Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

God side med kølletilpassning?

Uerfaren netthandler

over 17 år siden

Uerfaren netthandler

Hei

Skal handle meg my køller nå, og vil bestille via internett. Noen som vet om bra sider som har med kølletilpassning?
slik som feks. www.golfsmith.com? (har lest litt på forum om sider som ikke eksporterer callaway? er det tilfelle på dinne?)

Den siden likte jeg, men vil sjekke markedet så hvis dere har noe på lur er det bare å kome med sidene deres :D

Re:

over 17 år siden

Re:

Hehe. Nwm, fant tgw siden :D, mye rart du kan stille på der ja

snappy

over 17 år siden

snappy

Vet du hav su skal gjøre med køllene da... Skal de være lengre eller kortere må bladet justeres, husk det.

Skal du har tykkere eller smalere grip.

Skal du ha en spesiel frekvens i skaftene må du andre steder en i en slik internett butikk.

Er du mellom ca. 170-183 trenger du ikke gjøre noe som helst med et standard sett. Slår du ikke bra med disse er det oppstillingen du må jobbe med.

Nærmer du deg 190 ville jeg nok forlenget køllene, men som sagt over følger det med andre større justeringer når man gjør dette...

Ping har en fin web fit funksjon.. Her tar du mål av deg selv, og web fit programmet kommer opp med et forslag.

Lykke til

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her