Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bussforbindelser til golfbane Stavanger?

Hjelp

over 17 år siden

Hjelp

Har nettopp flyttet til Stavanger, uten bil..
Finnes det gode bussforbindelser fra Sentrum til noen av golfbanene i distriktet?

Merethe

over 17 år siden

Merethe

Hvorfor ikke sjekke på rutebilstasjonen, eller ta en titt på de opplysninger du kan finne på internett.

En del gode baner med lang åpningstid i Rogaland :-)

Lykke til!

Merethe

over 17 år siden

Merethe

De forsjellige baner/klubber kan nok også gi deg nyttig informasjon. De ønsker deg jo som medlem og/eller gjest :-)

hjelp

over 17 år siden

hjelp

nope finner svært lite info, det er jo en grunn til at jeg spør.

ja, at du er lat

over 17 år siden

ja, at du er lat

Finn adressen til banene. Søk så opp disse på gulesider e.l., og så kan du ta det videre derfra ved å ringe de som har lokaltransporten å gjøre (rutebilstasjon e.l.). Vanskelig? Nei, kun hvis du gjør det vanskelig

Hjelpsom

over 17 år siden

Hjelpsom

http://reiseplanlegger.kolumbus.no/scripts/TravelMagic/travelmagicwe.dll/svar

snappy

over 17 år siden

snappy

Sola GK
1A og 1B

Stavanger GK
9, E9, pluss alle de som går til madlakrossen.. Men da må du gå 300 meter lengre, men du har veldig mye å ta av.

Solastranden GK
Vet ikke om noen smarte enkle løsninger.

hjelp

over 17 år siden

hjelp

takk snappy og hjelpsom.

Hvis jeg skal spille stavanger, hvilken stopp skal jeg gå av på, vet du det?

snappy

over 17 år siden

snappy

Stoppet etter madlakrossen.. PS: Banen er ikke åpnet fult ut enda

M05

over 17 år siden

M05

Buss nr 3 kan du også ta til Stavanger GK.
Det er kun hull 17 som ikke har åpnet den nye greenen enda.
Banen er HCP-tellende.

Slappy

over 17 år siden

Slappy

Stavanger GK er på vei oppover kvalitetsskalaen. Med design og beliggenhet i toppklasse, er nå også en rekke nye greenområder etterhvert klare. Nye hull 3 er strålende, men ikke helt kortklippet på green enda, og de vanskelige hull 17 kommer til å bli en nydelig men akk så vanskelig utfordring om noen uker.

De siste 5 greenområdene graves opp og legges om fra 10.09 (ca) så det blir en kanon sommersesong fram til dette.

Slappy

over 17 år siden

Slappy

Noe tillegg på bussrutene i Stavanger:

Sjekk rute 9 også til Sola GK, samt rute 5A, X30 (rushtid), 75.

Til SGK er det som tidligere nevnt en rekke ruter til Madlakrossen og forbi, med mellom 300 og 600 meter spasertur. Rute S29 er også nær.

Kan også anbefale sykkel til SGK hvis du holder til i rimelig avstand til sentrum. Sykkel langs Stokkavann / Mosvann / Hålandsvann og på sykkelstiene går fort.

hjelp

over 17 år siden

hjelp

Jeg bor ved verven, under broa til Hundvåg. Har sykkel her men aner ikke hvilken vei jeg skal sykle ;)

Slappy

over 17 år siden

Slappy

Anbefaler følgende rute:

Fra Verven, over torget, opp Olavskleiva til SAS og Clarion på Løkkeveien, Eiganesveien til endes, forbi Essostasjonen i TJensvollkrysset.

Nær St Svithun vgs tar du av til høyre ned Rektor Berntsens gt til idrettsområdet på Lassa, videre Rektor Oldens gt til turstien ved Stokkavannet. Denne følger du rundt vannet til du kommer til et teested (hull 2) hvor du tar 300 m opp stien til høyre.

Velkommen

http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItems=Trafikkmelding&route=a_1027314%3Bc_Z000YBZA

Hjelp

over 17 år siden

Hjelp

Hjertlig takk for hjelpen :))

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her