Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tips til ny putter?

Dilla på gølf

over 17 år siden

Dilla på gølf

Som topic sier :D

Skal handle ny putter nå ettersom jeg knakk min gamle. (ikke i aggresjon på banen nei, men uhell med bildøren :/)

Noen som har erfaringer med gode putters? Hva liker dere best
Pris har ingen betydning

Cobra

over 17 år siden

Cobra

Jeg har en Yes- putter jeg er meget godt fornøyd med!
Jeg vil anbefale deg å prøve flere typer puttere før du kjøper, men jeg blir ikke overrasket om du tilslutt ender opp med en Yes- putter.
Lykke til!

Pepper

over 17 år siden

Pepper

Selv bruker jeg en Cleveland Classic bladputter som jeg er godt fornøyd med, men jeg prøvde en Ping Anser her om dagen som passet meg meget godt. Siden det brukes et annet metall i Ping Redwood serien i forhold til andre Ping puttere ville jeg definitivt prøvde en slik før jeg kjøper ny puttter.

Bogeybjarne

over 17 år siden

Bogeybjarne

Har selv kjøpt meg en Nike Ic 20-20 putter. Prøvde mange puttere før jeg bestemte meg, og jeg har ikke angret. Ikke sikkert det er det rette for deg, men kan være verdt å prøve.

Profound Putteren

over 17 år siden

Profound Putteren

Sjekk ut Profoundputters.com, der finner du markedets beste putter for tiden!

Hasse

over 17 år siden

Hasse

Du kan sjekke bruktmarkedet her på Scangolf. Det kan hende noe fortsatt er til salgs.
Bruker selv en Odyssey White hot steel som virker bra for meg.

Puttern

over 17 år siden

Puttern

Selv om mange sikkert er uenig så vil jeg anbefale Profound putteren.
Men en putter som er topp for meg kan være bare søppel for deg.
Med sikte systemet til profound føler jeg at jeg stiller meg opp ca likt hver gang og svingen blir noe mer kontrollert enn de 2 - 3 andre putterne jeg har.
Men sørg for å få riktig høyde og vinkel på puttern.

Lykke til !

Doctorn

over 17 år siden

Doctorn

Ping Doc15. Det er både jeg og Tutta enige om.

Per Kristian

over 17 år siden

Per Kristian

Jeg har Taylor Made Rossa Monza (begynner å bli gammel nå..) og er veldig fornøyd med den, men TM har fått veldig skryt for inserten (ASGI tror jeg det heter) de har i de nye putterne. Selv om noen av de ser ut som flytebrygger er det vel verdt å teste de. Ifølge TM selv og uavhengige tester ruller ballen raskere med denne inserten.

Yngve

over 17 år siden

Yngve

Jeg har både Rossa Monza og Rossa Corza.
begge disse er kjempegode puttere, men jeg sverger til den nyere Corza, da den ser litt mindre prangende ut, og jeg har den i tillegg med centershaft.
Den er helt nydelig å putte med. god følelse, god tyngde, og godt balansert.

PGA

over 17 år siden

PGA

Kjøpte for kort tid siden en Taylor Made Tourismo.
FANTASTISK!! Utrolig velbalansert, og for meg, stabil.
Det som er viktig er å finne en putter som er riktig balansert, og som du føler deg komfortabel med.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her