Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Prinsipper for forumet

West

over 17 år siden

West

Så noen kom med et temmelig nøkternt innlegg som vurderte innholdet på et annet nettsted. Innsender skrev det vel ville bli sensurert, og vips var det borte.

Alt annet, enten det er klubber, daglige ledere eller trenere og forbund kan kritiseres og slaktes etter alle kunstens regler.

Er det de samme som driver begge sidene, eller bare gode vener? Det virker i alle fall helt useriøst.

Anonymus Fjertus

over 17 år siden

Anonymus Fjertus

De er ikke gode venner. Men den ene mener at all kritikk av forumet sitt er usaklig, useriøst og sannsynligvis ulovlig. Mens den andre ikke orker å forholde seg til alle telefonene og mailene han får.

Christian Furu

over 17 år siden

Christian Furu

At den tråden forsvant overrasker meg veldig. Så absolutt ikke noe galt i den. En begrunnelse hadde faktisk vært på sin plass.

West

over 17 år siden

West

Om de ikke er gode venner er det bare useriøst. Man kan ærlig talt ikke drive et nettsted for meningsutveksling på den måten og overlate
redigering til utenforstående. Andre blir kalt idioter og æreskjelt over en lav sko, mens det å påstå at et annet nettsted har lite aktuelt å komme med, blir for drøy kost! Håpløst!

Chinatown

over 17 år siden

Chinatown

Den der siden som ser ut som et bomba horehus, alle vet nok hvilken jeg mener, er den administrert fra Kina eller noe med monster-sensur? Hvorfor ikke tolerere meninger?

Cecil

over 17 år siden

Cecil

Har dere ikke noe bedre å diskutere?

Agurk

over 17 år siden

Agurk

Nope

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg har ingen problemer med at forrige tråd ble fjernet. Slik tråder har det vært mange av tidligere og det synes ikke å "gi" noe særlig mer til debatten.

Jeg har selv et anstrengt forhold til den andre redaktøren men har lært at det ikke er noe vits å hisse seg opp.

Og..

over 17 år siden

Og..

Hva betyr det egentlig? Prøv en ny tråd med mer velvalgte ord om en blir slettet. Drittslenging er neppe konstruktivt eller oppbyggende men skaper debatt. Derfor debattforum!

Webmaster

over 17 år siden

Webmaster

Det er ikke så lenge siden jeg skrev at ethvert forsøk på å skape en diskusjon rundt Profound vil bli stoppet så lenge det ikke dreier seg om "tekniske" spørsmål. De fleste på dette forumet vet hvordan en slik diskusjon utarter seg og det er like greit å stoppe før det tar helt av (som det vanligvis pleier).

Det er det ene. Det andre er måten man kritiserer andre nettsteder på. Som regel blir det personlig i og med at nettsteder om golf i Norge er små og drives av veldig få og ned til kun en person. Vi prøver å vise litt respekt for de andre nettstedene og stopper beskrivelser som vi syntes går over streken. Det er lov å kritisere såklart, men måten det gjøres på bør være litt mer konstruktiv. Jeg skal innrømme at både den ene og den andre skriver eller ringer for å klage på ting som er skrevet her, men det må understrekes at dette gjøres i en vennlig tone. Jeg syntes det er helt fair at man sier i fra når man føler seg urettferdig behandlet og det er ofte flere sider av samme sak. Når den ene versjonen kommer fra en anonym og en annen versjon legges frem at en navngitt person på en sakllig måte, velger vi å tro på sistnevnte.

Det tredje er tråder som omhandler Stellander og Ramnefjell i en og samme tråd. Dette er ikke ønskelig, kort sagt.

Anonymus Fjertus

over 17 år siden

Anonymus Fjertus

Det som er fasinerende er at en nettside sensurerer alle kritiske innlegg mot nettsiden. Tenk hvis for eksempel Dagbladet skulle ta bort all kritikken mot seg? Hvordan hadde det blitt mottatt? Som fullstendig useriøst, selvfølgelig!

Det som er enda mer fasinerende er at nettsiden - i tillegg til å sensurere kritikk på sin egen nettside - også jobber aktivt med å sensurere kritikken på konkurrerende nettsider. Da snakker man ikke bare om at evnen til selvkritikk er fraværende, man snakker om ekstremt behov for kontroll av sine omgivelser.

Og det som er trist er at nettsiden faktisk lykkes i sin kontroll. Den eneste som IKKE tjener på dette, er konkurrenten som faktisk lar seg styre og som mot sin vilje blir med på sensur-racet.

Men heldigvis er det noe som er bra også. Og det er at dette verken truer verdensfreden eller det generelle nivået på norske golfspillere =)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her