Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PGA Tours elendige nivå

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Jeg sitter her og ser på resultatlisten fra helgens PGA Tour turnering. Det er helt latterlig hvor dårlig nivå det er på enkelte spillere. Jeg skjønner ikke at spillere som Andrew Gruss gidder å melde seg på en turnering når han ikke spiller i nærheten av nivået som burde være på PGA Tour. Han spilte 80 og 81 og klarte selvsagt ikke cuten. Når man så ser at andre scorer langt ned på 60-tallet, så burde banen være enkel for en scratchspiller. Ikke bare er de scratchspillere, men de er veldig flinke scratchspillere.

Komplett latterlig.

Enig

over 17 år siden

Enig

Helt idiotisk. HVordan kan en sånn kløne komme med på PGA ? Kanskje han fikk tour-kortet i posten etter et lotteri. De har jo green card lottery i USA, så hvorfor ikke et PGA lottery også ?
Nei dette var merkelige greier.
Like merkelig som at amatour og mid-amatør spillere leverer inn resultater langt oppå 90-tallet selv om vinneren går under par. For ikke å si like merkelig som at beste norske langrennsløper ender 11 minutter etter vinneren på 5-mila i Holmenkollen. Faen så mange idioter som driver idrett. Alle som er i dårlig form burde skytes og brennes.

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Jeg er så enig så enig så enig! De burde brennes først, så skutt, og så brennes en gang til. Og gjerne skutt enda en gang.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Jeg tipper de har jukset seg til det, på et eller annet vis.

Kjakan

over 17 år siden

Kjakan

De har sikkert jukset når de har skrevet seg ned for å bli med på PGA-touren...n... De skulle brukt Goflbox.

Truls

over 17 år siden

Truls

Ler så jeg griner!
Dette er en glimrende parodi på andre diskusjoner om "samme" tema.

Til Rolf Åge

over 17 år siden

Til Rolf Åge

Komplett latterlig....skrev du på slutten.

Bra at du kommenterer dine egne innlegg!

..

over 17 år siden

..

lett og sitte hjemme i go stolen og kommentere ja,,, alle som spiller på PGA touren fortjener og være der...

!!!

over 17 år siden

!!!

Ha ha ha.. Rolf Åge, ta din din hjemmebane. pluss på 80 m pr hull, la gresset vokse, smal inn fairwayene, putt på en del 1000 tilskuere + et kamera opp trynet som konstant blinker rødt og vissheten om at det sitter millioner av mennesker og ser på tv. Frykten for å misslykkes blir større enn ønsket om å lykkes. Er man da urutinert kan man bare kysse swingen sin farvel.

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Hallo, Rolf Åge made a joke.

Var en (etter mitt skjønn) en god parodi på tullingene her inne som "ler" av de norske amatørene som spiller dårlig i turneringer.

Apropos

over 17 år siden

Apropos

Hmm, noen former for humor er mer intelligente enn andre, og da kan lett ting misforstås.

Denne derimot var særdeles åpenlys!

Lavida

over 17 år siden

Lavida

Nåvel, Andrew Gruss kvalet inn gjennom en eller annen lokal turnering i Connecticut. Han er assisterende pro på en klubb i delstaten. På de aller fleste europa- og PGA Tour-arrangementene er det satt av noen plasser for lokale helter. "Mitt livs opplevelse", sa Gruss etter de to rundene, og var ganske fornøyd med spillet sitt. Tipper det er få - om noen - norske klubbproer som hadde gått under 80 på denne banen med tour-oppsett.

haha

over 17 år siden

haha

Til informasjon blir banene lengre og vanskeligere hvert år, derfor folk ikke går på 8235908329503 slag under par med dagens utstyr i forhold til på 50 tallet.

Kim

over 17 år siden

Kim

Morsom liten tråd:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her