Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

US Open på TV eller web??

Circa 62

over 17 år siden

Circa 62

I helgen skal det sendes timesvis med golf fra US Open på TV. Leste en artikkel på et nettsted om sendetidene til Viatsat Golf og forstod det som om det vil bli sendinger til tre-fire tiden på natten. Noen av grunnen skulle være en satelitt som ikke åpnet før kl 2200 etc. Som Viatsat Golf kunde hadde jeg sett frem til en av årets godbiter, men det blir vanskelig å være litt normal mann ved siden av hvis en skal bli sittende opp til fire om natta.

Mitt spørsmål blir derfor - finnes det noen gode steder på www som sender US Open live? Har ikke så mye peiling på å ta ned dette til pc'n så litt veiledning ved siden av gjør ingen skade.

På forhånd takk!

Circa 62

over 17 år siden

Circa 62

Så nå at Maren hadde stilt samme spørsmål tidligere i uken... Jeg leser videre der!

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=13347&part=sports

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

En ting til; det er lite vits i å se på før 22.00 da lederballen ikke har startet engang da ...

MicroMidas

over 17 år siden

MicroMidas

Viasat sender alle golfturneringer på WEB
Sjekk viasat.no (klikk på OnDemand). Kostet 49.- kroner pr. dag for US Open.

Els

over 17 år siden

Els

Noen som vet om Viasat golf sender playoffen live i dag? Og evt. når? De har ikke oppdatert programmet......

MicroMidas

over 17 år siden

MicroMidas

Jeg har sendt de mail, men har ikke fått svar ennå.
NB. Golfsendingene på Viasat WEB kommenteres av Göran Zachrisson, han er en opplevelse i seg selv.
Han holdt en skikklig avhandling om skip og andre båter under sendingen i går.

!

over 17 år siden

!

Sendingen vises Live fra 18-21. viasat golf.

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

sitter og ser den gratis på mediaplayer :-)

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=13711&part=sports

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her