Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kjøp av utstyr på nett

atk

over 21 år siden

atk

Noen som vil dele erfaringer m kjøp av utstyr på nett? Hvilke leverandører har de beste prisene og er til å stole på? Hva m fortolling m.m.?

Us

over 21 år siden

Us

For komponentkjøp har jeg svært god er faring med golf-components.com

Ellers er tgw.com, edwinwatts.com og golfsmith.com svært populære. En kamerat har god erfaring med fiddlersgreen.com men det er vel ved kjøp i Us.

Du betaler ingen toll, men 24% moms. Leveringstid har for meg vært ca 3 til 6 dager, Fedex. Momsen får du på regning fra Fedex med et påslag på 195 kr tror jeg det er for at de gjør momsjobben.

tintin

over 21 år siden

tintin

har sagt det før men: Ebay er det overlegent billigste nettstedet, har kjøpt masse utstyr der. Dette er verdens største nettauksjons side for de som ikke vet det ennå.

Det som også er bra er at du kan kjøpe fra private, da kan du be de om å skrive ned verdien til $60 og skrive "gift" på tollsedddelen. Da slipper du all toll og den ekstra ventetiden det medfører.

Frakt for et fullt jernsett ligger rundt 300,- 500,-.

Cavalier

over 21 år siden

Cavalier

Anbefaler tgw.com

Har handlet der flere ganger og leveringstiden fra USA til Norge ligger som regel på 2-3 dager. Sist jeg kjøpte bestilte jeg tirsdag kveld og fikk produktene torsdag morgen. (Bare pass på at det du bestiller er på lager, da de på internasjonale ordre ikke sender i flere omganger)

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Med fare for å bli overmannet av flere her inne, men jeg har kjøpt jern og wedger hos Nettogolf, og det har flere i vennekretsen min gjort. God service og bra priser for skikkelig kvalitet er ikke å forakte, og det er til og med fullt mulig å gjøre par og birdies med køllene fra Børje.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her