Jones

over 17 år siden

Jones

Han soler seg godt i glansen, men hva gjør han for spillere som "sliter" litt om dagen? Tage, Thorp, Aronsen, Kaenche, Lill????

Det vet jeg.

over 17 år siden

Det vet jeg.

Sportsjefen var på gutte tur i helgen!!

Stian

over 17 år siden

Stian

En sportssjefs jobb er vel ikke å gå rundt å leie de norske spillerne, det finnes det vel andre mer egnede folk som skal ta seg av ?. Han sitter vel på toppen som enhver sjef og tar de nødvendige avgjørelsene som trengs for å drive en hvilken som helst organisasjon/konsern etc..

Om han tar de riktige avgjørelsene er dog en annen sak.

anonym

over 17 år siden

anonym

Beslutninger..... Shocking
Her snakker vi nikkedukke eller nytting idiot.

705

over 17 år siden

705

I andre idretter er sportsjefen med på turneringene og følger spillerne tett, uke ut uke inn. Ikke minst nasjonale turneringer, det det er en ære å ha besøk av sjefen for sport i forbundet. Mulig han arbeider mye inne på Ullevål fra 8-16. Sportsjef stillingen er ingen 8-16 jobb og jeg mener bestemt det er feil mann til jobben. Han har sikkert noen skjulte kvaliteter som vi ikke vet om, men har noen sett han på P4 og ama iår??

Jepp

over 17 år siden

Jepp

Få mannen ut i semirøffen der han i beste Aalbu-ånd kan dilte etter Henrik eller Suzann og bidra til at de spiller bedre mens han samtidig lærer litt om golf på toppnivå. I tillegg kan han holde tradisjonen med å sende SMS til VG for hvert hull vedlike.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her