Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

CT&ET 12-16.juni

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Både Aronsen og Thorp har åpna greit i Finland, henholdsvis par og -1 etter 3hull, Tage slår ut senere.

Jan Are og Kaensche starter senere på ET.

Javel

over 17 år siden

Javel

Ok!

Dobbel sucks

over 17 år siden

Dobbel sucks

http://www.golfbox.dk/livescoring/scorecard.asp?tour=%7B10B56DE9-C1BF-402E-AD30-F05AAB45DDF3%7D&guid=%7B16BE248E-79AD-4E61-8D5C-DCE687A23B13%7D&clubOnly=1&lang=1033

Morro Scorekort dette

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Både Thorp og Aronsen endte på +1 i dag. Håper på bedre runde i morra

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Og JAL får sin første fugl på hull 4 etter 3 innledende par, fin start.

JAL-fan

over 17 år siden

JAL-fan

Fin start. -1 og topp 10. Skal vi håpe han unngår to svake runder etter denne?

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Bra start av JAL i dag, på par etter 4hull på en tilsynelatende relativt vanskelig bane.

Jeg aner topp-10....

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Bra start av Tage, svak av Aronsen, henholdsvis -2 og +2 etter 9hull, JAL er i startgropa og Kaensche spiller i ettermiddag.

Go lads!

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Elendig avslutning av Tage med 2doble, +4, høff. Men det er fortsatt muligheter, Tage kan gå laaaavt!

JAl -1 etter 9, ok.

Koll

over 17 år siden

Koll

Ja, du Fooore, du Fooore, evig optimist. Hvor har du den manglende realismen fra? Er den medfødt?
Håper gutta dine leser denne siden, så blir de nok inspirert av dine evige "go lads", "jeg satser på dere...", "vi går for..." o.l.

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Det håper jeg også!

Kevin

over 17 år siden

Kevin

Det er litt trist lesning for tiden med de norske på CT,har startet dårlig i dag også,er langt mellom oppturene for tiden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her