Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig golf-ferie

Nils

over 21 år siden

Nils

Tror ikke noen slår golfpakkene til Smøla Golfklubb. På hjemmesiden annonseres det med golfpakker til 495,- Overnatting m/frokost og greenfee.
Sjekk ut : www.smolagolfklubb.no

Tror det

over 21 år siden

Tror det

Synes å ha sett mye reklame for grenland GK `s greenfee tilbud. Tror de tar 495 inkl hotell og frokost!
Grenland er vel kanskje en bedre bane en smøla?

PS. er ikke medlem/eier/ansatt/har ikke styreverv ;)

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Det finnes helt sikker mange bedre baner enn smøla, men ikke med det landskapet og muligheter for tur og fiske.
Alle som har en mulighet for det bør unne seg en tur over Smøla.
Tur/baneforslag i rekkefølge: Oppdal - Sunndalen - Kristiansund - Smøla - tilbake til Kristiansund for så å reise Atlanterhavsveien til Molde for en ny runde golf.
P.S. har ingen økonomiske interesser der oppe, er heller ikke medlem, lengter bare tilbake når vår og sommer kommer.
Hvordan er det Nils, er det mulig å låne båt der ute? Eller er du redd for tareskjæran. Det ville jo smake med fersk sei etter en runde.

Nils

over 21 år siden

Nils

Du er velkommen utover Børje.
Båter er det ingen problemer med. Har flere utleieplasser. Hvis ikke kan jeg helt sikkert ordne noe. Og det er plent umulig å dra ut å fiske på Smøla uten å få noe fisk. Skjærgården finnes ikke maken til. Men tilbake til banen. Jo, den begynner å bli bra den. Bedre og bedre faktisk. Har ikke vært på grenland, så jeg kan ikke uttale meg.
Begynner å komme på høyde med Kristiansund, bare åpnere og bredere, og større greener.
God turplan Børje hadde her. Mange baner/plasser som er verd ett besøk nå i sommer. Fergeruter osv til Smøla finnes på hjemmesiden til klubben: www.smolagolfklubb.no

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Nils, du har selvsagt ingen connection til Smøla Golfklubb ? Du er ikke Nils Baadnes som driver tekstreklame for klubben sin ?

Hvis noen vil kjøpe en komfyr og en lekegrind så har jeg det til salgs !!

Pokker

over 21 år siden

Pokker

Nils, vi er drittlei reklamen din. For å si det kort, du gjør intet annet enn å skade klubben og stedet ditt med å trashe annenhver tråd med skrytet ditt.

Silencio

over 21 år siden

Silencio

,Det er vel ikke verre at Nils skryter av sin klubb, enn all den drittreklamen vi til stadighet får om klubber i Oslo området. Kritikere av reklame kommer aldri fram når disse klubbene omtales. Skjerp dere , dere som sitter i glasshus og kaster baller.

Pokker

over 21 år siden

Pokker

Det er stor forskjell på om et medlem på spørsmål om en bra klubb el sier at hans hjemmeklubb er han fornøyd med enn det Nils stort sett driver med.

Nils sitter i styret og er derfor ikke bare medlem, han er "ansatt" og bør trå forsiktig.
Klart det er helt ok at han også sier at han er fornøyd med klubben sin, men han behøver ikke kuppe tråder med helt andre temaer bare for å si det.

Alt i alt, denne diskusjonen er for meg unødvendig, men bare oppforderer Nils til å slutte med det, han oppnår bare totalt motsatt virkning enn ønsket for klubben.

Nils

over 21 år siden

Nils

Ja, selfølgelig reklamerer jeg.
Vil jo at Dere skal vite om oss.
Hvordan kan dette skade klubben min?
Det er jo så mye skryt ellers her, så jeg ser ikke helt problemet.

HP

over 21 år siden

HP

Jeg synes stort sett livet (og den norske golfsesongen) er for kort til å hisse seg nevneverdig opp over slikt, men hvis du ønsker å unngå å hisse opp andre så hjelper det sikkert hvis du avslutter innlegget med en setning der du forteller hvilken tilknytning du har til den klubben du reklamerer for.

Nils

over 21 år siden

Nils

Ildsjel, oppstarter, banearkitekt, banebygger, og medlem av styret.....

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Ingen som vil kjøpe lekegrind ? Kun 450,-.

Bill

over 21 år siden

Bill

Jeg byr 350

cleveland

over 21 år siden

cleveland

wedge selges, 56 grader - billig, billig

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Bill, du får den for 400....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her