Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bærum / Tyrifjord

Gunnar S

over 17 år siden

Gunnar S

Noen ferske rapporter om forholdene på de to nevnte banene?

GolfDude

over 17 år siden

GolfDude

Spilte Bærum på søndag, og forholdene er fortsatt ikke optimale. De fleste greenene begynner å bli tette og ganske jevne, men det er noen som fortsatt har litt igjen. Fairwayene generelt mangler en del gress, men det er ikke noe problem å slå fra de gressfrie områdene. Rullen er veldig varierende, avhengig av om du treffer gress eller ikke. Roughen er tjukk og slik den pleier å være. Teestedene har til dels lite gress.

Oppsumert så synes jeg det er helt ok å spille banen. Nå gleder vi oss mest til at den nye delen på hull 18 skal åpne. Blir et mye morsommere hull nå.

Det var 100.- i avslag på greenfee forrige uke, og jeg tipper det er det fortsatt.

Gunder

over 17 år siden

Gunder

Tyifjorden er i meget god stand. Greenene er litt treige, men jevne og fine å putte på. Bunkerne er fikset opp i og er virkelig bra å spille fra. Kantene er skjært til så de ser virkelig bra ut også.

Anbefaler å ta turen dit!

Truls

over 17 år siden

Truls

Jeg kan ærlig talt ikke huske når Tyrifjorden var i dårlig stand sist. Den er jo alltid bra! Ja, bortsett fra ved juletider kanskje... :-o

Kim

over 17 år siden

Kim

Bare rævva begge to, som alltid!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her