Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

haugsrud på viasat

??

over 17 år siden

??

har han de amerikanske på øret, og bare kopierer det de sier??

joa

over 17 år siden

joa

kan virke sånn ja..

veggiss

over 17 år siden

veggiss

haugsrud for president

chr

over 17 år siden

chr

x2

når han sitter der i 6 timer og kommenterer ser jeg det som et lite problem at han tar litt ubetydelig trivia fra nbc, cbs, golf channel etc. Haugsrud er uansett den overlegent beste norske golfkommentatoren i mine øyne.

??

over 17 år siden

??

til chr: litt...........? det er veldig mye ord rett, men han er det desidert best norske !!!!!

kommis

over 17 år siden

kommis

haugsrud er en fantastisk kommentator! ingen over - ingen ved siden...

kurt

over 17 år siden

kurt

fredrik krack er flink

Buck Cherry

over 17 år siden

Buck Cherry

Det eneste med disse kommentatorene, Haugsrud inkl. er at de henger liksom etter. leeeenge (ca 2 sek) etter at ballen passerte hullet kommer - ååååååååå nesten. Dette ser man, jeg iallfall, tidligere - den bommer, den går i bunker'n etc, - treiginger, det er det dem er

Thomas B

over 17 år siden

Thomas B

Quote: - Buck Cherry (19.06.08 kl. 10:31) Hcp: Ja

Det eneste med disse kommentatorene, Haugsrud inkl. er at de henger liksom etter. leeeenge (ca 2 sek) etter at ballen passerte hullet kommer - ååååååååå nesten. Dette ser man, jeg iallfall, tidligere - den bommer, den går i bunker'n etc, - treiginger, det er det dem er

Det er ikke hans feil, det er sånn teknologien fungere :).

Helt enig med de over, Haugsrud er helt sjef; han gjør ene og alene sendingene mye mer underholdende i tillegg til at han har peil på hva han snakker om i motsetning til visse andre som figurerer for NRK.

Personlig kunne godt tenke meg Haugsrud og ramnefjell sammen i kommentatorboksen, det ville vært interessant ;P

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Thomas B, det er verre nå det er motsatt, når kommentatorlyden ligger før bildet. Hvor man alltid får avslørt om balle går i hullet rett før man ser det selv!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her