Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Har noen sett baneguiden til Ålesund????

FCOFL

over 17 år siden

FCOFL

Har noen tatt en titt på den tredimensjonale baneguiden til Ålesund. Nå har jeg spilt baner jeg ikke kjenner i ukevis og fått så mye julig. Hvorfor har ikke alle baner slik baneguide, hvis det er slik banen ser ut da.
Jeg vurderer å dra til Ålesund og spille banen bare på grunn av baneguiden. For å teste den.
Noen som har erfaring med den?

(for crying out fucking loud)

GTV

over 17 år siden

GTV

http://www.wsgolfer.no/dswmedia/solnoer07_public_beta_a.htm

(Glemte det viktigste)

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Det er nok en av de latterligste baneguidene jeg noen gang har sett. Ubrukelig og stygg.

Gaid

over 17 år siden

Gaid

Så guiden nå, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal dra nytte av den når jeg spiller banen. Må jeg ha med laptop? :-)

Stian

over 17 år siden

Stian

Godt folk har forskjellige meninger.

Syntes slike baneguider er et ypperlig supplement til en papirguide. Med denne kan man danne seg ett fysisk bilde av en bane, og gjøre tillegsnotater som kanskje ikke kommer frem i en papirguide.

Den skulle hatt en grid for høydeforskjell som man kan ta høyde for.

Brukbar og fin, terningkast 4

Rolf Åge

over 17 år siden

Rolf Åge

Jeg synes slike 3d guider egner seg bedre på TV under PGA-sendinger. Skal man ha en funksjonell kul 3d-sak burde den ha noe bedre kvalitet. Ikke kan man se fairwayen tydelig. Ikke får man dannet seg noe inntrykk av høydeforskjeller som Stian sier. Den ekle ute-av-fokus-linja som dukker opp når man måler distanser var bare irriterende.

Nei gi meg en tradisjonell guide når jeg spiller banen :) Det holder.

HenrikFan

over 17 år siden

HenrikFan

Synes Guiden var stilig, Google Earth motor?

Enig i at det holder med 2D for lengdeberegning

Tigærn

over 17 år siden

Tigærn

Har dere sett 3D guiden til Holtsmark Golfklubb?
http://holtsmarkgolf.no/bane3dbaneguide.asp

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her